PANGEA : el Mundo está lleno de Experiencias Únicas
Hervás Olvera, Ubaldo
Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: PANGEA : el Món està ple d'Experiències Úniques
Data: 2018
Descripció: 152 pag.
Resum: Pla de comunicació per a 'PANGEA The Travel Store', una nova agència de viatges que combina els avantatges d'un punt de venda experiencial i comunicació en línia. S'ha realitzat una anàlisi del sector del turisme, de la competència i de les característiques de l'empresa per treballar una estratègia efectiva en unes accions adequades per als objectius de la companyia.
Resum: Plan de comunicación para ‘PANGEA The Travel Store’, una nueva agencia de viajes que combina las ventajas de un punto de venta experiencial y comunicación online. Se ha realizado un análisis del sector del turismo, de la competencia y de las características de la empresa para trabajar una estrategia efectiva en unas acciones adecuadas para los objetivos de la compañía.
Resum: Communication plan for 'PANGEA The Travel Store', a new travel agency that combines the advantages of an experiential point of sale and online communication. An analysis of the tourism sector, of the competition and of the characteristics of the company has been carried out to work an effective strategy in appropriate actions for the company's objectives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunicació en les organitzacions ; Publicitat ; Imatge corporativa ; Comunicació ; Empreses ; Turisme



152 p, 6.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-18, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir