Research literature

Research literature 65 records found  beginprevious30 - 39nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
30.
1 p, 635.5 KB Establishment of an experimental apiary at the UAB / Hernández Duch, Josep Victori ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2018
Grau en Veterinària [955]  
31.
137 p, 3.6 MB Avaluació de l'ambientalització curricular de l'assignatura Didàctica del coneixement del medi natural i social del Grau en Educación Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona / Rial Roset, Noèlia ; Mata Manzanares, Janet ; Calafell Subirà, Genina, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La Universitat Autònoma de Barcelona és una de les institucions que han apostat per la innovació i l'ambientalització curricular, això significa incorporar principis ambientals en els estudis. A la UAB, el grup de recerca Còmplex i el projecte IDES treballen per ambientalitzar les facultats dins el marc de l'Educació pel Desenvolupament Sostenible, en la qual el medi ambient esdevé objecte d'estudi però també el principal recurs didàctic. [...]
La Universidad Autónoma de Barcelona es una de las instituciones que han apostado por la innovación y la ambientalización curricular, esto significa incorporar principios ambientales en los estudios. [...]
The UAB is one of the institutions that has opted for the innovation and curriculum greening, this means the incorporation of environmental principles in their studies. The UAB research group called Cómplex and the project called IDES, are working for greening the studies within the framework of Education for Sustainable Development, in which the environment becomes an object of study but also the main teaching resource. [...]

2017
Grau en Ciències Ambientals [959]
2 documents
32.
363 p, 6.7 MB Anàlisi de la gestió del transport privat en un pol de coneixement metropolità : el cas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Requena Valiente, Rafael ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- , (Antoni Francesc) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
La gestió de l'aparcament és un element clau en el paradigma de la mobilitat sostenible. En aquesta recerca, partint de les fonts d'informació disponibles, tant quantitatives com qualitatives, es diagnostica el model de mobilitat de la UAB i la manera en què la política d'aparcament el condiciona. [...]
Parking management is a key element in the sustainable mobility paradigm. In this research, starting from available information sources, whether quantitative or qualitative, mobility pattern in UAB and the way it is conditioned by parking policy, are diagnosed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
33.
48 p, 2.3 MB Motemo game. Una experiència de ludificació a les aules universitàries. Ludificant l'assignatura "Processos psicològics. Motivació i Emoció" del grau de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona / Martínez Guillamon, Èlia ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest projecte consisteix en el disseny d'una experiència de ludificació dirigida a una assignatura del Grau de Psicologia de la UAB per tal d'augmentar l'assistència a la docència dirigida i la motivació intrínseca dels estudiants, així com també incrementar la seva satisfacció i rendiment en aquesta assignatura. [...]
2017
Grau en Psicologia [954]  
34.
9 p, 934.9 KB Desarrollo de aplicación web contra el acoso escolar / Garcia Borrego, Abel ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Una de las mayores dificultades que nos encontramos hoy en día en el ámbito escolar es el acoso. Siendo una lacra social que debemos solucionar con la mayor prontitud posible. Este proyecto web nace con la idea de ayudar en el ámbito, siendo una aplicación web completa, donde el alumno puede hablar anónimamente con sus tutores escolares acerca del acoso, situaciones de peligro, obtener consejos y conocer distintos casos. [...]
One of the biggest difficulties that we find today in the school environment is bullying. Being a social scourge we must solve as quickly as possible. This web project was born with the idea of helping in the field, being a complete web application, where the student can talk anonymously with his school tutors about bullying or unsafe actions, get advice and know different cases that may be similar. [...]
Una de les majors dificultats que ens trobem avui dia en l'àmbit escolar és l'assetjament. Sent una xacra social que hem de solucionar amb la major promptitud possible. Aquest projecte web neix amb la idea d'ajudar en l'àmbit, sent una aplicació web completa, on l'alumne pot parlar anònimament amb els seus tutors escolars sobre l'assetjament, situacions de perill, obtenir consells i conèixer diferents casos. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
35.
57 p, 1.4 MB Diversitat i Universitat : anàlisi estadístic / Díaz Florido, Lidia ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la població immigrant a la facultat d'Economia i Empresa englobant tant l'èxit acadèmic, el fracàs, les taxes d'abandonament i altres variables que poden incidir a la composició social de la facultat, entenent com a població immigrant els alumnes que no tenen nacionalitat espanyola. [...]
2017
Pla d' Estudis de Comptabilitat i Finances [947]  
36.
179 p, 1.8 MB Prevención de la violencia de género en la Universidad Autónoma de Barcelona / Yubero Querol, Marta ; Cubells Serra, Jenny, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La violencia de género es un problema que puede afectar a cualquier persona y que supone una vulneración de sus derechos fundamentales. Aunque muchas personas piensen que esta violencia no se da en personas con un nivel educativo alto, se ha demostrado que no es así y que la universidad es un contexto que no se libra de la existencia de este problema. [...]
Gender-based violence is a problem that can affect anyone and implies a violation of their fundamental rights. Although many people think that gender-based violence does not occur in people with a high educational level, it has been shown that this is not true and that university is a context that does not escape of the existence of this problem. [...]

2017
Grau en Criminologia [805]  
37.
474 p, 4.9 MB Estratègies d'accés a la universitat i origen social. L'adaptació de l'estudiant al seu perfil socioeconòmic i al context institucional com a font de diferenciació educativa / Torrents Vilà, Dani ; Planas Coll, Jordi, dir. ; Troiano i Gomà, Helena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La universitat catalana ha experimentat canvis importants durant les darreres dècades, ja sigui a nivell del nombre i el tipus d'alumnat universitari, com a nivell de la normativa que en regula el seu accés i oferta. [...]
The Catalan university has undergone major changes in recent decades, both in terms of the number and type of university students and the regulation of access and degrees. The context of democratization and massification of university system highlights the need for analysis of horizontal differences, as a source of differentiation and segmentation of education within the university level. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
38.
155 p, 3.7 MB The role of student-teachers' imagined identities in their investments in English in an "Integrating Content and Language in Higher Education" (ICLHE) Catalan pre-service teacher education context / Torras Vila, Berta ; Evnitskaya, Natalia, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present estudi forma part dels projectes GUIDEWAY i PATHWAY i explora el rol de les identitats imaginades en l'interès envers l'anglès d'un grup d'estudiants d'educació superior. Es contextualitza dins del Grau d'Educació Primària en anglès (GEPa) ofert a la Universitat Autònoma de Barcelona, que incorpora la "internacionalització" mitjançant l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua a l'Educació Superior (AICLES). [...]
The present interpretive study is part of the GUIDEWAY and PATHWAY projects and aspires to provide insights into the role of imagined identities in the interest towards English among a group of tertiary learners. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
4 documents
39.
234 p, 1.9 MB A Study on Ph.D. Chinese Students' Academic Adaptation at the Universitat Autònoma de Barcelona, Spain / Cai, Lin ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. ; Weise, Crista, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Actualmente, un número creciente de estudiantes chinos participan en el mercado educativo global. Sin embargo, debido a la gran disparidad cultural entre los países occidentales y asiáticos, su adaptación resulta particularmente difícil. [...]
An increasing number of students from China participate in the global educational market nowadays. However, due to the large cultural disparity between Western and Asian countries, their adaptation is particularly challenging. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Research literature : 65 records found   beginprevious30 - 39nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.