Opinion mining a Twitter
Algilaga Santmiquel, Albert
Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Opinion mining on Twitter
Títol variant: Opinion mining en Twitter
Data: 2017-02-07
Resum: Avui dia la societat aprofita les xarxes socials com a mitjà d'expressió lliure, és per això que aquest document pretén fer un anàlisi dels sentiments que hi ha darrere de les opinions envers un tòpic com ara el Futbol Club Barcelona i el Reial Madrid. Per tal de fer-ho, s'entra en contacte amb la tecnologia que hi ha darrere d'aquest anàlisi, des de l'obtenció dels missatges utilitzats fins a l'extracció de les conclusions a partir dels seus sentiments. Els resultats de l'anàlisi d'aquesta mostra semblen afirmar que la societat tendeix a expresar-se més a favor d'un equip. Com a futures millores d'aquest projecte es podrien utilitzar xarxes neuronals amb un volum de dades més gran augmentant així l'efectivitat.
Resum: Nowadays society uses social media as a way of expressing itself freely. For this reason, the aim of this paper is to analyze the feelings behind the opinions about a topic such as Futbol Club Barcelona and Real Madrid. In order to do it, it was got in touch with the technology behind this analysis from the utilized messages obtention to the conclusions extraction through their feelings. The results of this sample seem to suggest society is most likely to express in favor of a team. As a future improvements of this project neural networks could be used with more data in order to increase its efectivity.
Resum: Hoy en día la sociedad aprovecha las redes sociales como medio de expresión libre, es por eso que este documento pretende hacer un análisis de los sentimientos que hay detrás de las opiniones respecto una temática como puede ser el Fútbol Club Barcelona y el Real Madrid. Para hacerlo, se entra en contacto con la tecnología que hay detrás de este análisis, desde la obtención de los mensajes utilizados hasta la extracción de las conclusiones a partir de sus sentimientos. Los resultados del análisis de esta muestra parecen afirmar que la sociedad tiende a expresarse más a favor de un equipo. Como futuras mejoras de este proyecto se podrían utilizar redes neuronales con un volumen de datos más grande para augmentar la efectividad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Anàlisi ; Missatges ; Opinions ; Sentiments ; Societat ; Tecnologia ; Xarxes socials ; Análisis ; Mensajes ; Opiniones ; Redes sociales ; Sentimientos ; Sociedad ; Tecnología ; Analysis ; Feelings ; Messages ; Social media ; Society ; Technology



10 p, 883.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-04-19, darrera modificació el 2018-06-23



   Favorit i Compartir