Fashion Start-ups : anàlisi del concepte i casos d'èxit de start-ups de moda a Catalunya
Garriga Coll, Sara
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Fashion Start-ups : análisis del concepto y casos de éxito de startups de moda en Cataluña
Títol variant: Fashion Start-ups : concept analysis and case studies of successful fashion start-ups in Catalonia
Data: 2017
Descripció: 154 pag.
Resum: En el present treball estudiarem casos d'èxit de Fashion Start-ups de Catalunya. Concretament ens centrarem a investigar com aquestes marques emergents del sector de la moda han aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu, com s'han donat a conèixer i per tant, com han fet ús de la comunicació i del màrqueting.
Resum: En el presente trabajo estudiaremos casos de éxito de Fashion Start-ups de Cataluña. Concretamente nos enfocaremos a investigar cómo estas marcas emergentes del sector de la moda han conseguido hacerse un hueco en un mercado tan competitivo, cómo se han dado a conocer y por lo tanto, cómo han utilizado la comunicación y el marketing, es decir, saber a qué medios de comunicación están presentes y cómo los utilizan.
Resum: In this analysis we study cases of successful Fashion Start-ups in Catalonia. More exactly we focus on investigating how these emerging brand of the fashion business enter in the competitive fashion business and how make they known. Therefore, we study how they use the communication and marketing, knowing which media they use.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Xarxes socials en línia ; Comunicació ; Influencers ; Start-up



154 p, 13.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-19, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir