14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ion, Georgeta
Muñoz Moreno, José Luís 1980-
Rodríguez Gómez, David
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
Arnau-Sabatés, Laura
Castro Ceacero, Diego
Duran-Bellonch, Mar
Mercader, Cristina
Salat Llorente, Esther
Suárez, Cecilia Inés
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent

Date: 2022
Description: 15 pag.
Abstract: Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Avaluació ; Treball en grup

Versió en línea interactiva: https://view.genial·ly/627a177cdf7a950018a057f7/interactive-content-estrategies-per-individualitzar-la-nota-en-treballs-grupals


17 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2022-10-10, last modified 2024-05-23



   Favorit i Compartir