El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017)
Paco Abenoza, Clara
Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El consumo responsable en las campañas institucionales de publicidad y comunicación del sector público estatal en España (2006-2017)
Títol variant: The responsible consumption in the institucional campaigns of advertising and communication of the state public sector in Spain (2006-2017)
Data: 2019
Descripció: 77 pag.
Resum: El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. El treball ajuda a situar al lector amb un marc teòric centrat en la publicitat institucional i el consum responsable a Espanya.
Resum: El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. El trabajo ayuda a situar al lector con un marco teórico centrado en la publicidad institucional y el consumo responsable en España.
Resum: The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. The document helps the reader to understand the content with a theoretical framework focused on institutional advertising and responsible consumption in Spain.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Consum responsable ; Publicitat ; Campanyes ; Publicitat institucional ; Espanya



77 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-21, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir