Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual
Morales Llamas, Alejandro
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado
Additional title: Development of a graphic environment of a virtual supermarket
Date: 2020
Abstract: Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual, és un software on permetrà a l'usuari realitzar una simulació com si estigués en un supermercat. Aquest projecte parteix de la base d'un altre projecte desenvolupat en el motor gràfic de Unity, realitzat per Elias Kasma Piovani, un antic estudiant de Master de la UAB, on es genera automaticament l'estructura del supermercat amb els seus productes. Aquesta fase de desenvolupament s'ha centrat en donar una experiència més realista a l'usuari, fent que aquest pugui realitzar algunes accions dins del supermercat, tals com moure's per tota la botiga, agafar un carro de la compra, poder agafar els diferents productes que hi han i comprar-los, tot això realitzat en 3 dimensions. Pel desenvolupament del projecte s'ha utilitzat la metodologia àgile Kanban a partir d'una planificació setmanal i s'ha obtingut una versió estable del software.
Abstract: Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado, es un software donde permitirá al usuario realizar una simulación como si estuviera en un supermercado. Este proyecto parte de la base de otro proyecto desarrollado en el motor gráfico de Unity, realizado por Elias Kasma Piovani, un antiguo estudiante de Master de la UAB, donde se genera automáticamente la estructura del supermercado con sus productos. Esta fase de desarrollo se ha centrado en dar una experiencia más realista al usuario, haciendo que éste pueda realizar algunas acciones dentro del supermercado, tales como moverse por la tienda, coger un carro de la compra, poder coger los diferentes productos que hay y comprarlos, todo ello realizado en 3 dimensiones. Para el desarrollo del proyecto se ha utilizado la metodología Àgile Kanban a partir de una planificación semanal y se ha obtenido una versión estable del software.
Abstract: Development of a graphical environment of a virtual supermarket, is a software where it will allow the user to perform a simulation as if he were in a supermarket. This project is the improvement on another project developed in the Unity graphics engine by Elias Kasma Piovani, a former UAB Master's student, where the structure of the supermarket is automatically generated with its products. This development phase has focused on giving to user a more realistic experience, allowing the user to perform some actions within the supermarket, such as moving around the store, grab a shopping cart, be able to grab the different products that are there and buy them, all in 3 dimensions. For the development of the project, the Agile Kanban methodology was used with a weekly planning and a stable version of the software was created.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject area: Menció Enginyeria de Computadors
Subject: C# ; Unity ; 3D ; Kanban ; Trello ; PC



7 p, 8.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering

 Record created 2020-09-02, last modified 2020-10-31



   Favorit i Compartir