1.
|
11 p, 648.6 KB |
Generació de dades sintètiques i predicció de dades en entorns reals
/
Garriga Riba, Arnau ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Cada cop s'utilitzen més les dades no reals (dades sintètiques) per a millorar els datasets que s'utilitzen en algorismes de Machine Learning. En aquest treball, s'exploren i s'implementen diferents mètodes o algorismes de dades sintètiques sobre tres datasets basant-se en els patrons dels datasets per acabar triant, per a cada dataset, el mètode que generi dades sintètiques més semblants a les dades originals. [...] Cada vez se utilizan más los datos no reales (datos sintéticos) para mejorar los datasets que se utilizan en algoritmos de Machine Learning. En este trabajo, se exploran y se implementan diferentes métodos o algoritmos de datos sintéticos sobre tres datasets basándose en sus patrones para elegir, para cada dataset, el método que genere datos sintéticos más parecidos a los datos originales. [...] Non-real data (synthetic data) is increasingly being used to improve the datasets used in Machine Learning algorithms. In this project, different synthetic data methods or algorithms are explored and implemented on three datasets, based on the patterns of the datasets to end up choosing, for each dataset, the method that generates synthetic data most similar to the original data. [...]
2023 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
2.
|
15 p, 2.0 MB |
Sistema d'integració, visualització i anàlisi de dades genètiques pel seguiment de malalties minoritàries
/
Pol Esteve, Laura ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La identificació de canvis en la seqüència o l'estructura de l'ADN pot conduir a determinar la causa que hi ha darrera de l'aparició d'una malaltia genètica. Diferents tècniques d'anàlisis de l'ADN han esdevingut rutinàries en la majoria de centres hospitalaris i centres de recerca per a l'estudi simultani dels gens que conté el genoma humà. [...] La identificación de cambios en la secuencia o estructura del ADN puede conducir a determinar la causa que hay detrás de la aparición de una enfermedad genética. Diferentes técnicas de análisis del ADN se han convertido en rutinarias en la mayoría de centros hospitalarios y centros de investigación para el estudio simultáneo de los genes que contiene el genoma humano. [...] The identification of changes in the sequence or structure of DNA can lead to determining the cause behind the occurrence of a genetic disease. Different DNA analysis techniques have become routine in most hospitals and research centers for the simultaneous study of the genes contained in the human genome. [...]
2022 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
3.
|
9 p, 556.4 KB |
Sistema d'alertes per a bases de dades
/
Sulé Carrasco, Marina ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball neix de la necessitat d'una empresa tecnològica alhora de garantir la qualitat de les dades rebudes a temps real d'una empresa externa amb les que, mitjançant la intel·ligència artificial, proporciona prediccions. [...] Este trabajo nace de la necesidad de una empresa tecnológica a la hora de garantizar la calidad de los datos recibidos en tiempo real de una empresa externa con las que, mediante la inteligencia artificial, proporciona predicciones. [...] This work comes from the need of a technological company to guarantee the quality of the data received in real time from an external company with, by means of artificial intelligence, provides predictions. [...]
2022 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
4.
|
14 p, 1.7 MB |
Sistema de gestió del material del CRUAB mitjançant una pàgina web
/
Luzón Montaño, Jonatán ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu el disseny i implementació d'un sistema de gestió de material per al club de rol de la universitat (CRUAB), tant dels jocs de taula com dels manuals dels que disposa el club. [...] This project aims to design and implement a material management system for the university's role club (CRUAB), both for the board games and the manuals available to the club. To achieve this goal a web server is developed using software engineering tools and methodologies. [...] Este proyecto tiene como objetivo el diseño e implementación de un sistema de gestión de material para el club de rol de la universidad (CRUAB), tanto de los juegos de mesa como de los manuales de los que dispone el club. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
12 p, 957.4 KB |
Disseny i implementació d'un joc de puzle tipus Sudoku per a aprendre els númerosen Braille
/
Chen, Pablo ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest article s'explica el disseny, implementació i test d'una primera versió d'un sudoku 3D utilitzant l'API d'OpenGL modern. El videojoc consisteix en un tauler en 3D on es pot col·locar fitxes amb números en braille respectant les regles d'un sudoku clàssic. [...] This article explains the design, implementation, and testing of an early version of a 3D sudoku using the modern OpenGL API. The video game consists of a 3D board where you can place tiles with numbers in braille respecting the rules of a classic sudoku. [...] En este artículo se explica el diseño, implementación y test de una primera versión de un sudoku 3D utilizando la API de OpenGL moderno. El videojuego consiste en un tablero en 3D donde se pueden colocar fichas con números en braille respetando las reglas de un sudoku clásico. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
