No s'ha trobat cap coincidència exacta per Marqueting., però canviant-lo per Marqueting ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 261 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
95 p, 2.8 MB La imatge de l'arxiu a la societat. Vilassar de Dalt : estudi de cas i propostes de millora / Alari Hidalgo, Marta ; Carmaniu Mainadé, Xavier , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Cristià Balsells, Elisenda , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El present treball és un estudi de recerca aplicada que s'estructura en tres eixos: la investigació, l'estratègia i l'acció. La investigació gira al voltant de la imatge i el reconeixement que l'arxiu i l'arxivística tenen a la societat, així com els usos i els serveis que aquests poden oferir a la ciutadania, tot analitzant el cas concret de l'Arxiu Municipal i la població de Vilassar de Dalt. [...]
El presente trabajo es un estudio de investigación aplicada que se estructura en tres ejes: la investigación, la estrategia y la acción. La investigación gira alrededor de la imagen y el reconocimiento que el archivo y la archivística tienen en la sociedad, así como los usos y los servicios que estos pueden ofrecer a la ciudadanía, analizando el caso concreto del Archivo Municipal y la población de Vilassar de Dalt. [...]
The present work is a study of applied research that is structured into three axes: research, strategy, and action. The research revolves around the image and recognition that archives and archival science have in society, as well as the uses and services they can offer to the public, all while analysing the specific case of the Municipal Archive, Vilassar de Dalt and its population. [...]

2023
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
2.
11.8 MB Pla de màrqueting : Vueling, S.A (BCN - TIA) / Guerrero Rodríguez, Laura ; Mundet Pons, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest treball de final de grau és realitzar un pla de màrqueting sobre l'implementació d'una nova ruta aèria operada per l'aerolínia Vueling. La finalitat és estudiar la viabilitat de l'obertura d'una ruta comercial entre els aeroports de les ciutats de Barcelona i Tirana. [...]
El objetivo de este trabajo de final de grado, es realizar un plan de marketing sobre la implementación de una nueva ruta aérea operada por la aerolínea Vueling. La finalidad es estudiar la viabilidad de la apertura de una ruta comercial entre los aeropuertos de las ciudades de Barcelona y Tirana. [...]
The objective of this final degree project is to carry out a marketing plan on the implementation of a new air route operated by the Vueling airline. The purpose is to study the viability of opening a commercial route between the airports of the cities of Barcelona and Tirana. [...]

