20.
|
6 p, 105.4 KB |
Treball de Final de Màster [44035]
/
Verd Pericàs, Joan Miquel ;
López Roldán, Pedro ;
Miguel Quesada, Francesc Josep ;
Rodriguez Soler, Joan ;
González Motos, Sheila ;
Muntanyola-Saura, Dafne ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Màster (TFM) té com a objectiu que l'alumnat apliqui el coneixement teòric i metodològic adquirit durant el màster per portar a terme una petita recerca, dissenyar un projecte d'intervenció social o realitzar una petita avaluació d'alguna política. [...] El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo que el alumnado aplique el conocimiento teórico y metodológico adquirido durante el máster para llevar a cabo una pequeña investigación, diseñar un proyecto de intervención social o realizar una pequeña evaluación de alguna política. [...]
2019-20 Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
|
|
21.
|
|
22.
|
32 p, 338.7 KB |
Constraints on political autonomy in decentralized Spain? Analysing the impact of territorial financing and governments' ideology on regional policy-making
/
Gallego, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Gispert Brosa, Cristina de (Universitat de Barcelona) ;
González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Vilalta, Maite (Universitat de Barcelona) ;
Barbieri, Nicolás (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Este artículo analiza el impacto de la descentralización del Estado en un aspecto de la diversidad territorial, concretamente en la discrecionalidad de las políticas públicas regionales, como una expresión de su autonomía política para el autogobierno. [...]
2018 - 10.18042/cepc/rep.180.05
Revista de estudios políticos, Núm. 180 (abril 2018) , p. 131-162
2 documents
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
410 p, 6.3 MB |
Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar
/
Gallego, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Adelantado Gimeno, José 1956-2021 (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ;
Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Barberà, Pablo (New York University) ;
Chela Alvarez, Xenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ;
Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cruells López, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ;
Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ;
Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011 (Con(textos) A ; 13)
|
|
26.
|
|
27.
|
6 p, 91.3 KB |
Pràcticum I [102065]
/
García Gracia, Maribel ;
Troiano i Gomà, Helena ;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ;
Salat Llorente, Esther ;
Rodríguez-Gómez, David ;
Armengol Asparo, Maria Carme ;
González Motos, Sheila ;
Muñoz Moreno, José Luis 1980- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...] The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...] 1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2018-19 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
28.
|
6 p, 83.7 KB |
El canvi social i la globalització [101144]
/
Rambla, Francesc Xavier 1966- ;
Muñoz Pradas, Francesc ;
González Motos, Sheila ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs analitza les relacions internacionals des d'una perspectiva sociològica. Fa servir, sobretot, teories del canvi social, sobre el desenvolupament internacional i sobre la globalització. Inclou també elements de demografia per comprendre la relació entre el desenvolupament internacional i les condicions de vida de la població. A number of international associations and agencies have described the context of this subject. This course aims at teaching to state specialised judgements on social changes, development and globalisation by drawing on different specialties in the social sciences, mostly sociology, but also anthropology, demography, economics, geography or political sciences. [...]
2018-19 Grau en Sociologia [1361] Grau en Relacions Internacionals [1404]
2 documents
|
|
29.
|
21 p, 114.9 KB |
Com valoren les famílies estrangeres l'educació preescolar? El paper de l'educació preescolar en l'increment de les oportunitats educatives per als fills i les famílies d'origen immigrant
/
Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Chela Alvarez, Xenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Diversos autors han situat l'educació preescolar com una de les etapes educatives d'especial importància en l'assoliment d'una major equitat, en tant que instrument capaç d'atenuar els efectes que l'origen familiar provoca sobre el desenvolupament social i cognitiu de l'alumne. [...] Des nombreux auteurs ont souligné l'importance de l'éducation préscolaire en ce qui concerne l'équité et en tant qu'instrument capable de diminuer les effets de l'origine familiale sur le développement social et cognitif des élèves. [...] A number of authors have underlined the importance of preschool education in achieving greater equity as a means of attenuating the effect of family background on a student's social and cognitive development. [...] Son varios los autores que han situado la educación preescolar como una de las etapas educativas de especial importancia en la búsqueda de una mayor equidad, en tanto que instrumento capaz de atenuar los efectos que el origen familiar provoca sobre el desarrollo social y cognitivo de los alumnos. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2011 (Ciutadania i Immigració ; 6)
Recerca i immigració III : Convocatòria ARAFI-2007, 2011, p. 113-133
|
|