11.
|
|
12.
|
7 p, 113.8 KB |
Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603]
/
Torregrossa Alvarez, Miquel ;
Fernández-Castro, Jordi ;
Soler Vilageliu, Olga ;
Ramis Laloux, Yago ;
García-Solà, Marina ;
Mejías Riquelme, José Tomás ;
Pérez Aranda, Adrian ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...] This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...] Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
13.
|
4 p, 103.4 KB |
Educació i cooperació per al desenvolupament [101646]
/
Prat Fernandez, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...] The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...] 1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]
2022-23 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
36 p, 2.2 MB |
Metazoan evolution of glutamate receptors reveals unreported phylogenetic groups and divergent lineage-specific events
/
Ramos-Vicente, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Ji, Jie (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ;
Gratacòs-Batlle, Esther (Universitat de Barcelona) ;
Gou Alsina, Gemma (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Reig-Viader, R. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Fernandez-Martín, josé Luis (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Burguera, Demian (Universitat de Barcelona) ;
Navas-Pérez, Enrique (Universitat de Barcelona) ;
García-Fernández, Jordi (Universitat de Barcelona) ;
Fuentes-Prior, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Escrivà, Hector (Sorbonne Université) ;
Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ;
Soto, David (Universitat de Barcelona) ;
Bayés, Àlex (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí"
Glutamate receptors are divided in two unrelated families: ionotropic (iGluR), driving synaptic transmission, and metabotropic (mGluR), which modulate synaptic strength. The present classification of GluRs is based on vertebrate proteins and has remained unchanged for over two decades. [...]
2018 - 10.7554/eLife.35774
eLife, Vol. 7 (november 2018)
|
|
17.
|
2.0 MB |
Characterization of the TLR Family in Branchiostoma lanceolatum and Discovery of a Novel TLR22-Like Involved in dsRNA Recognition in Amphioxus
/
Ji, Jie (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ;
Ramos-Vicente, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Navas-Pérez, Enrique (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ;
Herrera-Úbeda, Carlos (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ;
Lizcano de Vega, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ;
García-Fernández, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ;
Escrivà, Hector (Sorbonne Université. Biologie Intégrative des Organismes Marins) ;
Bayés, Àlex (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ;
Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular
Toll-like receptors (TLRs) are important for raising innate immune responses in both invertebrates and vertebrates. Amphioxus belongs to an ancient chordate lineage which shares key features with vertebrates. [...]
2018 - 10.3389/fimmu.2018.02525
Frontiers in immunology, Vol. 9 (November 2018) , art. 2525
|
|
18.
|
18 p, 915.7 KB |
When and how do hospital nurses cope with daily stressors? A multilevel study
/
Martínez-Zaragoza, Fermín (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ;
Benavides Gil, Gemma (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ;
Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Martín-del-Río, Beatriz (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ;
Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
García-Sierra, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Solanes-Puchol, Ángel (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ;
Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During their workday, nurses face a variety of stressors that are dealt with using different coping strategies. One criticism of the contextual models of work stress is that they fail to focus on individual responses like coping with stress. [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0240725
PloS one, Vol. 15 (november 2020)
|
|
19.
|
|
20.
|
|