Resultats globals: 24 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials didàctics, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
20 p, 195.0 KB Research-based learning in initial teacher education in Catalonia / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The teaching profession is undergoing significant changes, some of which are imposed by the new paradigm of education. This new context marks the shift from the teachers' position as 'knowledge users' towards the more complex position of 'knowledge creators'. [...]
2019 - 10.26529/cepsj.564
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol. 9, núm. 2 (2019) , p. 99-118  
2.
2 p, 191.2 KB Participación infantil y educación : escuela, tiempo libre y consejos infantiles / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Ingrid AGUD MORELL, Participación infantil y educación. Escuela, tiempo libre y Consejos Infantiles. Universidad de Barcelona. Departamento de Teoría e Historia de la Educación. [...]
2015
Education in the knowledge society, Vol. 27 Núm. 1 (2015) , p. 203-216  
3.
57 p, 13.5 MB Factores que intervienen en la inserción laboral de los titulados en Educación en tiempos de crisis : un estudio sobre Cataluña / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autonoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
La crisis económica global tiene efectos devastadores en el mercado laboral; estos son aún más graves en el caso de los jóvenes, que inician su inserción laboral en condiciones de mucha incertidumbre. [...]
The global economic crisis has devastating effects on the labor market; these are even more serious for young people, who start their employment in conditions of great uncertainty. In Spain, the burden of youth unemployment makes it an issue of utmost urgency. [...]

2016 - 10.4438/1988-592X-RE-2015-372-318
Revista de educación (Madrid), Núm. 372 (2016) , p. 141-168  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro, Constanza ; Corbella, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià i Fàbrega, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente Rodríguez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
646 p, 3.1 MB Construcción de la identidad colectiva docente en el Chile de la educación neoliberal (1973-2008) / Cornejo Serrano, Alex ; Agud Morell, Ingrid, dir. ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El movimiento sindical docente y el profesorado se vieron enfrentados a importantes transformaciones desde la década de 1970, cuando el país, mediado por una dictadura militar, adopta el modelo neoliberal como estructuración política y económica de la sociedad y se constituye como una organización gremial unitaria. [...]
The teachers' union movement has faced significant transformations since the 1970s, when the country, led by a military dictatorship, adopted the neoliberal model as a political and economic structure of society, and, in consequence, became a unitary union. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
56 p, 2.0 MB Nature as a mean of learning in schools : the creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain / Rodríguez Bolzoni, Helena ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...]
L'Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d'altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...]
La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]

2017
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
3.
70 p, 1.1 MB Participació política i social activa dels joves de 15 - 16 anys / Sala Mas, Joan Ignasi ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La participació activa, que és un dret fonamental que té la ciutadania, esdevé un factor clau en el desenvolupament comunitari responsable dels adolescents. És necessari incentivar la participació dels adolescents mitjançant òrgans de participació municipal que els permetin opinar i decidir sobre aquells aspectes que els impliquen. [...]
La participación activa, que es un derecho fundamental que tienen los ciudadanos, supone un factor clave en el desarrollo comunitario responsable de los adolescentes. Es necesario incentivar la participación de los adolescentes mediante órganos de participación municipal que les permitan opinar y decidir sobre los aspectos que los implican. [...]
Active participation, which is a fundamental right of the citizens, becomes a key factor in responsible community development of young people. It is necessary to encourage the participation on a local participatory body, which enables young people to be part of decision making processes about issues affecting their lifes. [...]

2015
Grau en Pedagogia [825]  

Materials didàctics 4 registres trobats  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autonoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
5 p, 467.2 KB Creació i validació d'un model de competències transversals / Arnau-Sabatés, Laura, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Urrea, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Minguella, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martín, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018  
3.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud Morell, Ingrid ; Martín, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  
4.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 107.3 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
2.
13 p, 135.9 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Barrera Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura aborda el fenomen educatiu dins la societat actual i com aquest pot contribuir a generar una societat més justa. Des dels contexts sociologic, politic i institucional de l'educació, mostra la rellevància d'aquesta en el desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i grups, tot identificant, a grans trets, algunes de les limitacions més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
La asignatura aborda el fenómeno educativo en la sociedad actual y cómo éste puede contribuir a generar una sociedad más justa. Desde los contextos sociológico, político e institucional de la educación, muestra la relevancia de ésta en el desarrollo individual y colectivo de las personas y grupos, identificando, a grandes rasgos, algunas de las limitaciones más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
4 p, 102.5 KB Gènere, Famílies i Institucions Educatives [105792] / Agud Morell, Ingrid ; Bertrán Tarrés, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura s'incidirà en l'estudi de formes organitzatives, com és la família o altres, i la seva relació amb les institucions educatives. També s'analitzaran els conceptes educatius a partir de discursos emergents en els estudis de gènere.
En esta asignatura se incidirá en el estudio de formas organizativas, como es la familia u otras, y su relación con las instituciones educativas. Asimismo se analizarán las conceptualizaciones educativas a partir de discursos emergentes en los estudios de género.

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
4.
5 p, 108.3 KB Educació per a la salut [101664] / Agud Morell, Ingrid ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2020-21
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
3 p, 98.0 KB Educació per a una Justícia Global [105057] / Bertrán Tarrés, Marta ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sánchez Martí, Angelina ; Agud Morell, Ingrid ; Pàmies Rovira, Jordi ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació ciutadana i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. [...]
El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la ciudadanía y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
12 p, 131.1 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 107.2 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
8.
4 p, 103.6 KB Gènere, Famílies i Institucions Educatives [105792] / Bertrán Tarrés, Marta ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura s'incidirà en l'estudi de formes organitzatives, com és la família o altres, i la seva relació amb les institucions educatives. També s'analitzaran els conceptes educatius a partir de discursos emergents en els estudis de gènere.
En esta asignatura se incidirá en el estudio de formas organizativas, como es la familia u otras, y su relación con las instituciones educativas. Asimismo se analizarán las conceptualizaciones educativas a partir de discursos emergentes en los estudios de género.

2019-20
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
9.
5 p, 80.1 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
This module is compulsory in the specialty of Inequalities, research and educational activities, and is optional in the other specialties. This module developes the competencies to do research and to evaluate education from the viewpoint of equity . [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2018-19
3 documents
10.
5 p, 81.0 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertrán Tarrés, Marta ; Consola Parraga, Marc ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.