Resultats globals: 51 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 16 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 29 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 312.0 KB La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB) : 50 anys de servei públic i de suport a l'ensenyament i la recerca (1972-2022) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nascuda fa 50 anys i estretament vinculada a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) -degana dels estudis de comunicació a Catalunya-, ha evolucionat com a actor actiu per als estudiants, docents, investigadors, periodistes i la societat en general, al compàs de la digitalització. [...]
La Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nacida hace 50 años y estrechamente vinculada a la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB) -decana de los estudios de comunicación en Cataluña-, ha evolucionado como actor activo para los estudiantes, docentes, investigadores, periodistas y la sociedad en general, al compás de la digitalización. [...]
The Communication Library and General Newspaper Archivesat the Autonomous University of Barcelona (UAB), founded 50years ago and closely tied to the Faculty of CommunicationStudies (UAB) -the longest-standing communication studiesprogramme in Catalonia- has evolved to become a key actorfor students, teachers, researchers and journalists, and for societyin general, keeping apace with digitalisation. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420785
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 27-36
3 documents
2.
14 p, 175.1 KB YouTube : salud y bienestar en la era del prosumidor . Análisis de vídeos de YouTube sobre dietas milagro / Castillo-Abdul, Bárbara (Universidad Rey Juan Carlos) ; Blanco-Herrero, David (Universidad de Salamanca)
La presente investigación busca conocer la calidad de los vídeos de YouTube sobre dietas milagro y la interacción que generan, sobre todo dado el potencial riesgo que pueden suponer para los espectadores que sigan sus consejos en caso de que estos puedan resultar nocivos. [...]
Aquesta recerca busca conèixer la qualitat dels vídeos de YouTube sobre dietes miracle i la interacció que generen, sobretot atès el potencial risc que poden suposar per als espectadors que segueixin els seus consells en cas que aquests puguin resultar nocius. [...]
This paper analyses the quality of YouTube videos on miracle diets, and the interaction they generate, especially given the potential risk they may pose to viewers who follow advice that could potentially be harmful. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3518
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 79-92 (Articles)  
3.
6 p, 746.2 KB No quedar enrere: la innovació als mitjans públics per fer front als reptes de l'era digital / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Capçalera, Núm. 178 (2018) , p. 52-57  
4.
18 p, 253.8 KB El acceso a las TIC para el desarrollo de la actividad representativa laboral en la empresa / Solà Monells, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
El acceso a los instrumentos de comunicación digital existentes en la empresa, como el correo electrónico o la intranet, resulta esencial para que los órganos de representación unitaria y sindical puedan desarrollar adecuadamente sus funciones. [...]
L'accés a les eines de comunicació digital existents a l'empresa, com el correu electrònic o la intranet, són essencials per tal que els òrgans de representació unitària i sindical puguin desenvolupar les seves funcions de forma adequada. [...]
Access to existing digital communication tools in the company, such as e-mail or intranet, is essential for the union and trade union representation bodies to be able to carry out their functions properly. [...]

2021 - 10.5565/rev/aiet.98
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 7 (2021) , p. 153-170 (Negociació col·lectiva)  
5.
18 p, 466.8 KB Spanish journalists on Twitter : Diagnostic approach to what, and how Spanish journalists talk about politics, international affairs, society, communication and culture / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tusa, Fernanda (University of Machala. Faculty of Social Sciences)
Twitter has become a broad network of news and information. Journalists exploit the possibilities of this network to access information sources, to disseminate messages or participate in debates about current news. [...]
Twitter s'ha convertit en una àmplia xarxa de notícies i informació. Els periodistes aprofiten les possibilitats d'aquesta xarxa per accedir a fonts d'informació, difondre missatges o participar en debats sobre actualitat. [...]
Twitter se ha convertido en una amplia red de noticias e información. Los periodistas aprovechan las posibilidades de esta red para acceder a fuentes de información, difundir mensajes o participar en debates sobre actualidad. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3333
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 1-18 (Articles)
2 documents
6.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
7.
