Ares Arena : el desafío de los Dioses
Declerck, Tim
Fornell Badia, Lídia
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 355 pag.
Resum: Pla de màrqueting i comunicació, així com business development d'Ares Arena. Es tracta d'una empresa situada al Vallès Oriental dedicada a l'entrenament d'exercicis funcionals d'alta intensitat, arts marcials i preparacions per a curses d'obstacles amb un gran potencial encara sense explotar. Amb aquest projecte treballarem l'essència de la marca per a optimitzar-la en tots els sentits i aconseguir millors resultats, tant en la imatge de la marca com en l'àmbit financer, que aportaran al creixement de l'empresa dins el seu mercat i sector.
Resum: Plan de marketing y comunicación, así como business development de Ares Arena. Se trata de una empresa situada en el Vallés Oriental dedicada al entrenamiento de ejercicios funcionales de alta intensidad, artes marciales y preparaciones para carreras de obstáculos con un gran potencial todavía sin explotar. Con este proyecto vamos a trabajar la esencia de la marca para optimizarla en todos los aspectos y conseguir mejores resultados, tanto en imagen de marca como a nivel financiero, que llevarán al crecimiento de la empresa dentro de su mercado y sector.
Resum: Marketing and communication plan and business development for Ares Arena. This company, which is located in Vallés Oriental, is dedicated of High Intensity Interval Training, martial arts and Obstacle Course Races training. We think it has potential but it needs help to grow. With this project we will rework the essence of this brand to optimize it in every sense in order to obtain better results. Our ambition is to upgrade the brand's image and enhance its financial levels, which will us to an increase in the market share of the sector and the personal growth of the company itself.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Imatge corporativa ; Comunicació en les organitzacions ; Màrqueting ; Empreses ; Esports ; Organització i administració ; Relacions públiques



355 p, 26.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir