Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
23 p, 223.9 KB Info-show en la televisión europea: en busca del engangement social de la audiencia / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gomez Bernal, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Coromina Rodríguez, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guerrero Rojas, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
Desde la invención de la televisión, el acto de visionado siempre ha tenido vinculado un componente social, pasando a convertirse en un agente socializador al que se le asocia una actividad de condición colectiva. [...]
2018
AdComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, V. 15 (2018) , p. 141-163  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
La realidad aumentada en la hipermodernidad: el caso de la publicidad comercial : análisis comparativo y clasificación de proyectos, desarrollos y actores en España y Reino Unido / Gómez Bernal, Gemma, autor. ; Franquet, Rosa, 1955- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.
Ante el mutable ecosistema mediático hipermoderno, el ámbito publicitario se encuentra en un escenario complejo y altamente competitivo que dificulta su práctica e incide en la efectividad de su mensaje. [...]
In light of the mutable media ecosystem of hypermodernity, the field of advertising has to confront a complex and highly competitive scenario that hinders its practice and impacts on the effectiveness of its message. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
6 p, 91.6 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Gomez Bernal, Gemma ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el segon i tercer curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Producció i Difusió de la indústria audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.