16 p, 1.0 MB Contar la(s) historia(s) : innovación docente en materias de Historia de la Comunicación / Broullón-Lozano, Manuel A. (Universidad Complutense de Madrid)
Tanto estudiantes como docentes están demandando actividades innovadoras y aplicadas en los cursos universitarios, lo cual requiere explorar metodologías y buscar puntos de convergencia entre ellas, a pesar de las posibles diferencias. [...]
Students and teachers are demanding innovative or applied activities in higher education programs of study. This requires exploring new methodologies and detecting convergences between them, despite possible differences. [...]
Tant estudiants com docents demanen activitats innovadores i aplicades en els cursos universitaris, la qual cosa requereix explorar metodologies i buscar punts de convergència entre elles, malgrat les possibles diferències. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3267
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 19-34 (Articles)
2 documents
8.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
9.
15 p, 284.1 KB Not a Stitch out of Place : Assessing Students' Attitudes Towards Multimodal Composition / Bohannon, Jeanne Law (Kennesaw State University)
This article traces a brief history of multimodal composition practices in the field of writing studies. It frames writing instruction through the theoretical lens of democratic pedagogy and presents the works of key composition scholars. [...]
En aquest article es descriu, breument, la història de les pràctiques de composició multimodal en el camp dels estudis de l'escriptura. Emmarca la instrucció d'escriptura a través de la perspectiva teòrica de la pedagogia democràtica i presenta les obres claus sobre la didàctica de l'escriptura. [...]
En este artículo se describe, brevemente, la historia de las prácticas de composición multimodal en el campo de los estudios de la escritura. Enmarca la instrucción de escritura a través de la perspectiva teórica de la pedagogía democrática y presenta las obras claves sobre la didáctica de la escritura. [...]
Cet article décrit brièvement l'histoire des pratiques dans le domaine des études de composition multimodal écrit. Cadre enseignement de l'écriture à travers la théorique de la pédagogie démocratique et présente œuvres clés sur l'enseignement de l'écriture. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.631
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 33-47 (Articles)  
10.
10 p, 1.6 MB El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya / Navarro Güere, Héctor coord. ; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic) ; Massana, Eulàlia (Universitat de Vic) ; García, Irene (Universitat de Vic) ; Contreras, Ruth S.. (Universitat de Vic)
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. [...]
For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Num. 38 (Juny 2012) , p. 87-96  

Articles : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
2.
7 p, 55.7 KB Problemes de viabilitat de la televisió digital terrestre (TDT) / Majó, Joan, 1939- (Exministre d'Indústria)
L'autor analitza el procés d'implantació de la televisió digital terrestre a Catalunya, en el context més general de la política de comunicació i de telecomunicacions a Espanya i Europa. Aprofundeix en les contradiccions que es deriven de la multiplicació de l'oferta de canals televisius, especialment en la situació de crisi que caracteritza el final de la primera dècada del nou segle. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 345-351  
3.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
4.
16 p, 1.1 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El bienni 2003-2004 presenta una sèrie de transformacions en el sistema radiofònic català amb conseqüències difícils de preveure. D'una banda, els emissors han augmentat, fins a unes 800 freqüències el 2005, però en un context d'estancament de l'audiència i de la inversió publicitària. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 51-66  
5.
24 p, 2.2 MB La xarxa a la premsa, la premsa a la xarxa / Borrat, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Casamajó i Solé, Gemma, trad.
Present a la premsa com a tema d'actualitat periodística i com a sistema de fonts d'informació, la Xarxa acull alhora una quantitat creixent de periòdics digitals heterogenis produïts per un nou tipus de professional de la informació: el ciberperiodista. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 275-292  

Documents de recerca 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
137 p, 1009.4 KB Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación / Urgell Fernández, Raúl ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League.
En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League.
