Language Learning in Formal Instruction Contexts. The Effect of (A)Symmetrical Peer Interaction on Language Related Episodes
Casany Muñoz, Judit
Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2017
Descripció: 37 pag.
Resum: The purpose of this study is to examine the differences that arise across matching and mixed proficiency dyads in terms of meta-linguistic discourse (LREs). Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Catalan in their process of learning English as a foreign language (FLA). Results reveal that matching-proficiency dyads and mixed-proficiency dyads perform in a very similar way except for some minor differences. These results do not seem to entirely equal the previously established claims on the matter. However, variation obtained from the data, although small, is in line with some of the expectations drawn from the existing literature. Thus, further research needs to be done to be able to draw stronger conclusions on the matter.
Resum: Aquest estudi pretén analitzar les diferències que sorgeixen entre parelles del mateix nivell i parelles en què s'hi combinen dos nivells diferents. En concret, la recerca es focalitza en les diferències que s'originen entre aquests dos grups en termes de discurs metalingüístic. L'estudi basa el seu anàlisi en parlants del Català com a primera llengua els quals estan aprenent anglès com a llengua estrangera. Els resultats obtinguts suggereixen que ambdós grups es comporten de manera molt similar amb l'excepció d'algunes diferències. Tot i no ser els resultats esperats, la variació obtinguda entre grups sembla convergir amb algunes de les afirmacions que sostenen els experts en el camp. Per tal d'obtenir resultats i conclusions de més pes hi hauria clarament la necessitat de dur a terme més recerca.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Matching-proficiency dyads ; Mixed-proficiency dyads ; LREs ; Catalan ; English ; FLA ; Parelles ; Mateix nivell ; Diferent nivell ; Discurs metalingüístic ; Català ; Primera llengua ; Anglès ; Llengua estrangera



37 p, 743.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2017-07-25, darrera modificació el 2021-06-26



   Favorit i Compartir