Resultats globals: 364 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 48 registres trobats
Materials acadèmics, 310 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
2.
5 p, 532.5 KB illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l'AR) / Triviño, Jenny (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya)) ; Nadal, Francesc (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya))
Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l'empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l'Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. [...]
2016
Methodos, Núm. 3 (2016) , p. 155-159  
3.
2 p, 64.5 KB La neurociència aplicada al màrqueting en el mercat espanyol / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Contreras Gracia, Aroa (Universitat de Girona)
El neuromàrqueting és una disciplina recent que uneix les tècniques i els mètodes de la neurociència amb els coneixements del màrqueting i de la comunicació. Aquesta nova àrea de coneixement ha creat diverses línies de recerca en diverses universitats espanyoles i ha estat implantada de manera paral·lela en el sector professional de la comunicació, la publicitat i el màrqueting. [...]
El neuromarketing es una disciplina reciente que aúna las técnicas y los métodos de la neurociencia con los conocimientos del marketing y de la comunicación. Esta nueva área de conocimiento ha creado varias líneas de investigación en diversas universidades españolas y ha sido implantada de manera paralela en el sector profesional de la comunicación, la publicidad y el marketing. [...]

2014
UAB divulga, Octubre 2014
2 documents
4.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
5.
14 p, 464.1 KB Geografia, turisme i màrqueting : Una barreja impossible o una barreja necessària? / Mundet i Cerdan, Lluis (Universitat de Girona. Secció de Geografia)
El postmodernisme ha situat l'economia en una posició central dins de la nostra societat, la racionalitat del mercat ho envaeix tot. Els llocs, seguint aquesta tendència, s'han equiparat a la resta de productes i, per tant, es compren i es venen com a tals, els individus s'identifiquen més aviat com a consumidors que com a ciutadans, i el consumisme apareix com una activitat central dins de la nostra societat. [...]
El postmodernismo ha situado la economía en una posición central dentro de nuestra sociedad, la racionalidad del mercado lo invade todo. Los lugares, siguiendo esta tendencia, se han equiparado al resto de productos y, por tanto, se compran y se venden como tales, los individuos se identifican antes como consumidores que como ciudadanos, apareciendo el consumismo como una actividad central dentro de nuestra sociedad. [...]
Le postmodernisme, a entraîné le positionnement de l'économie au beau milieu de notre société, la rationalité du marché a tout envahi. D'où il suit que les endroits, se sont alignés aux restants produits, de sorte qu'ils sont achetés et vendus comme tels. [...]
The economy has acquired a central position within our society in postmodernism. Market rationality invades everywhere. As a result, places have been commoditized in such a way that they are bought and sold like any other commodity. [...]

1996
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 29 (1996) p. 71-86  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
34 p, 1.3 MB Mostra el teu perfil professional a la xarxa : marqueting personal i xarxes socials per a la cerca de feina / Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Comunicació i Educació ; Pérez Tornero, José Manuel ed. ; Tejedor, Santiago ed. ; Bravo Mejia, Ana ; Sarmiento, Ana Isabel ; Navarro, Millaray ; Sanz, Mireia
Barcelona: Barcelona Activa Cibernàrium, 2011 (Barcelona Activa Cibernàrium ; 10)  

Documents de recerca 48 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11.8 MB Pla de màrqueting : Vueling, S.A (BCN - TIA) / Guerrero Rodríguez, Laura ; Mundet Pons, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest treball de final de grau és realitzar un pla de màrqueting sobre l'implementació d'una nova ruta aèria operada per l'aerolínia Vueling. La finalitat és estudiar la viabilitat de l'obertura d'una ruta comercial entre els aeroports de les ciutats de Barcelona i Tirana. [...]
El objetivo de este trabajo de final de grado, es realizar un plan de marketing sobre la implementación de una nueva ruta aérea operada por la aerolínea Vueling. La finalidad es estudiar la viabilidad de la apertura de una ruta comercial entre los aeropuertos de las ciudades de Barcelona y Tirana. [...]
The objective of this final degree project is to carry out a marketing plan on the implementation of a new air route operated by the Vueling airline. The purpose is to study the viability of opening a commercial route between the airports of the cities of Barcelona and Tirana. [...]

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
2.
238 p, 34.8 MB Creación de una app sobre información política para jóvenes : plan de marketing y comunicacion de Democratiam / Javierre Oliván, Ventura ; Serrano Mata, Carla ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de crear una aplicació mòbil que informi de l'actualitat política de forma interactiva i entretinguda, orientada als joves, amb la seva estratègia de marca, pla de màrqueting i estratègia de comunicació corresponents.
El proyecto trata de la creación de una aplicación móvil que informe de la actualidad política de forma interactiva y entretenida, orientada a los jóvenes, con su estrategia de marca, plan de marketing y estrategia de comunicación correspondientes.
The project aims to create a mobile application that informs about current political events in an interactive and entertaining way, oriented to young people, with its corresponding brand strategy, marketing plan and communication strategy.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
79 p, 2.4 MB The use of large language models for marketing content translation and transcreation / Prodan Ambartsumyan, Olga ; Simón Jiménez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquesta tesi explora l'ús de grans models de llenguatge per a la transcreació de continguts de màrqueting. Amb els ràpids avenços en el processament del llenguatge natural i l'aparició de models de llenguatge potents com ChatGPT i DeepL, hi ha un interès creixent per utilitzar aquests models per automatitzar el procés de transcreació. [...]
Esta tesis explora el uso de grandes modelos lingüísticos para la transcreación de contenidos de marketing. Con los rápidos avances en el procesamiento del lenguaje natural y la aparición de potentes modelos lingüísticos como ChatGPT y DeepL, cada vez hay más interés en utilizar estos modelos para automatizar el proceso de transcreación. [...]
This thesis explores the use of large language models for marketing content transcreation. With the rapid advancements in natural language processing and the emergence of powerful language models like ChatGPT and DeepL, there is a growing interest in using these models to automate the transcreation process. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció [4315970]  
4.
53 p, 1.8 MB L'engagement com a estratègia de màrqueting digital : influencers i consumidors d'Instagram / Camacho Armengol, Silvia ; Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Un dels grans canvis provocat per l'avenç tecnològic dels últims anys, ha sigut la derivació del comerç tradicional cap al comerç digital, sent aquest recolzat per totes les plataformes digitals. [...]
Uno de los grandes cambios provocado por el avance tecnológico de los últimos años, ha sido la derivación del comercio tradicional hacia el comercio digital, siendo éste apoyado por todas las plataformas digitales. [...]
One of the most significant changes brought about by the technological progress in the last years, has been the shift from traditional commerce to digital commerce, being this one supported by all the digital platforms. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
5.
51 p, 19.3 MB Tendencias de marketing en el sector moda y la creación de la revista 'Priestly's Project' / Juviñà Cáceres, Judith ; Jordan Avila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén analitzar les noves formes de comercialització de les marques de moda i exposar com les empreses del sector utilitzen les xarxes socials com a via publicitària. Un cop treballat el marc teòric, s'ha creat 'Priestly's Project, una revista basada a Instagram, el contingut de la qual és la comunicació de moda.
Este proyecto pretende analizar las nuevas formas de comercialización de las marcas de moda y exponer cómo las empresas del sector utilizan las redes sociales como vía publicitaria. Una vez trabajado el marco teórico, se ha creado 'Priestly's Project, una revista basada en Instagram cuyo contenido es la comunicación de moda.
This project aims to analyze the new ways of marketing fashion brands and expose how companies in the sector use social networks as an advertising channel. Once the theoretical framework has been worked out, 'Priestly's Project' has been created, a magazine based on Instagram whose content is fashion communication.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
95 p, 3.2 MB El màrqueting i la comunicació a l'Arxiu Municipal de Granollers: Nous reptes / Muro Gallart, Marina ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. [...]
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. [...]
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. [...]