This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
140 p, 2.4 MB Análisis y propuesta de material de carácter divulgativo sobre comunicación para niños y niñas de 10 a 12 años / González Jiménez, Ana ; Medina González, Marina ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com de necessari és que els menors disposin d'una educació en matèria de comunicació mediàtica a les escoles i com es podria dur a terme? Aquest projecte analitza les propostes didàctiques sobre comunicació del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO i la Càtedra de cultura audiovisual i alfabetització mediàtica d'RTVE, amb l'objectiu de conèixer els materials i la necessitat que existeix actualment de disposar d'una educació en matèria de comunicació mediàtica, enfocada en menors d'entre els 10 i 12 anys i, a partir d'aquesta anàlisi i recerca, juntament amb una sèrie de variables i recomanacions de professionals del sector, crear una proposta de millora.
¿Cómo de necesario es que los menores dispongan de una educación en materia de comunicación mediática en las escuelas y como se podría llevar a cabo? Este proyecto analiza las propuestas didácticas sobre comunicación del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO y la Cátedra de cultura audiovisual y alfabetización mediática de RTVE, con el objetivo de conocer los materiales y la necesidad que existe actualmente de disponer de una educación en materia de comunicación mediática, enfocada en menores de entre los 10 y 12 años de edad y, a partir de dicho análisis e investigación, junto con una serie de variables y recomendaciones de profesionales del sector, crear una propuesta de mejora.
How necessary is it for minors to have an education in media communication in schools and how could it be carried out? This project analyzes the didactic proposals on communication of the Audiovisual Council of Catalonia (CAC), UNESCO and the Chair of audiovisual culture and media literacy of RTVE, with the aim of knowing the materials and the need that currently exists for an education in matter of media communication, focused on minors between 10 and 12 years of age and, based on said analysis and research, together with a series of variables and recommendations from professionals in the sector, create a proposal for improvement.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
3.
128 p, 5.8 MB La representació del "jo" a les xarxes socials digitals : un estudi de cas amb joves / Ruiz Ricart, Gisela ; Rizo García, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la interacció entre els individus es projecta el "jo" de cada persona. Amb l'explosió d'internet i les xarxes socials és imprescindible entendre les interaccions virtuals per comprendre les relacions socials actuals. [...]
En la interacción entre los individuos se proyecta el "yo" de cada persona. Con la explosión de internet y las redes sociales es imprescindible entender las interacciones virtuales para comprender las relaciones sociales actuales. [...]
The interaction between individuals projects the "self" of each person. With the explosion of the internet and social networks, it is essential to understand virtual interactions to comprehend current social relationships. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
3.3 MB Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web / De Santis, Andrea ; Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...]
El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...]
Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
5.
104 p, 5.6 MB Plan de comunicación para Chocolates Casa Pallás / Riera i Portillo, Helena ; Torres Martínez, Sonia ; Ullod Pujol, Ana Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una anàlisi de la marca Chocolates Casa Pallás, tant a nivell de màrqueting com de comunicació, amb la finalitat de realitzar un diagnòstic de la situació i desenvolupar un pla de comunicació d'acord amb els objectius del client.
Elaboración de un análisis de la marca Chocolates Casa Pallás, tanto a nivel de marketing como de comunicación, con la finalidad de realizar un diagnóstico de la situación y desarrollar un plan de comunicación acorde con los objetivos del cliente.
Analysis of the Chocolates Casa Pallás brand, both in terms of marketing and communication, in order to diagnose the situation and develop a communication plan in accordance with the client's objectives.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
199 p, 24.0 MB Creación de una estrategia digital para una marca emergente de "slow fashion" / Sánchez Fernández, Sara ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball neix amb el propòsit d'impulsar, a través d'una estratègia digital, a una petita marca de "slow fashion" nascuda en plena pandèmia. Per a això, en el projecte es planteja el desenvolupament d'un pla de màrqueting que, després de dur a terme una recerca del sector i l'empresa, preveu la seva implementació a llarg termini a fi de garantir el desenvolupament.
El presente trabajo nace con el propósito de impulsar, a través de una estrategia digital, a una pequeña marca de "slow fashion" nacida en plena pandemia. Para ello, en el proyecto se plantea el desarrollo de un plan de marketing que, tras llevar a cabo una investigación del sector y la empresa, prevé su implementación a largo plazo para garantizar su desarrollo.
