Plataforma interactiva pel seguiment de l'aprenentatge via Telegram
Boladeras Guillaumes, Judit
Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Interactive platform for learning tracking through Telegram
Additional title: Plataforma interactiva para el seguimiento del aprendizaje vía Telegram
Date: 2021
Abstract: Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar un sistema que permeti millorar la interacció entre el professorat i l'alumnat a les classes virtuals, i poder donar un major feedback de les activitats dutes a terme. Es tracta d'un sistema que permet verificar la comprensió dels conceptes explicats a classe a través d'un bot de Telegram: el professor pot escollir, d'entre els existents a la base de dades, un qüestionari amb preguntes tipus test, al que els alumnes tindran accés, per després comprovar-ne les puntuacions obtingudes. A més, es poden veure les estadístiques a través d'un servidor web local, que mostra gràficament el número d'encerts i errors de cada usuari en temps real.
Abstract: This project aims to develop a system that allows to improve the interaction between teachers and students in virtual classes, and the feedback of the activities done as well. This system allows to verify the comprehension of the concepts explained in class through a Telegram bot: the teacher will be able to choose, from the existing ones in the database, a questionnaire with test questions, to which the students will have access, so that they can check the obtained scores. Statistics can also be viewed through a local web server, which shows graphically the number of correct and wrong answers of each user in real time.
Abstract: Este proyecto tiene como objetivo desarrollar un sistema que permita mejorar la interacción entre profesorado y alumnado en las clases virtuales, y así, poder dar un mayor feedback de las actividades llevadas a cabo. Se trata de un sistema que permite verificar la comprensión de los conceptos explicados a clase a través de un bot de Telegram: el profesor puede elegir, entre los existentes en la base de datos, un cuestionario con preguntas tipo test, al que los alumnos tendrán acceso, para poder comprobar posteriormente las puntuaciones obtenidas. Además, pueden verse las estadísticas a través de un servidor web local, que muestra gráficamente el número de aciertos y errores de cada usuario en tiempo real.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Enginyeria del Software
Subject: Telegram ; Bot ; Qüestionari ; Test ; Professor ; Estudiants ; Retroacció ; Aprenentatge ; Comprensió ; Estadístiques ; Cuestionario ; Profesor ; Estudiantes ; Retroacción ; Comprensión ; Estadísticas ; Questionnaire ; Teacher ; Students ; Feedback ; Learning ; Comprehension ; Statistics



14 p, 2.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2021-07-26, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir