Research literature

Research literature 2,220 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
119 p, 3.0 MB Enfrentar la desinformación : posibilidades del Fact Checking Automatizado (AFC) / Vergara Vera, Lucas ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'escalada de la desinformació en l'ecosistema digital ha impulsat el desenvolupament de departaments i mitjans dedicats exclusivament a a el Fact-Checking, arribant a comptabilitzar-se més de 300 a nivell mundial. [...]
La escalada de la desinformación en el ecosistema digital ha impulsado el desarrollo de departamentos y medios dedicados exclusivamente a al Fact-Checking, llegando a contabilizarse más de 300 a nivel mundial. [...]
The escalation of disinformation in the digital ecosystem has driven the development of departments and media dedicated exclusively to Fact-Checking, reaching more than 300 worldwide. However, the rapid development and diversification of its forms and means of production have left fact-checkers at a disadvantage when confronting and disproving these contents. [...]

2023
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
12.
292 p, 3.1 MB Creació d'un guió cinematogràfic : El gos de metall / Cayetano Caneiro, Santi ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball pretén il·lustrar com ha estat el procés de creació d'un guió cinematogràfic a partir d'un text inèdit de caire novel·lístic, mostrant com ha estat l'adaptació de la novel·la al guió a partir de diferents fonts de recerca i referents cinematogràfics.
El siguiente trabajo pretende ilustrar como ha sido el proceso de creación de un guión cinematográfico a partir de un texto inédito de carácter novelístico, mostrando cómo ha sido la adaptación de la novela al guion a partir de diferentes fuentes de información y referentes cinematográficos.
The following essay aims to illustrate the process of creating a script based on an unpublished novel, showing the novel adaptation to a script through different information sources and cinematographic examples.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
13.
150 p, 11.0 MB Arrels al barri / Ginestet Lecha, Marcel ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Arrels al barri es centra en el disseny d'una exposició audiovisual que il·lustra la vida de diferents testimonis que pretén donar veu a diferents personalitats del Barri de Nou Barris que expliquin la seva experiència i relació amb el barri com a persones amb identitat o sexualitat dissident de la cis-hetero norma. [...]
Raíces en el barrio se centra en el diseño de una exposición audiovisual que ilustra la vida de diferentes testimonios que pretende dar voz a diferentes personalidades del Barrio de Nou Barris que expliquen su experiencia y relación con el barrio como personas con identidad o sexualidad disidente de la cis-hetero norma. [...]
Arrels al barri focuses on the design of an audiovisual¡ exhibition that illustrates the lives of different witnesses that aims to give voice to different personalities of the Barri de Nou Barris who explain their experience and relationship with the neighborhood as people with identity or dissident sexuality from the cis-hetero norm. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
14.
273 p, 73.2 MB Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove / Remolins Canillo, Berta ; Ubach Mases, Laura ; Vila Vilà, Vinyet ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...]
Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...]
Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
202 p, 2.6 MB Plan de comunicación para la reapertura de la librería-cafetería Cultura2 / Puigmartí Franco, Alejandra ; Sánchez Rodríguez, Elsa ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'un pla de comunicació per a la reobertura de Cultura2, una llibreria-cafeteria amb el propòsit de convertir-se en un referent cultural a la ciutat de Vilanova i la Geltrú. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de un Plan de Comunicación para la reapertura de Cultura2, una librería-cafetería con el propósito de convertirse en un referente cultural en la ciudad de Vilanova i la Geltrú. [...]
The project focuses on the creation of a communication plan for the reopening of Cultura2, a bookstore-cafe with the aim of becoming a cultural reference in the city of Vilanova i la Geltrú. Market research, environment and branding are conducted, along with an effective strategy, visual rebranding, and communication predominantly using owned media.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
194 p, 51.9 MB Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana / Pradas Miranda, Júlia ; Rodríguez Hidalga, Rubén ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació.
El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación.
The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
290 p, 81.6 MB Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local / Lumbreras Solano, María ; Muñoz Rodríguez, Paula ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...]
The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
144 p, 2.5 MB Impuls de Whims Jewels al lideratge del sector / López Obis, Irene ; Murcia Sadurní, Neus ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén posicionar la marca de joies Whims Jewels al lideratge del sector de la joieria online. Per aconseguir-ho s'ha dut a terme un pla de comunicació en el qual s'ha estudiat l'evolució de les joies, s'ha elaborat una anàlisi del mercat joier i de la competència, així com un estudi en profunditat de la marca per conèixer els punts diferencials i elaborar una estratègia.
Este proyecto pretende posicionar la marca de joyas Whims Jewels al liderazgo del sector de la joyería online. Para conseguirlo se ha llevado a cabo un plan de comunicación en el cual se ha estudiado la evolución de las joyas, se ha elaborado un análisis del mercado joyero y de la competencia, sí como un estudio en profundidad de la marca para conocer los puntos diferenciales y laborar una estrategia.
The objective of the project is to position the jewellery brand, Whims Jewels, to be sector leaders in the online jewellery industry. to meet the objective a marketing communications plan has been developed. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
238 p, 34.8 MB Creación de una app sobre información política para jóvenes : plan de marketing y comunicacion de Democratiam / Javierre Oliván, Ventura ; Serrano Mata, Carla ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de crear una aplicació mòbil que informi de l'actualitat política de forma interactiva i entretinguda, orientada als joves, amb la seva estratègia de marca, pla de màrqueting i estratègia de comunicació corresponents.
El proyecto trata de la creación de una aplicación móvil que informe de la actualidad política de forma interactiva y entretenida, orientada a los jóvenes, con su estrategia de marca, plan de marketing y estrategia de comunicación correspondientes.
The project aims to create a mobile application that informs about current political events in an interactive and entertaining way, oriented to young people, with its corresponding brand strategy, marketing plan and communication strategy.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
81 p, 1.5 MB Plan de empresa y comunicación para Paréntesis / González Martín, Laura ; Guerrero Moya, Alejandra ; Miralles Martín, Paula ; Reyes González, Maria ; Salvador Yufera, Paula ; Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, s'ha desenvolupat un pla d'empresa i un pla de comunicació pel projecte d'una startup: Paréntesis. Aquest es planteja com un local d'oci, en concret un videoclub, ubicat a la ciutat de Barcelona. [...]
En este trabajo, se ha desarrollado un plan de empresa y un plan de comunicación para el proyecto de una startup: Paréntesis. Este se plantea como un local de ocio, en concreto un videoclub, ubicado en la ciudad de Barcelona. [...]
This paper develops a business and communication plan for a startup project: Paréntesis, which is presented as a new leisure local, in particular a videoclub, based in Barcelona city. Paréntesis mixes cinema and video games in order to accomplish its purpose: bring the young people a break in their frenetic routine.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 2,220 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.