Results overview: Found 6 records in 0.02 seconds.
Research literature, 6 records found
Research literature 6 records found  
1.
65 p, 6.5 MB La credibilitat en comunicacions de crisis 2.0 : una anàlisi de la percepció de la credibilitat a través llenguatge corporal en "vídeos disculpa" de Youtubers / Pérez Farré, Abril ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en línia ha experimentat una autèntica revolució en l'última dècada, i en particular, la plataforma YouTube ha emergit com un dels canals de comunicació més importants. En aquest context, els Youtubers han guanyat gran popularitat i, en moltes ocasions, han hagut de fer front a situacions de crisis que han requerit disculpes públiques. [...]
La comunicación en línea ha experimentado una auténtica revolución en la última década, y en particular, la plataforma YouTube ha emergido como uno de los canales de comunicación más importantes. [...]
Online communication has undergone a real revolution in the last decade, and in particular, the YouTube platform has emerged as one of the most important communication channels. In this context, Youtubers have gained great popularity and, on many occasions, have had to face crisis situations that have required public apologies. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Grau en Periodisme [971]  
3.
96 p, 12.9 MB El discurso social de los líderes de opinión en el mundo del cine : Su credibilidad e influencia / Méndez Padilla, Laura ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi centrada en el discurs comunicatiu dels líders d'opinió socials al món del cinema nord americà. Es vol estudiar quines són estratègies comunicatives que utilitzen i com són aplicades en aquest discurs social, a més de la seva credibilitat i influència en la societat. [...]
El presente trabajo pretende ser un análisis centrado en discurso comunicativo de los líderes de opinión sociales en el mundo del cine norteamericano. Se quiere estudiar qué estrategias comunicativas utilizan y cómo son aplicadas al discurso social, además de su credibilidad e influencia en la sociedad. [...]
This project pretends to be an analysis focused on the communicative discourse of social opinion leaders of the North American cinema industry. We want to study which communicative strategies they use and how they are applied in this social discourse, and their credibility and influence in society. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
215 p, 3.6 MB El paper de la confiança en la construcció de la credibilitat telegènica dels líders polítics : Anàlisi del lideratge al context espanyol / Pruna Moré, Aina ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i definir els valors que configuren la confiança i la credibilitat telegènica dels líders polítics espanyols. Espanya està marcada per una forta crisi que ha provocat la desafecció i desconfiança social de la ciutadania vers els polítics, una situació que cal analitzar detingudament per determinar les raons principals d'aquest fenomen.
El objetivo de la presente investigación es identificar y definir los valores que configuran la confianza y la credibilidad telegénica de los líderes políticos españoles. España está marcada por una fuerte crisis que ha provocado la desafección y desconfianza social de la ciudadanía hacia los políticos, una situación que cabe analizar detenidamente para determinar las razones principales de este fenómeno.
The objective of this research is identify and define the values that build the trust and the credibility of the Spanish telegenic political leaders. Spain is suffering a strong crisis that has caused social unrest and distrust of citizens towars politics, a situation that should be carefully analyzed to determine the main reasons of this phenomenon.

2015
Grau en Periodisme [971]  
5.
77 p, 4.0 MB La figura de la presentadora d'informatius i la importància de l'aspecte físic en contraposició a la credibilitat informativa / Ameller Gornés, Carla ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball té la voluntat de demostrar que la figura de les presentadores d'informatius de les cadenes de televisió espanyoles actuen com a objecte d'atracció de l'audiència, en detriment de la credibilitat professional. [...]
El siguiente trabajo tiene la voluntad de demostrar que la figura de las presentadoras de informativos de las cadenas de televisión españolas actúa como objeto de atracción de la audiencia, en detrimento de la credibilidad profesional. [...]
This present paper intends to give a qualitative approach regarding the role of anchorwomen in Spanish television as they are believed to be a physical appeal as well as a detriment for the professional credibility. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
6.
411 p, 5.5 MB La Credibilitat dels rumors i les notícies : recerca a propòsit de la Segona Guerra Mundial / Argemí i Ballbè, Marc ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Investigación que une tres conceptos: credibilidad, rumor y noticia. Es una tesis, sobre todo, que trata del rumor y el periodismo, y de la credibilidad de los periodistas. La estructura del trabajo distingue entre tres bloques. [...]
It combines three concepts: credibility, rumor and news. It is a thesis, especially dealing with the rumor and journalism, and credibility of journalists. The structure distinguishes three blocks. In the first part, we have analyzed two cases on construction of credible messages carried out by a single government during the same period: the propaganda of the United Kingdom during World War II. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.