Is there gender bias in the assessment of advertising creativity?
Roca, David 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Tena Parera, Daniel 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Lázaro Pernias, Patrícia 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Data: |
2012 |
Resum: |
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. 2003a, Sasser & Koslow 2008), practitioner profiles and customers reviews (West et al. 2008) and models working for non-western advertising (Kim et al. 2010), etc . . . |
Nota: |
Comunicació feta a ICORIA 2012 que es va portar a terme a Estocolm del 28 al 30 de juny de 2012. El tema de la Conferència era "The changing roles of advertising" |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Comunicació de congrés ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Publicitat ;
Investigació ;
Congressos ;
Gènere ;
Creativitat ;
Publicidad ;
Investigación ;
Congresos ;
Género ;
Creatividad ;
Advertising ;
Research ;
Congresses ;
Gender ;
Creativity |
Publicat a: |
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP) Contribucions a jornades i congressos >
Ponències i comunicacions >
Ponències i comunicacions de la UAB
Registre creat el 2012-11-21, darrera modificació el 2022-06-04