1.
|
179 p, 5.8 MB |
El sector de la cosmética sostenible en redes sociales : TikTok e Instagram
/
López Salas, Núria ;
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La sostenibilitat és un concepte cada cop més important per al planeta i, per això, les empreses s'han d'ajustar a nous models per no contaminar. El sector de la cosmètica és un dels que més ha seguit aquesta tendència i, per aquest motiu, les xarxes socials tenen un paper fonamental en aquest procés de conscienciació. [...] La sostenibilidad es un concepto cada vez más importante para el planeta y, por ello, las empresas tienen que ajustarse a nuevos modelos para no contaminar. El sector de la cosmética es uno de los que más ha seguido esta tendencia y, por este motivo, las redes sociales desempeñan un papel fundamental en este proceso de concienciación. [...] Sustainability is an increasingly important concept for the planet and, therefore, companies have to adjust to new models in order not to pollute. The cosmetics sector is one of the sectors that has followed this trend the most and, for this reason, social networks play a fundamental role in this awareness-raising process. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
2.
|
104 p, 5.6 MB |
Plan de comunicación para Chocolates Casa Pallás
/
Riera i Portillo, Helena ;
Torres Martínez, Sonia ;
Ullod Pujol, Ana Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una anàlisi de la marca Chocolates Casa Pallás, tant a nivell de màrqueting com de comunicació, amb la finalitat de realitzar un diagnòstic de la situació i desenvolupar un pla de comunicació d'acord amb els objectius del client. Elaboración de un análisis de la marca Chocolates Casa Pallás, tanto a nivel de marketing como de comunicación, con la finalidad de realizar un diagnóstico de la situación y desarrollar un plan de comunicación acorde con los objetivos del cliente. Analysis of the Chocolates Casa Pallás brand, both in terms of marketing and communication, in order to diagnose the situation and develop a communication plan in accordance with the client's objectives.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
78 p, 27.7 MB |
Agencia Mano a Mano : creación de una agencia de comunicación corporativa dedicada al Lifestyle
/
De la Paz Vendrell, Marta ;
Guiu Fernández-Hidalgo, Alba ;
Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte és la creació de Mà a mà, una agència de comunicació corporativa especialitzada en moda i lifestyle i el seu pla de comunicació. Creativitat, confiança, comunicació, avantguarda i sostenibilitat són els seus valors. [...] El presente proyecto es la creación de Mano a Mano, una agencia de comunicación corporativa especializada en moda y lifestyle y su plan de comunicación. Creatividad, confianza, comunicación, vanguardia y sostenibilidad son sus valores. [...] This project is the creation of Mano a Mano, a corporate communication agency specialized in fashion and lifestyle and its communication plan. Creativity, trust, communication, innovation and sustainability are its values. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
183 p, 27.7 MB |
The Nextbor-hood : la comunidad creativa del futuro en el sector de la comunicación
/
Barrera Romero, Mireia ;
Bobi Cerezo, Marta ;
Guerrera Lopez, Ana ;
Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
The Nextbor-hood és la comunitat que aglutina els millors professionals freelancers de cada modalitat del sector de la comunicació. El que busca és convertir-se en l'espai de treball ideal, creatiu i inspirador, en què els millors professionals de sector puguin desenvolupar amb èxit els seus projectes. [...] The Nextbor-hood es la comunidad que aglutina a los mejores profesionales freelancers de cada modalidad del sector de la comunicación. Lo que busca es convertirse en el espacio de trabajo ideal, creativo e inspirador, en el que los mejores profesionales del sector puedan desarrollar con éxito sus proyectos. [...] The Nextbor-hood is the community that brings together the best professional freelancers of each modality in the communication sector. The main objective is to become the ideal, creative and inspiring workspace, in which the best professionals can successfully develop their projects. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
|
6.
|
126 p, 16.6 MB |
Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram
/
Ramírez Villanueva, Andrea ;
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca. Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...] Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
98 p, 14.4 MB |
Creación de una empresa de social media y eventos especializada en restauración
/
García Belinchón, Andrea ;
Sánchez Orihuela, Diego ;
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tractarà sobre la creació d'una agència de comunicació que ofereix serveis de social media i d'organització d'esdeveniments a PIMEs del sector turístic, especialment en restauració. [...] El proyecto tratará sobre la creación de una agencia de comunicación que ofrezca servicios de social media y realización de eventos a PYMEs del sector turístico, especialmente en restauración. El objetivo es ser una empresa que dé apoyo en RRSS a pequeñas y medianas empresas, ya sea a través de paquetes personalizados de coaching digital, como de eventos puntuales para reactivar la marca. The project will talk about the creation of a communication agency based on social media services and event organization for SMEs in the tourism sector, especially in restoration. The main objective is to be a company that support in social media to small or medium business, through custom digital coaching packages, like specific events to reactivate the brand.
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
355 p, 26.8 MB |
Ares Arena : el desafío de los Dioses
/
Declerck, Tim ;
Fornell Badia, Lídia ;
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació, així com business development d'Ares Arena. Es tracta d'una empresa situada al Vallès Oriental dedicada a l'entrenament d'exercicis funcionals d'alta intensitat, arts marcials i preparacions per a curses d'obstacles amb un gran potencial encara sense explotar. [...] Plan de marketing y comunicación, así como business development de Ares Arena. Se trata de una empresa situada en el Vallés Oriental dedicada al entrenamiento de ejercicios funcionales de alta intensidad, artes marciales y preparaciones para carreras de obstáculos con un gran potencial todavía sin explotar. [...] Marketing and communication plan and business development for Ares Arena. This company, which is located in Vallés Oriental, is dedicated of High Intensity Interval Training, martial arts and Obstacle Course Races training. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
172 p, 12.4 MB |
Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future
/
Martínez Peñalver, Elliot ;
Rull Valdivieso, Adrián ;
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...] A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...] With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn't a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
|