Nature as a mean of learning in schools : The creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain
Rodríguez Bolzoni, Helena
Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017
Descripció: 56 pag.
Resum: Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. In this paper, it will be done an overview of their main requirements to become an homologated Primary School in Spain and the first steps to open the first Forest School in Spain.
Resum: L’Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d’altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. En aquest article, es farà un resum dels principals requisits per esdevenir una escola primària homologada a Espanya i quins serien els primers passos per obrir la primera escola primària de Forest School a Espanya.
Resum: La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. En este artículo, se hará un breve resumen de los principales requisitos para convertirse en una escuela primaria homologada en España i cuales serian los primeros pasos para abrir la primera escuela de Forest School en España.
Nota: Premi UAB de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) als millors Treballs de Fi de Grau sobre desenvolupament sostenible i justícia global. 2n Edició, curs 2017/2018
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Titulació: Educació primària [2500798]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Infantil i Graduat o Graduada en Educació Primària [1283]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Case Study ; Forest School ; Outdoor education ; Homologation ; Primary education ; Educational Department ; Free schools ; Estudi de cas ; Escola Bosc ; Educació a l’exterior ; Homologació ; Educació primària ; Departament d’Educació ; Escoles lliures ; Estudio de caso ; Escuela Bosque ; Educación en el exterior ; Homologación ; Educación primaria ; Departamento de Educación ; Escuelas libres



56 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-02-18, darrera modificació el 2019-04-26



   Favorit i Compartir