1.
|
117 p, 8.5 MB |
The View Magazine : creació de la marca, disseny i maquetació d'una revista de moda en paper
/
Planas Masó, Helena ;
Badajoz Dávila, Carlos David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fugint del model de revista mainstream, The View neix com un projecte editorial que vol rejovenir en lloc de rebutjar el model tradicional d'impressió, potenciant el valor exclusiu de la revista impresa. [...] Huyendo del modelo de revista mainstream, The View nace como un proyecto editorial que desea rejuvenecer en lugar de rechazar el modelo tradicional de impresión, potenciando el valor exclusivo de la revista impresa. [...] Fleeing the mainstream magazine model, The View was born as an editorial project that seeks to rejuvenate rather than reject the traditional printing model, enhancing the unique value of the printed magazine. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
253 p, 22.2 MB |
Venus Magazine : producción de una revista de moda en papel y en digital
/
Lamas Feijóo, Andrea ;
López García, Paula ;
Pedraza López, Marta ;
Sotoca Conca, Sandra ;
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Per al nostre Treball de Fi de Grau hem creat una revista de moda mensual anomenada Venus Magazine. La seva producció serà en paper i en digital. En els articles es tractaran temes de moda, tendència, bellesa i lifestyle. [...] Para nuestro Trabajo de Final de Grado hemos creado una revista de moda mensual llamada Venus Magazine. Su producción será en papel y en digital. En los artículos se tratarán temas de moda, tendencias, belleza y lifestyle. [...] For our Final Degree Project, we have created a monthly fashion magazine called Venus Magazine. Its production will be on paper, digital and, in addition, an App of the magazine. The articles will cover topics of fashion, trends, beauty and lifestyle. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
|
4.
|
42 p, 4.2 MB |
Motivaciones detrás del eWOM y su influencia en la credibilidad de las reseñas online
/
Rubiños Suescun, Elidia ;
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Según un estudio del INE del 2019, España cuenta con alrededor de 70. 000 restaurantes activos. Las nuevas tecnologías de la información otorgan poder de expresión a los consumidores. Los procesos de decisión de compra cambian rápidamente y la evaluación de alternativas antes de consumir un producto cada vez es más importante. [...] Segons un estudi de l'INE del 2019, Espanya compta amb al voltant de 70. 000 restaurants actius. Les noves tecnologies de la informació atorguen poder d'expressió als consumidors. Els processos de decisió de compra canvien ràpidament i l'avaluació d'alternatives abans de consumir un producte cada vegada és més important. [...] According to an Spanish Statistic Office 2019 study, Spain has around 70,000 active restaurants. New information technologies give consumers the power to express themselves. Purchase decision processes change rapidly and the evaluation of alternatives before consuming a product is increasingly important. [...]
2019
|
|
5.
|
|
6.
|
111 p, 3.5 MB |
¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram
/
Roca Blanquez, Melanie ;
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...] Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...] Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]
2019 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
126 p, 3.9 MB |
Usuarios de Apple y creyentes religiosos : ¿Existen las marcas de culto?
/
Salomón Navarro, Paula ;
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia l'existència de marques susceptibles de ser considerades de culte, que forgen relacions més efectives amb els seus consumidors. S'ha centrat la recerca en la marca Apple, comparant-la amb un culte religiós, a través d'un treball bibliogràfic , entrevistes a experts i qüestionaris a usuaris d'Apple i creients religiosos. Esta investigación estudia la existencia de marcas susceptibles de ser consideradas de culto, que forjan relaciones más efectivas con sus consumidores. Se ha centrado la investigación en la marca Apple, comparándola con un culto religioso, a través de un trabajo bibliográfico, entrevistas a expertos y cuestionarios a usuarios de Apple y creyentes religiosos. This research project studies the existence of brands that could be considered a cult brand , that build more effective relationships with their consumers. Research has focused on the Apple brand, comparing it with a religious cult through a bibliographic study , interviews with experts and questionnaires to Apple users and religious believers.
2016 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
159 p, 51.2 MB |
La influència de la presència o absència del logosímbol
/
Freixa Rubio, Gemma ;
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. [...] Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. [...] Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. [...]
2016 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|