Claus de l'engagement i gestió de continguts a Facebook dels equips de futbol catalans de Segona Divisió A a Espanya
Sanmiquel Font, Laia
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Elementos clave del engagement y gestión de contenidos de Facebook de los equipos de fútbol catalanes de Segunda División A en España |
Títol variant: |
Key elements of engagement and Facebook content management from catalan football teams which play in Second Division A in Spain |
Data: |
2015 |
Descripció: |
122 pag. |
Resum: |
Les xarxes socials han deixat de ser un simple mitja de comunicació i actualment són una potent eina dins del departament de Comunicació de molts clubs de futbol. Aquesta investigació pretén establir unes bases aproximades sobre com generar engagement a Facebook a partir de l'anàlisi de les estratègies de comunicació de la Unió Esportiva Llagostera, del Futbol Club Girona i del Centre d'Esports Sabadell. |
Resum: |
Las redes sociales han dejado de ser un simple medio de comunicación y actualmente son una potente herramienta dentro del departamento de Comunicación de muchos clubes de fútbol. Esta investigación pretende establecer unas bases aproximadas sobre cómo generar engagement en Facebook a partir del análisis de las estrategias de comunicación de la U. D. Llagostera, del F. C. Girona y del C. E. Sabadell. |
Resum: |
Social networks are no longer just a communication media. Nowadays, they has become a powerful tool inside Communication departments of many football clubs . This research aims to establish a approximate basis about how to generate engagement on Facebook from the analysis of the communication strategies of the U. E. Llagostera, F. C. Girona and C. E. Sabadell. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Engagement ;
Facebook ;
Futbol ;
Netvizz ;
Xarxes socials ;
Comunicació audiovisual |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2024-05-20