Google Scholar: cites
Intel·ligència artificial : reptes, riscos i oportunitats per a l'ecosistema publicitari
González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona)
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Artificial Intelligence : challenges, risks and opportunities for the advertising ecosystem
Títol variant: Inteligencia artificial : retos, riesgos y oportunidades para el ecosistema publicitario
Data: 2025
Resum: La intel·ligència artificial ha irromput amb força a les nostres vides, també en el panorama creatiu i estratègic de marques i anunciants. L'editorial apunta algunes reflexions sobre les oportunitats, reptes i riscos de l'adopció de la IA generativa en el món de la publicitat, sense oblidar com s'ha d'integrar en l'àmbit formatiu universitari.
Resum: Artificial Intelligence has burst into our lives, also into the creative and strategic landscape of brands and advertisers. This editorial reflects on the opportunities, challenges and risks of adopting generative AI in the world of advertising, without forgetting how it should be integrated into the university training environment.
Resum: La inteligencia artificial ha irrumpido fuertemente en nuestras vidas, también en el panorama creativo y estratégico de marcas y anunciantes. El editorial apunta algunas reflexiones sobre las oportunidades, retos y riesgos de la adopción de la IA generativa en el mundo de la publicidad, sin olvidar cómo debe ser integrada en el ámbito formativo universitario.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Advertising ; Artificial intelligence ; Creativity ; Strategy ; Publicidad ; Inteligencia artificial ; Creatividad ; Estrategia ; Publicitat ; Intel·ligència artificial ; Creativitat ; Estratègia
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 5-10 (Editorial) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v8-n35-gonzalez-lazaro
DOI: 10.5565/rev/qp.412


6 p, 257.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2025-01-26, darrera modificació el 2025-02-06



   Favorit i Compartir