Creació d'un videojoc mòbil addictiu, per a Android, amb Unity
Pascual Fernández, Nil
Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Creación de un videojuego móvil adictivo, para Android, con Unity
Additional title: Creating an addictive mobile video game for Android with Unity
Date: 2020
Abstract: Possiblement un dels reptes més difícils per un programador de videojocs és aconseguir que el videojoc sigui addictiu i agradi als usuaris finals. En aquest projecte busquem implementar un videojoc addictiu per a Android, des de la presa de requisits, fins la publicació de l'aplicació a la Google Play Store. Per aconseguir aquest objectiu s'ha entrevistat a un psicòleg, expert en la matèria i, a partir de les seves respostes, hem extret uns objectius que la nostra aplicació ha de complir per a considerar se addictiva . L'aplicació ofereix diversos modes de joc immersiu en 3D a l'usuari on cada un conté una mecànica i objectiu diferent. També conté un llistat d'objectius a complir, una taula de les millors puntuacions dels usuaris per a cada joc, i una botiga per a canviar visualment els diferents components del joc al gust de l'usuari, entre altres.
Abstract: Posiblemente uno de los retos más difíciles para un programador de videojuegos es conseguir que el videojuego sea adictivo y guste a los usuarios finales. En este proyecto buscamos implementar un videojuego adictivo para Android, desde la toma de requisitos, hasta la publicación de la aplicación a la Google Play Store. Para conseguir este objetivo se ha entrevistado a un psicólogo, experto en la materia y, a partir de sus respuestas, hemos extraído unos objetivos que nuestra aplicación debe cumplir para considerar se adictiva. La aplicación ofrece varios modos de juego inmersivo en 3D al usuario donde cada uno contiene una mecánica y objetivo diferente. También contiene un listado de objetivos a cumplir, una tabla de las mejores puntuaciones de los usuarios para cada juego, y una tienda para cambiar visualmente los diferentes componentes del juego al gusto del usuario, entre otros.
Abstract: Possibly one of the most difficult challenges for a video game programmer is to make the video game addictive and appeal to end users. In this project we seek to implement an addictive video game for Android, from taking requirements to publishing the application to the Google Play Store. To achieve this objective, a psychologist, an expert in the field, has been interviewed and, based on their responses, we have extracted some objectives that our application must meet to consider it addictive. The application offers several immersive 3D game modes to the user where each contains a different mechanic and objective. It also contains a list of objectives to meet, a table of the best user scores for each game, and a store to visually change the different components of the game to suit the user, among others.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject area: Menció Enginyeria del Software
Subject: Videojoc ; Google Play Store ; Android ; C# ; Unity ; Programació mòbil ; Addictiu ; Arcade ; Joc ; Videojuego ; Programación móvil ; Adictivo ; Juego ; Video game ; Mobile programming ; Addictive ; Game



14 p, 1.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering

 Record created 2020-09-02, last modified 2020-10-31



   Favorit i Compartir