Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates
Gàzquez Gimenez, Marina
Hernàndez Gudiño, Naiara
Marión Mínguez, Anna
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Plan de marketing y comunicación para la marca de lencería íntima Flos Intimates |
Títol variant: |
Marketing and communication plan for intimate lingerie brand Flos Intimates |
Data: |
2021 |
Descripció: |
145 pag. |
Resum: |
Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. L'estructura seguida consta de tres fases: anàlisi de la situació i investigació del mercat, pla de màrqueting i pla de comunicació. |
Resum: |
Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. La estructura seguida consta de tres fases: análisis e investigación del mercado, plan de marketing y plan de comunicación. |
Resum: |
Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. The structure followed consists of three phases: market analysis and research, marketing plan and communication plan. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte |
Matèria: |
Publicitat ;
Màrqueting ;
Pla de comunicació ;
Xarxes socials en línia ;
Moda |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-07-27, darrera modificació el 2022-11-18