1.
|
137 p, 1009.4 KB |
Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación
/
Urgell Fernández, Raúl ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League. En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League. This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
140 p, 2.4 MB |
Análisis y propuesta de material de carácter divulgativo sobre comunicación para niños y niñas de 10 a 12 años
/
González Jiménez, Ana ;
Medina González, Marina ;
Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Com de necessari és que els menors disposin d'una educació en matèria de comunicació mediàtica a les escoles i com es podria dur a terme? Aquest projecte analitza les propostes didàctiques sobre comunicació del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO i la Càtedra de cultura audiovisual i alfabetització mediàtica d'RTVE, amb l'objectiu de conèixer els materials i la necessitat que existeix actualment de disposar d'una educació en matèria de comunicació mediàtica, enfocada en menors d'entre els 10 i 12 anys i, a partir d'aquesta anàlisi i recerca, juntament amb una sèrie de variables i recomanacions de professionals del sector, crear una proposta de millora. ¿Cómo de necesario es que los menores dispongan de una educación en materia de comunicación mediática en las escuelas y como se podría llevar a cabo? Este proyecto analiza las propuestas didácticas sobre comunicación del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO y la Cátedra de cultura audiovisual y alfabetización mediática de RTVE, con el objetivo de conocer los materiales y la necesidad que existe actualmente de disponer de una educación en materia de comunicación mediática, enfocada en menores de entre los 10 y 12 años de edad y, a partir de dicho análisis e investigación, junto con una serie de variables y recomendaciones de profesionales del sector, crear una propuesta de mejora. How necessary is it for minors to have an education in media communication in schools and how could it be carried out? This project analyzes the didactic proposals on communication of the Audiovisual Council of Catalonia (CAC), UNESCO and the Chair of audiovisual culture and media literacy of RTVE, with the aim of knowing the materials and the need that currently exists for an education in matter of media communication, focused on minors between 10 and 12 years of age and, based on said analysis and research, together with a series of variables and recommendations from professionals in the sector, create a proposal for improvement.
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
3.
|
|
4.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
5.
|
104 p, 5.6 MB |
Plan de comunicación para Chocolates Casa Pallás
/
Riera i Portillo, Helena ;
Torres Martínez, Sonia ;
Ullod Pujol, Ana Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una anàlisi de la marca Chocolates Casa Pallás, tant a nivell de màrqueting com de comunicació, amb la finalitat de realitzar un diagnòstic de la situació i desenvolupar un pla de comunicació d'acord amb els objectius del client. Elaboración de un análisis de la marca Chocolates Casa Pallás, tanto a nivel de marketing como de comunicación, con la finalidad de realizar un diagnóstico de la situación y desarrollar un plan de comunicación acorde con los objetivos del cliente. Analysis of the Chocolates Casa Pallás brand, both in terms of marketing and communication, in order to diagnose the situation and develop a communication plan in accordance with the client's objectives.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
199 p, 24.0 MB |
Creación de una estrategia digital para una marca emergente de "slow fashion"
/
Sánchez Fernández, Sara ;
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball neix amb el propòsit d'impulsar, a través d'una estratègia digital, a una petita marca de "slow fashion" nascuda en plena pandèmia. Per a això, en el projecte es planteja el desenvolupament d'un pla de màrqueting que, després de dur a terme una recerca del sector i l'empresa, preveu la seva implementació a llarg termini a fi de garantir el desenvolupament. El presente trabajo nace con el propósito de impulsar, a través de una estrategia digital, a una pequeña marca de "slow fashion" nacida en plena pandemia. Para ello, en el proyecto se plantea el desarrollo de un plan de marketing que, tras llevar a cabo una investigación del sector y la empresa, prevé su implementación a largo plazo para garantizar su desarrollo. This project was born with the purpose of promoting, through a digital strategy, a small fashion brand born in the middle of the pandemic. To this effect, the project proposes the development of a marketing plan that, after carrying out an investigation of the sector and the company, foresees its long-term implementation in order to guarantee its development.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
76 p, 1013.7 KB |
Gestión de la comunicación digital en una crisis reputacional : el caso de Plácido Domingo
/
Martín Guirado, Montserrat ;
Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'una situació de crisi, les xarxes socials són una eina essencial per gestionar la comunicació i minimitzar l'impacte que es pugui generar a la reputació d'una organització o qualsevol altre actor social. [...] Ante una situación de crisis, las redes sociales son una herramienta esencial para gestionar la comunicación y minimizar el impacto que se pueda generar en la reputación de una organización o cualquier otro actor social. [...] In a crisis, social networks are an essential tool for managing communication and minimizing the impact that may be generated on the reputation of an organization or any other social actor. The objective of this work is to analyze how digital communication was managed during the reputational crisis suffered by Plácido Domingo after the accusations of harassment and abuse that appeared on 08-13-19. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
135 p, 20.2 MB |
Les narratives periodístiques a Tiktok : anàlisi de casos i creació d'El lloro de TikTok
/
Minguella Ayuso, Laura ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fa una anàlisi dels comptes de Tik Tok d'Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que serveix de base per crear El lloro de TikTok, un compte en aquesta plataforma per difondre continguts informatius en català i adreçats a la generació Z. Este trabajo hace una análisis de las cuentas de Tik Tok de Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que sirve de base para crear El lloro de TikTok, una cuenta en esta plataforma para difundir contenidos informativos en catalán y pensados para la generación Z. This paper analizes the Tik Tok accounts of Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 and Catalunya Ràdio as a basis to create El lloro de TikTok, an account on this platform to disseminate informative contents in catalan and designed for gen Z.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
9.
|
105 p, 2.7 MB |
AfterUs, el planeta de las futuras generaciones : creació d'un canal de contingut ambiental per a Amazon Prime Video
/
Fernández Carrasco, Ariadna ;
Ferre Amorós, Marta ;
Lloveras Delgado, Miriam ;
Martínez Gil, Cristina ;
Serch Escruela, Alba ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
AfterUs és un canal que ofereix continguts vinculats amb l'ecologisme com una forma de relacionar-nos amb els recursos naturals. A través de la creació d'aquest canal, que es trobarà disponible a la plataforma d'Amazon Prime Video, el servei oferirà, doncs, continguts relacionats amb la cura del planeta. [...] AfterUs es un canal que ofrece contenidos vinculados con el ecologismo como una forma de relacionarnos con los recursos naturales. A través de la creación de este canal, que se encontrará disponible en la plataforma de Amazon Prime Video, el servicio ofrecerá, pues, contenidos relacionados con el cuidado del planeta. [...] AfterUs is a channel that offers content related to environmentalism as a way of relating to natural resources. Through the creation of this channel, which will be available on the Amazon Prime Video platform, the service will therefore offer content related to caring for the planet. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
10.
|
181 p, 30.5 MB |
La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1
/
Budó Baides, Judit ;
Raluy i Faus, Marc ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. [...] Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. [...] This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|