Intel·ligència artificial : reptes, riscos i oportunitats per a l'ecosistema publicitari
González Quesada, Alfonso 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Lázaro Pernias, Patrícia 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Títol variant: |
Artificial Intelligence : challenges, risks and opportunities for the advertising ecosystem |
Títol variant: |
Inteligencia artificial : retos, riesgos y oportunidades para el ecosistema publicitario |
Data: |
2025 |
Resum: |
La intel·ligència artificial ha irromput amb força a les nostres vides, també en el panorama creatiu i estratègic de marques i anunciants. L'editorial apunta algunes reflexions sobre les oportunitats, reptes i riscos de l'adopció de la IA generativa en el món de la publicitat, sense oblidar com s'ha d'integrar en l'àmbit formatiu universitari. |
Resum: |
Artificial Intelligence has burst into our lives, also into the creative and strategic landscape of brands and advertisers. This editorial reflects on the opportunities, challenges and risks of adopting generative AI in the world of advertising, without forgetting how it should be integrated into the university training environment. |
Resum: |
La inteligencia artificial ha irrumpido fuertemente en nuestras vidas, también en el panorama creativo y estratégico de marcas y anunciantes. El editorial apunta algunas reflexiones sobre las oportunidades, retos y riesgos de la adopción de la IA generativa en el mundo de la publicidad, sin olvidar cómo debe ser integrada en el ámbito formativo universitario. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Advertising ;
Artificial intelligence ;
Creativity ;
Strategy ;
Publicidad ;
Inteligencia artificial ;
Creatividad ;
Estrategia ;
Publicitat ;
Intel·ligència artificial ;
Creativitat ;
Estratègia |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 5-10 (Editorial) , ISSN 1988-8732 |
Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v8-n35-gonzalez-lazaro
DOI: 10.5565/rev/qp.412
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Questiones PublicitariasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2025-01-26, darrera modificació el 2025-02-06