Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 23 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
9 p, 169.2 KB Fitness training as a body-centered hobby : the serious leisure perspective for explaining exercise practice / Codina, Nuria (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Pestana, José Vicente (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ; Stebbins, Robert A. (University of Calgary)
Physical exercise is an activity whose health-related benefits have been promoted by health professionals and social institutions. However, given that the levels of practice are not ideal, the subjective variables - that give meaning, provide continuity and may increase exercise adherence - need to be studied in depth. [...]
El ejercicio físico es una actividad cuyos beneficios para la salud han sido promovidos por los correspondientes profesionales de la salud e instituciones sociales. Sin embargo, dado que los niveles de práctica no son los ideales, las variables subjetivas -que dan sentido, proporcionan continuidad y pueden incrementar la adherencia al ejercicio- necesitan ser estudiadas en profundidad. [...]
O exercício físico é uma atividade cujos benefícios à saúde foram promovidos pelos correspondentes profissionais de saúde e instituições sociais. No entanto, como os níveis de prática não são ideais, variáveis subjetivas -que fazem senti-do, fornecem continuidade e podem aumentar a adesão ao exercício- precisam ser estudadas em profundidade. [...]

2020
Revista de psicología del deporte, Vol. 29 Núm. 2 (2020) , p. 73-81 (Artículos)  
12.
4 p, 101.9 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
Habiendo adquirido los conocimientos relativos a la anatomía y fisiología del oído así como la patología de la audición, esta a El estudiante podrá ampliar y profundizar sus conocimientos sobre la intervención log.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
13.
4 p, 99.4 KB Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. [...]
1. Conocer las interacciones comunicativas que ocurren dentro del aula. 2. Relacionar los conceptos relativos a la comunicación con el contexto del aula inclusiva. 3. Diseñar estrategias para optimizar las interacciones comunicativas en el aula. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
14.
4 p, 103.8 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142] / Cambra, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Cuando finalice la asignatura, el estudiante será capaz de evaluar los problemas evolutivos que puedan presentarse relacionados con el habla y la fluidez verbal, así como proponer un programa de intervención logopédica consecuente.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
15.
4 p, 79.6 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142] / Cambra, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
16.
4 p, 78.8 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
17.
6 p, 86.6 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Padrós Castells, Marta ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Fierro Arias, Jose Daniel ; Peralta Serrano, Alicia ; Martorell Soldevila, Nuria ; Arenas i Guarch, Sergi ; Cirera Amores, Maria Carme ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos cíclics (d'estabilització i de canvis) en els àmbits de socialització, de desenvolupament emocional, afectiu-sexual, d'identitat i de valors morals. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
18.
4 p, 79.2 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142] / Cambra, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
19.
6 p, 87.6 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]
2 documentos
20.
4 p, 80.4 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Cambra, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 23 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.