14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
Díaz Vicario, Anna 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Barrera-Corominas, Aleix 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Morodo, Andy, 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Ion, Georgeta
Muñoz Moreno, José Luís 1980-
Rodríguez Gómez, David 
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene 
Arnau-Sabatés, Laura 
Castro Ceacero, Diego 
Duran-Bellonch, Mar 
Mercader, Cristina 
Salat Llorente, Esther
Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés 
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
| Fecha: |
2022 |
| Descripción: |
15 pag. |
| Resumen: |
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Colección: |
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació |
| Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
| Materia: |
Avaluació ;
Treball en grup |
Versió en línea interactiva: https://view.genial·ly/627a177cdf7a950018a057f7/interactive-content-estrategies-per-individualitzar-la-nota-en-treballs-grupals
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo (CRIEDO)Materiales didácticos >
Recursos docentes
Registro creado el 2022-10-10, última modificación el 2025-10-22