This project was born with the purpose of promoting, through a digital strategy, a small fashion brand born in the middle of the pandemic. To this effect, the project proposes the development of a marketing plan that, after carrying out an investigation of the sector and the company, foresees its long-term implementation in order to guarantee its development.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
76 p, 1013.7 KB Gestión de la comunicación digital en una crisis reputacional : el caso de Plácido Domingo / Martín Guirado, Montserrat ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'una situació de crisi, les xarxes socials són una eina essencial per gestionar la comunicació i minimitzar l'impacte que es pugui generar a la reputació d'una organització o qualsevol altre actor social. [...]
Ante una situación de crisis, las redes sociales son una herramienta esencial para gestionar la comunicación y minimizar el impacto que se pueda generar en la reputación de una organización o cualquier otro actor social. [...]
In a crisis, social networks are an essential tool for managing communication and minimizing the impact that may be generated on the reputation of an organization or any other social actor. The objective of this work is to analyze how digital communication was managed during the reputational crisis suffered by Plácido Domingo after the accusations of harassment and abuse that appeared on 08-13-19. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
135 p, 20.2 MB Les narratives periodístiques a Tiktok : anàlisi de casos i creació d'El lloro de TikTok / Minguella Ayuso, Laura ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fa una anàlisi dels comptes de Tik Tok d'Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que serveix de base per crear El lloro de TikTok, un compte en aquesta plataforma per difondre continguts informatius en català i adreçats a la generació Z.
Este trabajo hace una análisis de las cuentas de Tik Tok de Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 i Catalunya Ràdio que sirve de base para crear El lloro de TikTok, una cuenta en esta plataforma para difundir contenidos informativos en catalán y pensados para la generación Z.
This paper analizes the Tik Tok accounts of Ac2ality, El Mundo, Elnacional. cat, TV3 and Catalunya Ràdio as a basis to create El lloro de TikTok, an account on this platform to disseminate informative contents in catalan and designed for gen Z.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
9.
105 p, 2.7 MB AfterUs, el planeta de las futuras generaciones : creació d'un canal de contingut ambiental per a Amazon Prime Video / Fernández Carrasco, Ariadna ; Ferre Amorós, Marta ; Lloveras Delgado, Miriam ; Martínez Gil, Cristina ; Serch Escruela, Alba ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AfterUs és un canal que ofereix continguts vinculats amb l'ecologisme com una forma de relacionar-nos amb els recursos naturals. A través de la creació d'aquest canal, que es trobarà disponible a la plataforma d'Amazon Prime Video, el servei oferirà, doncs, continguts relacionats amb la cura del planeta. [...]
AfterUs es un canal que ofrece contenidos vinculados con el ecologismo como una forma de relacionarnos con los recursos naturales. A través de la creación de este canal, que se encontrará disponible en la plataforma de Amazon Prime Video, el servicio ofrecerá, pues, contenidos relacionados con el cuidado del planeta. [...]
AfterUs is a channel that offers content related to environmentalism as a way of relating to natural resources. Through the creation of this channel, which will be available on the Amazon Prime Video platform, the service will therefore offer content related to caring for the planet. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
10.
181 p, 30.5 MB La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1 / Budó Baides, Judit ; Raluy i Faus, Marc ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. [...]
This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  

Documents de recerca : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
2.0 KB Les Col·leccions de la Biblioteca de Comunicació al DDD / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual organitzada per la Biblioteca de Comunicació entre l'1 d'abril i el 31 de maig de 2011.
L'exposició ofereix una mostra de les diverses col·leccions de la Biblioteca de Comunicació presents al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD). La tipologia va des d'aquells documents d'un interès purament acadèmic (com exàmens o programes de curs) a aquells més interessants des d'un punt de vista històric com les revistes antigues d'art i cultura o les col·leccions de premsa política clandestina i de cartells provinents del CEDOC.

2011
33 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.