Dipòsit Digital de Documents de la UAB 44 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
275 p, 9.1 MB Els i les mestres com a responsables del currículum : el cas del Grup de mestres de ciències socials de segona etapa d'EGB de "Rosa Sensat" / Ballbé, Maria ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. ; Santisteban, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present tesi doctoral sorgeix de la necessitat de conèixer els motius i les causes que porten els i lesmestres de Ciències socials a canviar la seva pràctica docent. Sense pretensions de generalitzar, escerquen les raons que generen una innovació a travès de l'estudi d'un dels grups de renovaciópedagògica més emblemàtics a Catalunya i a Espanya durant el franquisme, el Moviment de MestresRosa Sensat i, dins d'ell, el Grup de ciències socials de segona etapa d'Educació General Bàsica (EGB,de 11/12 a 13/14 anys). [...]
This PhD. dissertation aims to shade light on the reasons that bring social studies teachers to change their teaching practices. In general terms, we inquire the reasons that make teachers generate teaching innovations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
44 p, 1.3 MB Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat / Porcuna Pocurull, Helena ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. [...]
2019  
3.
384 p, 10.6 MB Procés de disseny d'escenaris didàctics per a l'ambientalització curricular en l'educació obligatòria / Francàs Forcada, Queralt ; Calafell Subirà, Genina, dir. ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral "Procés de disseny d'escenaris didàctics per a l'ambientalització curricular en l'educació obligatòria" pretén contribuir a la incorporació de l'educació pel desenvolupament sostenible en el context educatiu català. [...]
The doctoral thesis "Design process of teaching and learning scenarios to develop curriculum greening processes in compulsory education" aims to contribute in the incorporation of education for sustainable development in the Catalan educational context. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
76 p, 1.7 MB Programa del curs "Aspectes demogràfics de la previsió de la demanda" / Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 1990 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 41)  
5.
570 p, 4.3 MB La Formación profesional en bibliotecología y documentación : un estudio comparado de los diseños curriculares de las escuelas universitarias de la Argentina / Artaza, Carlos Hugo ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El trabajo se propone identificar, analizar y describir comparativamente las principales características que presentan los planes de estudio de las carreras universitarias de bibliotecología y documentación de la Argentina, correspondientes a las titulaciones de Bibliotecario, Bibliotecólogo, Diplomado en Bibliotecología, Bibliotecario- Documentalista, Profesor y Licenciado en Bibliotecología y Documentación presentes en las nuevas universidades donde se dictan actualmente las carreras. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
252 p, 3.5 MB Formas de adopción generadas en los profesores ante la práctica educativa de un currículum innovador / Gil Flores, Hugo Cristóbal ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El propósito de esta investigación fue identificar por una parte, cuáles son las formas de adopción a innovaciones de los profesores de Artes Visuales de la Universidad de Guadalajara, que permiten caracterizar su disposición al cambio; por otra parte, cuáles son las características sociodemográficas y laborales que determinan su disposición al cambio y su relación con la práctica educativa del currículum innovador. [...]
The purpose of this research was to identify the one hand, what forms of adoption innovations of teachers of Visual Arts at the University of Guadalajara, which can characterize their willingness to change are; on the other hand, what are the personal and occupational characteristics that determine their willingness to change and their relationship to educational practice innovative curriculum. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
409 p, 4.9 MB La enseñanza de la comunicación audiovisual en la universidad peruana : análisis de la concordancia de las mallas curriculares con el perfil de egreso / Carpio Valdez, Santiago ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La propuesta de esta investigación tiene por objeto lograr una visión sobre la oferta académica en las escuelas de comunicación audiovisual y su coherencia con el perfil profesional. La acreditación en el Perú, con algunas excepciones, es voluntaria y para las carreras de comunicaciones no hay parámetros, es decir, no hay un Libro Blanco de referencia. [...]
The proposal of this research aims to gain insight about the courses in audiovisual communication schools and its consistency with the professional profile to meet the social and labor demand. Accreditation in Peru, with some exceptions, is voluntary and communications careers do not have parameters, that is, there is not specific guide of resources. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
5 p, 154.6 KB Enseñar en inglés / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Uno de los nuevos ejes estratégicos de las distintas reformas e intervenciones educativas, junto con las TIC (Tecnologías de la Información y la Comunicación), es el aprendizaje de idiomas, una de las grandes asignaturas pendientes del currículo. [...]
2009
Cuadernos de pedagogía, Num. 395 (Noviembre 2009) , p. 46-77  
9.
9 p, 232.3 KB La selección de contenidos en ciencias / Gómez Alemany, Isabel ; Izquierdo, M. ; Mauri, T. ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Análisis de criterios para seleccionar y jerarquizar los contenidos en las Ciencias, bien sean conceptos básicos estructurantes o los procesos y actividades.
1989
Cuadernos de pedagogía, Num. 168 (1989) , p. 38-43  
10.
3 p, 51.9 KB Bases pedagógicas del curriculum / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El currículum no se limita a un conjunto de conocimientos más o menos secuenciados y organizados, sino que comprende también las estrategias metodológicas coherentes con tales conocimientos. Se ofrecen apuntes sobre el qué y el cómo se aprende; acerca de la adquisición de conocimientos y habilidades; y sobre los objetivos actitudinales y el proyecto educativo institucional.
1986
Cuadernos de pedagogía, Num. 139 (1986) , p. 20-21  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 44 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.