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
3.
213 p, 73.8 MB Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical / Soto Mollfulleda, Laia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...]
Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...]
This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
191 p, 2.9 MB ¿Por qué influyen los influencers de viajes? : estudio comparativo de la influencia que generan los influencers de viajes en las decisiones turísticas de los usuarios españoles y franceses de Instagram / Barjuan Cea, Anna ; Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avenç de les tecnologies ha suposat una revolució al món de la comunicació que ha donat lloc al sorgiment de l'influencer. En els darrers anys, cada cop més persones opten per viatjar més i més, i els agrada compartir els seus viatges a través de les xarxes socials. [...]
El avance de las tecnologías ha supuesto una revolución en el mundo de la comunicación que ha dado lugar al surgimiento del influencer. En los últimos años, cada vez más personas optan por viajar más y más, y les gusta compartir sus viajes a través de las redes sociales. [...]
The advent of technology has caused a revolution in the world of communication that has led to the emergence of the influencer figure. In recent years, more and more people are choosing to travel with increasing frequency, and they like to share their travels through social media. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
88 p, 6.1 MB Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok / Rodríguez Sola, Christian ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. [...]
El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. [...]
The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
6.
127 p, 6.8 MB La Traducción automática e Instagram / Filimon, Giulia ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Ja fa molt de temps que la traducció automàtica i la tecnologia van juntes de la mà i cada vegada són més els escenaris tecnològics que requereixen traducció. Instagram, una de les xarxes socials més conegudes mundialment, s'ha coronat com un espai en creixement que acull una gran diversitat de comunitats. [...]
La traducción automática y la tecnología hace ya muchos años que van juntas de la mano y es que cada vez son más los escenarios tecnológicos que requieren traducción. Instagram, una de las redes sociales más conocidas mundialmente, se ha coronado como un espacio en crecimiento que acoge una gran diversidad de comunidades. [...]
Machine translation and technology have shared a close bond over the past years; as technology evolves, new needs for translation raise. The widely known app, Instagram, has become a space where many different communities gather. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció [4315970]  
7.
79 p, 2.4 MB The use of large language models for marketing content translation and transcreation / Prodan Ambartsumyan, Olga ; Simón Jiménez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquesta tesi explora l'ús de grans models de llenguatge per a la transcreació de continguts de màrqueting. Amb els ràpids avenços en el processament del llenguatge natural i l'aparició de models de llenguatge potents com ChatGPT i DeepL, hi ha un interès creixent per utilitzar aquests models per automatitzar el procés de transcreació. [...]
Esta tesis explora el uso de grandes modelos lingüísticos para la transcreación de contenidos de marketing. Con los rápidos avances en el procesamiento del lenguaje natural y la aparición de potentes modelos lingüísticos como ChatGPT y DeepL, cada vez hay más interés en utilizar estos modelos para automatizar el proceso de transcreación. [...]
This thesis explores the use of large language models for marketing content transcreation. With the rapid advancements in natural language processing and the emergence of powerful language models like ChatGPT and DeepL, there is a growing interest in using these models to automate the transcreation process. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció [4315970]  
8.
38 p, 802.3 KB La campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz (2015-2019) / Gabern Llopart, Eloi ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball realitzarem un estudi de cas de la campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz, que es va presentar a l'alcaldia d'Avinyonet del Penedès l'any 2015, sortint-ne derrotat, i va llançar una campanya permanent exitosa al llarg de la legislatura 2015-2019 (que serà el període que analitzarem), amb l'objectiu d'aconseguir l'alcaldia, aconseguint-ho finalment per majoria absoluta.
En este trabajo realizaremos un estudio de caso de la campaña permanente del candidato Cèsar Herraiz, que se presentó a la alcaldía de Avinyonet del Penedès en 2015, saliendo derrotado, y lanzó una campaña permanente exitosa a lo largo de la legislatura 2015-2019 (que será el periodo que analizaremos), con el objetivo de conseguir la alcaldía, lográndolo finalmente por mayoría absoluta.
In this work we will carry out a case study of the permanent campaign of the candidate Cèsar Herraiz, who ran for mayor of Avinyonet del Penedès in 2015, being defeated, and launched a successful permanent campaign throughout the 2015-2019 legislature (which will be the period that we will analyze), with the aim of winning the mayor's office, finally achieving it by absolute majority.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
9.
3.8 MB Resignificación del territorio y su identidad cultural a través de la gestión, uso y apropiación de la marca Paisaje Cultural Cafetero por parte de los usuarios y beneficiarios de esta (empresarios del café y turismo y población del territorio) / Abadía Sánchez, Heiller ; Balsebre, Armand, dir.
Aquesta tesi doctoral planteja el seu exercici en el camp del place branding i com aquest impacta als territoris que representa, no només des del punt de vista econòmic, sinó també social. L'aspecte fonamental d'investigació ha radicat en la marca, específicament en la marca territorial Paisatge Cultural Cafeter colombià (PCC) i la seva influència en els qui recau la seva gestió. [...]
La presente tesis doctoral plantea su ejercicio en el campo del place branding y cómo este impacta los territorios que representa, no solo desde el punto de vista económico, sino también social. El aspecto fundamental de investigación ha radicado en la marca, específicamente en la marca territorial Paisaje Cultural Cafetero colombiano (PCC) y su influencia en quienes recae su gestión. [...]
This doctoral thesis raises his practice in the field of place branding and how it impacts the territories it represents, not only from the economic point of view, but also socially. The fundamental aspect of research has been based on the brand, specifically in the territorial brand Colombian Coffee Cultural Landscape (PCC) and its influence on those who fall in its management. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
10.
177 p, 3.3 MB The effect of self-construal on the level of engagement in cause-related marketing campaigns / Merhi, Haitham ; Rialp Criado, Josep, dir.
La investigació al voltant del màrqueting relacionat amb la causa ha estat un dels principals interessos del Marketing Science Institute des de l'any 2018, concretament per entendre els mitjans per estimular la participació en aquestes campanyes. [...]
La investigación sobre el marketing relacionado con una causa ha estado entre los principales intereses del Instituto de Ciencias del Marketing desde el año 2018, específicamente en la comprensión de los medios para estimular la participación en tales campañas. [...]
Research around Cause-related marketing has had been amongst the main interests of the Marketing Science Institute ever since the year 2018, specifically on understanding the means of stimulating engagement in such campaigns. [...]

2022  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 261 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.