Dipòsit Digital de Documents de la UAB 123 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
6 p, 111.9 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
12.
5 p, 107.2 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Lorite, Nicolàs ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. Conèixer les caraterístiques dels diferents formats audiovisuals de comunicació corporativa, els usos i la seva relació amb les audiències. [...]
To provide the theoretical and practical tools that make it possible to improve the processes of writing, use and continuous improvement of writing in the organizations in which we are immersed. Know the characteristics of the different audiovisual formats of corporate communication, their uses and their relationship with audiences. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
13.
62 p, 612.7 KB Sobre mi socialización en la excelencia humana de los investigadores en ciencias de la comunicación en Brasil / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Palmas (Tocantins): EdUFT, 2021
Formación para la excelencia: experiencias de supervisión y redes de investigación en la formación postdoctoral - Vol. 1: Formación para la excelencia / Formação de excelência: experiências em supervisão e redes de pesquisa no pós-doutoramento - Vol. 1: Formação de Excelência, 2021, p. 27-88
2 documents
14.
99 p, 902.3 KB La ficción televisiva como herramienta para la educación sexual : estudio de caso de "Sex Education" / Morcillo Núñez, José Manuel ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'educació sexual continua sent un tema tabú en la societat actual, tot i que la sexualitat forma part de la vida i naturalesa humana. L'existència de series que tractin aquesta temàtica poden ser una eina per parlar sobre sexualitat i a acabar amb l'estigma en torn seu. [...]
La educación sexual continua siendo un tema tabú en la sociedad actual, a pesar de que la sexualidad forma parte de la vida y naturaleza humana. La existencia de series que traten esta temática puede ser una herramienta para hablar sobre sexualidad y acabar con el estigma a su alrededor. [...]
Sex education is still a taboo subject in today's society, despite the fact that sexuality is part of life and human nature. The existence of series that deal with this topic can be a way to talk about sexuality and end the stigma surrounding it. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
15.
83 p, 1.6 MB Dones periodistes de diversitat fenotípica als informatius dels quatre canals amb més audiència de Catalunya / Clapés Llorente, Júlia ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza la presència de dones de característiques fenotípiques menys comunes a Catalunya als programes informatius dels quatre canals més vistos al territori. Així mateix, retrata del nombre de dones amb aquestes característiques fenotípiques que viuen a Catalunya, per comprovar si els informatius de més audiència són representatius amb la societat per la qual informen. [...]
Este trabajo analiza la presencia de mujeres de características fenotípicas menos comunes en Cataluña en los programas informativos de los cuatro canales más vistos en.
el territorio. Así mismo, retrata el número de mujeres con estas características fenotípicas que viven en Cataluña para comprobar si los informativos con mayor audiencia son representativos con la sociedad para la que informan. [...]
This work analyzes the presence of women with less common phenotypic traits in Catalonia in the TV news of the four most watched channels. It also reports the number of women with these phenotypic traits who live in Catalonia in order to find out if the largest audience TV news are representative of the society of the broadcasting area. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
16.
97 p, 1.9 MB El posicionamiento de las grandes marcas en torno al movimiento Black Lives Matter : el caso de Nike / Lazo Cabrerizo, Laura ; Torres Martí, Carla ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta d'investigar quin és el posicionament de Nike en torn al moviment Black Lives Matter. Per a això, s'analitza la comunicació de Nike a través dels seus spots en Estats Units abans, durant i després de l'assassinat de George Floyd. [...]
Este trabajo trata de investigar cuál es el posicionamiento de Nike en torno al movimiento Black Lives Matter. Para ello, se analiza la comunicación de Nike a través de sus spots en Estados Unidos antes, durante y después del asesinato de George Floyd. [...]
This project wants to investigate Nike's positioning around the Black Lives Matter movement. For this purpose, Nike's spots in the United States (before, during and after the assassination of George Floyd) are analyzed. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
73 p, 15.7 MB Diseño de la identidad visual de la marca Gemini / Díaz-Guerra Estrader, Guillem ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració.
El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración.
The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
17 p, 393.9 KB Sobre cómo la cámara puede mostrar la crianza vulnerable desde una mirada inclusiva / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo va destinado a reflexionar sobre cómo la cámara puede incorporar de manera inclusiva la crianza vulnerable. Para ello se recogen ciertas pistas teóricas y metodológicas desde los procesos edu-investigadores que vinculan la docencia con la investigación y ambas con la dinamización sociocultural, desde los modelos de investigación audiovisual aplicada e investigación-acción. [...]
This article intends to reflect on how the camera can inclusively incorporate vulnerable parenting. For this purpose, theoretical and methodological clues are collected within the classroom, particularly from the educational-research processes that occur when linking teaching with research and both with sociocultural dynamization, from the models of applied audiovisual research and action research. [...]

2021 - 10.30827/Digibug.69639
Gaceta de Antropología, Vol. 37 Núm. 1 (2021)  
19.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre, Armand ; Lorite, Nicolàs ; Perona Páez, Juan José ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
20.
5 p, 104.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Morató, Jordi ; Enrique, Ana Mª ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 123 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.