Pla de comunicació per a la fundació Le Cadó contra el càncer de mama
Font de Mora Monferrer, Laia
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de comunicación para la fundación Le Cadó contra el cáncer de mama
Títol variant: Communication plan for the Le Cadó foundation against breast cancer
Data: 2017
Descripció: 82 pag.
Resum: En les pàgines d'aquest projecte es pot trobar tant una anàlisi exhaustiva de la fundació Le Cadó i la seva comunicació actual, com un pla de comunicació que pretén fer-la créixer. L'objectiu d'aquest pla de comunicació, que es presenta, és ajudar a millorar la comunicació externa d'una institució, sense ànim de lucre, creada l'únic fi de recaptar fons per a la investigació del càncer de mama. Es tracta d'un pla de comunicació per portar-lo a terme durant el període d'un any.
Resum: En las páginas de este proyecto se puede encontrar tanto un análisis exhaustivo de la fundación Le Cadó y su comunicación actual, como un plan de comunicación que pretende hacerla crecer. El objetivo del plan de comunicación, que se presenta, es ayudar a mejorar la comunicación externa de una institución, sin ánimo de lucro, creada con el único fin de recaudar fondos para la investigación del cáncer de mama. Se trata de un plan de comunicación para llevarlo a cabo durante el periodo de un año.
Resum: In the pages of this project it is possible to find an in-depth analysis of the foundation Le Cadó and its current communication, as well as a communication plan that tries to improve it. The aim of the communication plan is to help improve the external communication of an institution, without lucre fortitude, created with the aim of collecting funds for the investigation of breast cancer. It is a communication plan to be carried out during the period of one year.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Imatge corporativa ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació ; Càncer de mama ; Organitzacions no governamentals



82 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-04, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir