Dificultades gramaticales en estudiantes italófonos de ELE : análisis y propuestas didácticas
Poveda Jurado, Érica
Edo i Julià, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Dificultats gramaticals en estudiants italòfons d'ELE : anàlisi i propostes didàctiques
Títol variant: Grammatical Difficulties in Italian-speaking ELE Students : Analysis and Didactic Proposals
Data: 2024
Resum: Este trabajo tiene como objetivo identificar las dificultades que enfrentan los italófonos con un nivel intermedio o avanzado de español durante su proceso de aprendizaje. Para ello, se empleará un formulario que se entregará a hablantes nativos, distribuido a través de una plataforma de aprendizaje de idiomas. El propósito final de este trabajo será desarrollar, a partir de las respuestas obtenidas en el formulario, propuestas didácticas adaptadas a las necesidades de los estudiantes, con el fin de abordar y practicar las dificultades gramaticales detectadas.
Resum: Aquest treball té com a objectiu identificar les dificultats que afronten els italòfons amb un nivell intermedi o avançat d'espanyol durant el seu procés d'aprenentatge. Per a això, s'emprarà un formulari que es distribuirà entre parlants nadius a través d'una plataforma d'aprenentatge de llengües. L'objectiu final d'aquest treball serà desenvolupar, a partir de les respostes obtingudes en el formulari, propostes didàctiques adaptades a les necessitats dels estudiants, amb l'objectiu d'abordar i treballar les dificultats gramaticals detectades.
Resum: The aim of this study is to identify the grammatical difficulties encountered by Italian-speaking learners of Spanish at an intermediate or advanced level during their language acquisition process. To this end, a questionnaire will be distributed to native speakers via a language learning platform. The ultimate objective is to develop didactic proposals tailored to the learners' needs, based on the responses gathered, in order to address and provide practice for the grammatical challenges identified.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Traducció i Interpretació [2500249]
Pla d'estudis: Grau en Traducció i Interpretació [1202]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Español ; B2 ; C1 ; Didáctica de lenguas ; Italiano ; Italófonos ; ELE ; Dificultades gramaticales ; Ejercicios didácticos ; Espanyol ; Didàctica de llengües ; Italià ; Italòfons ; Dificultats gramaticals ; Exercicis didàctics ; Spanish ; Language didactics ; Italian ; Italian speakers ; SFL ; Grammatical difficulties ; Didactic exercises



70 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2025-09-07, darrera modificació el 2025-11-01



   Favorit i Compartir