![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Educació i contextos educatius |
Títol variant: | Education and Educational Contexts |
Títol variant: | Educación y contextos educativos |
Data: | 2019-20 |
Resum: | L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. Considera els marcs socials, normatius i institucionals com a referents generals on s'emmarca l'actuació d'un professional en un territori, aula o realitat concreta. L'assignatura també contribueix a l'orientació educativa de l'alumnat de primer any a la facultat de Ciències de l'Educació, en presentar els possibles àmbits d'intervenció dels diferents professionals de l'educació i els contextos en què la seva actuació es desenvolupa. En aquest sentit, també té una clara funció propedèutica per cursos posteriors. L'assignatura també contribueix a l'orientació educativa de l'alumnat de primer any a la facultat de Ciències de l'Educació, al presentar els possibles àmbits d'intervenció dels diferents professionals de l'educació i els contextos en què la seva actuació es desenvolupa. En aquest sentit, també té una clara funció propedèutica per cursos posteriors. Alguns dels objectius formatius són: 1 Alguns dels objectius formatius són: Comprendre la realitat educativa com a síntesi de múltiples influències; Desenvolupar opinions sobre problemàtiques educatives actuals; Relacionar realitats educatives concretes amb decisions i opcions socioeducatives; Identificar els límits socials i normatius que emmarquen l'activitat pedagògica. |
Resum: | La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. Considera los marcos sociales, normativos e institucionales como referentes generales donde se enmarca la actuación de un profesional en un territorio, aula o realidad concreta. La asignatura también contribuye a la orientación educativa del estudiante de primer año en la Facultad de Ciencias de la Educación, al presentar los posibles ámbitos de intervención de los diferentes profesionales de la educación y los contextos en que su actuación se desarrolla. EN este sentido, también tiene una clara función propedéutica para cursos posteriores. Algunos de los objetivos formativos son: Comprender la realidad educativa como síntesis de múltiples influencias. Desarrollar opiniones sobre problemáticas educativas actuales. Relacionar realidades educativas concretas con decisiones y opciones socioeducativas Identificar los límites sociales y normativos que enmarcan la actividad pedagógica. 1 Identificar los límites sociales y normativos que enmarcan la actividad pedagógica. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Educació Infantil [2500797] ; Educació Social [2500260] ; Pedagogia [2500261] ; Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: | Grau en Pedagogia [1211] ; Grau en Educació Social [827] ; Grau en Educació Infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 12 p, 131.1 KB |
Anglès 11 p, 128.3 KB |
Castellà 11 p, 129.9 KB |