13 p, 1.3 MB |
YourLeagues : Aplicació web per a crear i gestionar lligues i tornejos
/
Cruz Gargallo, Arnau ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte es dissenyar i implementar una plataforma online anomenada YourLeagues per a poder gestionar competicions de diferents esports, permetent així que grups d'amics o centres esportius amb menys recursos puguin gestionar les seves pròpies competicions de manera ràpida i senzilla. [...] The main goal of this project is to design and implement an online platform called YourLeagues, this platform allows you to manage different kind of sports competitions, so groups of friends or sports centers with less budget can manage their own competitions in an easier and faster way. [...] El objetivo de este proyecto es diseñar e implementar una plataforma online llamada YourLeagues, esta aplicación nos permitirá gestionar competiciones de diferentes deportes, permitiendo así que grupos de amigos o centros deportivos con menos recursos puedan gestionar sus propias competiciones de forma rápida y sencilla. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
12 p, 1.6 MB |
"Re : Write Dungeon, un joc Rogue-Like amb generacio procedural-aleatòria
/
Alejo García, Miquel ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest article explica el disseny, implementació i test d'un prototipus de videojoc 2D pixel art amb vista zenital del gènere Rogue-Like fet amb Unity. Aquest joc, al igual que el seu gènere, es caracteritza principalment per la generació procedural-aleatòria dels elements. [...] This article explains the dessign, implementation and test of a 2D pixel art Rogue-Like video game prototype with a zenithal view made with Unity. This game, like its genre, will be characterized primarily by procedural-random generation elements. [...] Este artículo explica el diseño, implementación y test de un prototipo de videojuego 2D pixel art con vista zenital del género Rogue-Like hecho con Unity. Este juego, al igual que su género, se caracteriza principalmente por la generación procedural-aleatoria de los elementos. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
14 p, 1.8 MB |
Aplicació per a la gestió de clubs esportius amateur. Club Bàsquet Grup Barna
/
Cruz Herrera, William ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El present treball de fi de grau d'Enginyeria Informàtica, té com a objectiu principal desenvolupar una eina web per a gestionar les dades d'un club esportiu de bàsquet i oferir una interfície web que sigui intuïtiva i fàcil d'usar. [...] The main aim of this final degree project in computer engineering is to develop a web tool able manage data from a basketball sport club and to provide a web interface both intuitive and easy to use. [...] El presente trabajo de fin de grado de Ingeniería Informática, tiene como objetivo principal desarrollar una herramienta web para gestionar los datos de un club deportivo de básquet y ofrecer una interfaz web que sea intuitiva y fácil de usar. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
12 p, 1.6 MB |
Simulador de cossos celestes en Realitat Virtual
/
Herreiz Abad, Javier ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un simulador de cossos celestes amb un cert grau de realisme físic en un entorn immersiu de Realitat Virtual. La simulació inclou la vista en detall d'una galàxia i d'un forat negre sense rotació, a mes d'una vista 360 graus des de la terra en la que es poden seleccionar altres cossos celestes sense entrar-hi en detall. [...] This project is about the creation, design and development of a celestial body simulator with a certain degree of physic realism in a Virtual Reality environment. The simulation includes the detailed view of a galaxy and a non-rotating black hole, plus a 360-degree view from the Earth point of view, where we can look at some other celestial bodies with a lot less detail. [...] Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un simulador de cuerpos celestes con un cierto grado de realismo físico en un entorno inmersivo de Realidad Virtual. La simulación incluye la vista en detalle de una galaxia y de un agujero negro sin rotación, además de una vista 360 grados desde tierra en la que se pueden seleccionar otros cuerpos celestes sin entrar en detalle. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
10 p, 873.0 KB |
Hyper Maze : Un joc de puzles en un espai no convencional
/
Mascuñano Planell, Óscar ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'espai i la seva deformació és un tema sovint explorat en els videojocs de puzles, però sovint sol ser només amb unes poques mecàniques que no arriben a explorar tot l'espai de possibilitats que ofereix. [...] El espacio y su deformación es un tema a menudo explorado en los videojuegos de puzles, pero suele ser solo con unas pocas mecánicas que no llegan a explorar todo el espacio de posibilidades que ofrece. [...] Space and its deformation is a subject frequently explored in puzzle videogames, but it is often limited to a few mechanics that are not enough to explore the entire space of possibilities that it offers. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|