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
7.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documents
8.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
128 p, 2.5 MB El marketing sensorial como estrategia de compra en el sector del café / Jordán Baena, Paula ; Lopes da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia el màrqueting sensorial en els punts de venda físics del sector del cafè com a estratègia per a què els consumidors comprin els productes.
La investigación estudia el marketing sensorial en los puntos de venta físicos del sector del café como estrategia para que los consumidores compren los productos.
The research studies sensory marketing at physical points of sale in the coffee sector as a strategy or consumers to buy the products.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
145 p, 3.9 MB Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates / Gàzquez Gimenez, Marina ; Hernàndez Gudiño, Naiara ; Marión Mínguez, Anna ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. [...]
Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. [...]
Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 48 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 310 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 480.9 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: 1. - Identificar les estratègies creatives en l àmbit del marketing. 2. - Aplicar les tècniques de planificació de mitjans en el camp de la comunicació comercial avanzada. El mòdul, per tant, es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Objetivos: 1. - Identificar las estrategias creativas en el ámbito del marketing. 2. - Aplicar las técnicas de planificación de medios en el campo de la comunicación comercial avanzada. Así, el módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Objectives and Contextualisation: 1. - To identify creative strategies in the field of marketing. 2. - To apply media planning techniques in the field of advanced commercial communication. The module is, therefore, divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 102.6 KB Màrqueting Esportiu [43785] / Masferrer Llabinés, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de l'màrqueting en l'àmbit esportiu. Per a això, es proporcionarà a l'alumne les eines bàsiques de pràctiques comercials i de màrqueting per a la presa de decisions en l'àmbit de la gestió esportiva. [...]
The main objective is that students can start studying marketing in the sports field. For this, students will be provided with the basic tools of commercial and marketing practices for decision making in the field of sports management. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de el marketing en el ámbito deportivo. Para ello, se proporcionará al alumno las herramientas básicas de prácticas comerciales y de marketing para la toma de decisiones en el ámbito de la gestión deportiva. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1351]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1352]
Màster Universitari en Gestió Esportiva/Sport Management [1367]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1557]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1558]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1559]
3 documents
3.
5 p, 105.7 KB Màrqueting i Direcció d'Esdeveniments [43076] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Aprofundir en els conceptes i eines bàsiques de màrqueting aplicades a l'organització d'esdeveniments 2. Analitzar els esdeveniments com a eines de màrqueting i comunicació 3. Conèixer i aplicar les eines de gestió econòmica en els esdeveniments 4. [...]
1. Delve into the concepts and basic marketing tools applied to the organization of events 2. Analyze events as marketing and communication tools 3. Learn and apply the tools of economic management of events 4. [...]
1. Profundizar en los conceptos y herramientas básicas de marketing aplicadas a la organización de eventos 2. Analizar los acontecimientos como herramientas de marketing y comunicación 3. Conocer y aplicar las herramientas de gestión económica en los eventos 4. [...]

2023-24
Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments [1193]
3 documents
4.
6 p, 109.7 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Gallina, Marta ; Rico Camps, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El primer objectiu d'aquest mòdul és entendre les bases científiques del comportament electoral. Així, estudiarem quines són les causes de la votació i analitzarem els models que intenten predir-la. [...]
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
El primer objetivo de este módulo es comprender las bases científicas del comportamiento electoral. Así, estudiaremos cuáles son las causas del voto y analizaremos los modelos que intentan predecirlo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
3 documents
5.
6 p, 113.6 KB Màrqueting Digital [106685] / Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
6.
5 p, 105.3 KB Màrqueting Turístic [104954] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran els conceptes fonamentals del Marketing, els principals sistemes d'anàlisi del mercat i de l'entorn (cultural, polític i econòmic), així com els instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials. [...]
This course explains the basic concepts of Marketing, the leading analysis systems of the market and business environment (cultural, political and economic), and the tools and techniques to be applied at the preliminary stages of business decision-making, as well as the variables related to consumer behaviour, product positioning and the main techniques of marketing research. [...]
Este curso explica los conceptos básicos de Marketing, los principales sistemas de análisis del mercado y del entorno (cultural, político y económico) empresarial, así como las herramientas y técnicas a aplicar en las etapas preliminares de toma de decisiones empresariales, así como las variables relacionadas con el comportamiento del consumidor, posicionamiento del producto y las principales técnicas de investigación de marketing. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
7.
5 p, 106.9 KB Automatització del Màrqueting [104742] / Recoder, Maria Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'alumnat als canals i activitats del màrqueting no convencionals, ja que no produeixen els resultats esperats, i potenciar l'automatització on es descobreixen oportunitats engrescadores de màrqueting . [...]
The objectives of this subject are: 1. Introduce the students to unconventional marketing channels and activities, as they do not produce the expected results and promote automation where promising marketing opportunities are discovered. [...]
Los objetivos de esta asignatura son: 1. Introducir al alumnado en los canales y actividades del marketing no convencionales, puesto que no producen los resultados esperados y potenciar la automatización donde se descubren oportunidades de marketing prometedoras. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
8.
5 p, 109.5 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
9.
5 p, 106.6 KB Màrqueting [103735] / Salcedo Zuta, Nestor Ulaf ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs, l'alumne/a haurà de/d': 1. Distingir els conceptes de màrqueting de productes i màrqueting de serveis (incloent: servucció) i identificar les seves implicacions per a l'hostaleria, les empreses turístiques i les destinacions. [...]
EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course, the student must be able to: 1. Distinguish the concepts of product marketing and service marketing (including servuction) and identify their implications for hospitality, tourism enterprises and destinations. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso, el/la alumno/a deberá de: 1. Distinguir los conceptos de marketing de productos y marketing de servicios (incluida la servucción) e identificar sus implicaciones para la hotelería, las empresas y destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
10.
4 p, 100.9 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
- Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing on y off line. - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 310 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.