Restauració 2.0 : Instagram com a eina de comunicació corporativa per als restaurants
Prieto Avellaneda, Helena
Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Restauración 2.0 : Instagram como herramienta de comunicación corporativa para los restaurantes
Títol variant: Restoration 2.0 : Instagram as a corporate communication tool for restaurants
Data: 2016
Descripció: 121 pag.
Resum: Instagram s'ha convertit en una eina de comunicació digital essencial per al sector de la restauració. Restaurants, cafeteries i altres marques gastronòmiques han canviat radicalment les seves dinàmiques comunicatives i la manera de relacionar-se i interactuar amb els seus clients gràcies a Instagram. Una xarxa social que ha resultat ser una plataforma clau per a fidelitzar la comunitat del restaurant, ampliar el seu públic objectiu i fins i tot augmentar la clientela del negoci.
Resum: Instagram se ha convertido en una herramienta de comunicación digital esencial para el sector de la restauración. Restaurantes, cafeterías y otras marcas gastronómicas han cambiado radicalmente sus dinámicas comunicativas y la forma de relacionarse e interactuar con sus clientes gracias a Instagram. Una red social que ha resultado ser una plataforma clave para fidelizar a la comunidad del restaurante, ampliar su público objetivo, hasta llegar a aumentar el número de clientes del negocio.
Resum: Instagram has become an essential communication tool for digital restoration sector. Restaurants, cafes and other gourmet brands have radically changed their communication dynamics and how they relate and interact with their customers through Instagram. A social network that has become a platform key to build loyalty among the community of the restaurant community, expand its target audience, up to increase the number of business customers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Restauració (Gastronomia) ; Xarxes socials ; Comunicació ; Publicitat ; Instagram (Firma)



121 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-02-10, darrera modificació el 2018-10-27



   Favorit i Compartir