Dipòsit Digital de Documents de la UAB 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
13 p, 358.6 KB A Crossroads for Social Entrepreneurship : profits versus Ethics / Fuentes, S. (Sandrine) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Laboratori de Xarxes Personals i Comunitats
This paper reveals one of the most critical challenges faced by Spanish social entrepreneurship: either prioritizing ethical, social and environmental objectives or profit-seeking. Social entrepreneurship (those initiatives that pursue social and environmental objectives as well as economic ones) has become a very celebrated sector welcomed by political leaders, international corporations, large financial actors and the public opinion alike. [...]
This paper reveals one of the most critical challenges faced by Spanish social entrepreneurship: either prioritizing ethical, social and environmental objectives or profit-seeking. Social entrepreneurship (those initiatives that pursue social and environmental objectives as well as economic ones) has become a very celebrated sector welcomed by political leaders, international corporations , large financial actors and the public opinion alike. [...]

2019 - 10.4236/ojbm.2019.72058
Open Journal of Business and Management, Vol. 7 Núm. 2 (April 2019) , p. 848-860  
2.
378.9 KB Traducció Especialitzada del/al Francès [28575] / Fuentes, S. (Sandrine) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Filologia Francesa [502]  
3.
20 p, 460.7 KB Emprendimiento social. Autoempleo y extracción del valor en la era post-crisis / Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lubbers, Miranda J.. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Escribano, Paula (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes, S. (Sandrine) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Social Entrepreneurship emerged in Catalonia after 2008 and offered an occupational alternative fostered by financial actors and public administrations to respond to two major problems aggravated by the financial crisis: the creation of stable work and the resolution of socio-ecological problems. [...]
2019 - 10.5209/raso.65619
Revista de antropología social, Vol. 28, núm. 2 (2019) , p. 371-390  
4.
7 p, 111.0 KB Idioma B per a traductors i intèrprets 4 (francès) [101508] / Catena, Àngels ; Fuentes, S. (Sandrine) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és desenvolupar les competències comunicatives de l'idioma B de l'estudiant i fomentar les competències textuals necessàries per poder iniciar la traducció directa i inversa. [...]
Función de la asignatura La función de la asignatura es desarrollar las competencias comunicativas del idioma B del estudiante y fomentar las competencias textuales necesarias para poder iniciar la traducción directa e inversa. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documents
5.
8 p, 128.7 KB Reseña de "Thiefing a Chance. Factory Work, Illicit Labor, and Neoliberal Subjectivities in Trinidad" de Rebecca Prentice (2015) / Fuentes, S. (Sandrine) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Obra ressenyada: Rebecca PRENTICE, Thiefing a Chance. Factory Work, Illicit Labor, and Neoliberal Subjectivities in Trinidad. University Press of Colorado, 2015.
La etnografía Thiefing a Chance analiza la realidad cotidiana de las trabajadoras de planta de una empresa textil en Trinidad, afectada por los procesos de restructuración y relocalización global como muchos otros emplazamientos actuales. [...]
The ethnography Thiefing a Chance analyzes the daily reality of the workers of a textile company in Trinidad, influenced by the processes of restructuring and global relocation like many other peripheral Fordist sites. [...]

2019 - 10.5565/rev/periferia.689
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 24 Núm. 1 (junio 2019) , p. 207-214 (Reseñas)  
6.
19 p, 457.8 KB L'interjection vocalique 'ah/ha' dans 'Le malade imaginaire' : un vecteur émotionnel en classe de français / Fuentes, S. (Sandrine) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Daoussi, Syrine (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'emploi de l'interjection comme vecteur émotionnel est très peu abordé dans les cours de français langue étrangère. Nous avons donc choisi de nous intéresser à l'interjection vocalique ah/ha dans un extrait du Malade Imaginaire et de développer des activités prosodiques et linguistiques afin que l'apprenant se familiarise avec certains contours intonatifs du français, pour se rapprocher ainsi des compétences langagières du locuteur natif.
El uso de la interjección como expresión de la emoción en clase de FLE es poco frecuente. En este artículo, partiremos de la interjección vocálica ah / ha en un fragmento de la obra Le Malade Imaginaire, para desarrollar actividades prosódicas y lingüísticas que permitan al estudiante familiarizarse con la entonación francesa y acercarse a la producción oral de un hablante nativo.
The use of interjections to express emotions has been little exploited in the teaching of French as a foreign language. In this article, we will consider the interjection ah / ha from a small section of Molière's play Le Malade Imaginaire, in order to develop prosodic and linguistic activities aiming to allow the student to improve both the intonation and the expression of emotions in the teaching of French as a foreign language.

2017
Synergies Espagne, Núm. 10 (2017) , p. 39-57  
7.
7 p, 88.7 KB Idioma i traducció C5 (francès) [103692] / Fuentes, S. (Sandrine) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és desenvolupar les competències textuals necessàries a fi de preparar l'estudiant per a la traducció directa de textos especialitzats de diversos camps d'especialitat. [...]
La función de la asignatura es desarrollar las competencias textuales necesarias con la finalidad de preparar al estudiante para la traducción directa de textos especializados de diversos campos de especialidad. [...]

2018-19
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documents
8.
10 p, 101.3 KB Idioma modern II (francès) [100046] / Fuentes, S. (Sandrine) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern II es una assignatura que s'insereix dintre de la matèria "Llengua moderna" junt amb Idioma modern I. Forma part dels 12 crèdits optatius programats pel tercer curs. Aquesta assignatura introdueix a l'estudiant a l'ús de la llengua francesa escrita i oral actual. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
9.
5 p, 77.0 KB Francès Llengua Estrangera i Intercomprensió: Fonaments i Metodologies [43806] / Fuentes, S. (Sandrine) ; Campà, Angels ; Oliva Bartolomé, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix i precisa els fonaments teòrics i els enfocaments metodològics existents en l'ensenyament del Francès llengua Estrangera (FLE). Es treballen les nocions fonamentals sobre el procés d'ensenyament/aprenentatge i els seus components principals: l'aprenent, el professor i les tasques. [...]
2018-19
Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376]  
10.
381 p, 4.3 MB Enseñanza/aprendizaje de algunas construcciones basadas en los verbos soporte hacer, dar y tener en E/LE : elaboración de material didáctico destinado a aprendices macedonios / Mihajlovska, Katerina ; Fuentes, S. (Sandrine), (Sandrine) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica
El objetivo de este trabajo de investigación consiste en desarrollar unas pautas metodológicas para la enseñanza de algunas construcciones con verbos soporte (CVS) en la clase de E/LE y diseñar un material didáctico que aborde estas construcciones de forma explícita para que los aprendices macedonios mejoren su competencia colocacional. [...]
The objective of this research project consists in developing methodological guidelines for teaching certain Spanish light verbs constructions, as well as designing a didactic material that deals with these constructions in a more explicit manner, in order to improve the collocational competence of Macedonian students. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Fuentes, S.
1 Fuentes, S. (Sandrine),
3 Fuentes, Sandra
2 Fuentes, Sandrine
24 Fuentes, Silvia
24 Fuentes, Silvia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.