Documents de recerca

Documents de recerca 345 registres trobats  inicianterior189 - 198següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
189.
104 p, 4.0 MB Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube / Piulachs Castrillo, Alba ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. [...]
El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. [...]
The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
190.
103 p, 17.7 MB Marketing con influencers en Instagram : la estrategia publicitaria del momento / Miguel De Los Santos, Alba ; Ramon Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'arribada de les noves tecnologies i l'auge de les xarxes socials la publicitat s'ha vist obligada a canviar. Un dels motors d'aquest canvi ha estat l'aparició dels nous prescriptors de la web 2. [...]
Con la llegada de las nuevas tecnologías y el auge de las redes sociales la publicidad se ha visto obligada a cambiar. Uno de los motores de este cambio ha sido la aparición de los nuevos prescriptores de la web 2. [...]
With the advent of new technologies and the rise of social media the advertisement has been forced to change. One of the engines of this change has been the emergence of the new prescribers of web 2. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
191.
64 p, 598.8 KB El Fenómen dels videos virals: Les claus de l'èxit pel video màrqueting viral / del Arco García, Alberto ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els vídeos inunden la xarxa. Milers d'hores de vídeo es carreguen a portals com YouTube i són de lliure accés per a tot aquell que tingui connexió a Internet. Davant d'aquesta allau de vídeo només uns pocs arriben a ser vistos per milions de persones. [...]
Los vídeos inundan la red. Miles de horas de vídeo se suben a portales como YouTube y son de libre acceso para todo aquel que tenga conexión a Internet. Ante esta avalancha de vídeos solo unos pocos llegan a ser vistos por millones de personas. [...]
The world wide web is cluttered with videos. Thousands of hours of video are uploaded to websites such as YouTube and are freely accesible for everyone with an Internet connection. With this amount of videos, only a few are seen by milions of people. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
192.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
193.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
194.
116 p, 3.8 MB La irrupción de Instagram / Sánchez Farrando, Miquel ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui en dia, Instagram és un dels fenòmens socials més importants dels últims temps. L'impacte social d'aquesta plataforma està apropant les empreses a una aplicació que s'està convertint en una de les claus en l'àmbit comunicatiu de qualsevol tipus d'organització. [...]
Hoy en día, Instagram es uno de los mayores fenómenos sociales de los últimos tiempos. El impacto social de esta plataforma está acercando las empresas a una aplicación que se está convirtiendo en una de las claves en el ámbito comunicativo de cualquier tipo de organización. [...]
Nowadays, Instagram is one of the most important social phenomenon. The social impact of this platform is bringing companies close to an application which is becoming a necessity in the communication of any organization. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
195.
402 p, 10.4 MB Stories: Ideació, preproducció i pla de continguts de social-media per una ficció seriada / Barbosa Sanz, Cristina ; Gallegos Márquez, Javier ; San Isidoro López, Victòria ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Stories és un projecte seriat que pertany al gènere dramedy. El seu atribut més característic es l'ús de les xarxes socials i elements transmedia en el desenvolupament de la trama. La narració està indicada per un target juvenil el qual es convertirà en prosumidor, decidint l'evolució de la historia. [...]
Stories es un proyecto seriado que pertenece al género de las dramedy. Su característica principal es el uso de las redes sociales y de elementos transmedia en el desarrollo de la trama. La narración va dirigida a un target juvenil que se convertirá en prosumidor, decidiendo la evolución de la historia. [...]
Stories is a serial project that belongs to the dramedy genre. Its main characteristic is the use of social networks and transmedia elements in the development of the plot. The narrative is aimed at a youth target that will become a prosumer, deciding the evolution of history. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
196.
126 p, 16.6 MB Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram / Ramírez Villanueva, Andrea ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca.
Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...]
Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
197.
98 p, 14.4 MB Creación de una empresa de social media y eventos especializada en restauración / García Belinchón, Andrea ; Sánchez Orihuela, Diego ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tractarà sobre la creació d'una agència de comunicació que ofereix serveis de social media i d'organització d'esdeveniments a PIMEs del sector turístic, especialment en restauració. [...]
El proyecto tratará sobre la creación de una agencia de comunicación que ofrezca servicios de social media y realización de eventos a PYMEs del sector turístico, especialmente en restauración. El objetivo es ser una empresa que dé apoyo en RRSS a pequeñas y medianas empresas, ya sea a través de paquetes personalizados de coaching digital, como de eventos puntuales para reactivar la marca.
The project will talk about the creation of a communication agency based on social media services and event organization for SMEs in the tourism sector, especially in restoration. The main objective is to be a company that support in social media to small or medium business, through custom digital coaching packages, like specific events to reactivate the brand.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
198.
290 p, 9.9 MB ¡Mamá, de mayor quiero ser influencer! : investigación y análisis de la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España / Evangelista Guillot, Paula ; Soley Rodríguez, Elisabeth ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, ens dedicarem a analitzar l'activitat comercial que engloba el fenomen influencer a Espanya, especialment en els perfils classificats com "lifestyle", entesos com a creadors de continguts capaços de liderar moviments i crear tendències en diferents àmbits del dia a dia. [...]
En este trabajo vamos a dedicarnos a analizar la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España, especialmente en los perfiles categorizados como "lifestyle", entendidos como creadores de contenido capaces de liderar movimientos y crear tendencias en diferentes ámbitos del día a día. [...]
In this work, we will analyse the commercial activity that encompasses the influencer phenomenon in Spain, especially in those profiles categorized as "lifestyle", understood as content creators capable of leading movements and creating trends in different areas of everyday life. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Documents de recerca : 345 registres trobats   inicianterior189 - 198següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.