Research literature

Research literature 62 records found  beginprevious53 - 62  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
53.
116 p, 7.3 MB El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes / Solera Martínez, Daniel ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.

2016
Grau en Periodisme [971]  
54.
12 p, 646.3 KB Big Data : análisis y visualización de grafos utilizando Neo4J / Tilmatine Pérez, Harún ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años la sociedad ha ido evolucionando a pasos agigantados junto de la mano de las nuevas tecnologías. Hace unos pocos años la cantidad de personas que disponían de conexión a Internet no era muy alta, y la vida social en la red se limitaba a unas salas de chat. [...]
During the last few years society has been evolved a lot with new technologies. A few years ago the number of people who had Internet connection was very low and the social life in the network was limited to a chat room. [...]
En els últims anys la societat ha anat evolucionant a passos engegantits junt de la mà de les noves tecnologies. Fa uns pocs anys la quantitat de persones que disposaven de connexió a Internet no era molt alta, i la vida social a la xarxa es limitava a unes sales de xat. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
55.
10 p, 845.6 KB Opinion mining in Twitter : anàlisi de sentiments o opinions / Puig Aribau, Cristian ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment estem en l'era de la informació, la nostra societat cada cop necessita més una informació precisa i filtrada, que en molts casos, fins i tot, pot representar l'èxit o la fallida de moltes de les empreses actuals. [...]
Nowadays we are in the information era, our society needs specific information to their needs, and in many times this represents the success or failure of a company. Is for his reason that the social media have become a very important information channel, which using it properly could help us to achieve very important goals. [...]
Actualmente estamos en la era de la información, nuestra sociedad cada vez necesita más una información precisa y filtrada, que en muchos casos, incluso, puede representar el éxito o la quiebra de muchas de las empresas actuales. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
56.
12 p, 1.0 MB Anàlisis de sentiments a Twitter en l'àmbit cinematogràfic / Gimeno Pagès, Roger ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Amb el pas dels anys i l'evolució de les tecnologies, al sector del cinema li han sorgit diferents problemes que fan que en aquest sector no es puguin cometre grans errors. La pirateria i els elevats impostos en el sector de la cultura són uns dels grans problemes que té el cinema actualment. [...]
Through the years and the evolution of technology, the film industry have been several problems that make this industry can not make big mistakes. Piracy and high taxes in the culture sector is a major problem that has cinema today. [...]
Con el paso de los años y la evolución de las tecnologías, al sector del cine le han surgido diferentes problemas que hacen que en este sector no se puedan cometer grandes errores. La piratería y los elevados impuestos en el sector de la cultura son unos de los grandes problemas que tiene el cine actualmente. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
57.
13 p, 522.0 KB Twitterbot : robot de Twitter per a la generació de notícies / López de Recalde i Sanfeliu, Pau ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Des de sempre l'ésser humà ha tingut la necessitat de conèixer i comprendre el que succeeix al seu voltant. Primàriament es pot veure clarament com un mètode de supervivència al saber com interacciona el nostre entorn i com podem nosaltres anticipar-nos a aquest. [...]
Humans have always had the need to know and understand what is happening around them. That point can clearly be seen primarily as a method of survival in how it interacts with our environment and how we can anticipate this. [...]
Desde siempre el ser humano ha tenido la necesidad de conocer y comprender lo que sucede a su alrededor. Primariamente se puede ver como un método de supervivencia al saber cómo interacciona nuestro entorno y cómo podemos nosotros anticiparnos a este. [...]

2016-02-09
Enginyeria Informàtica [958]  
58.
12 p, 1.1 MB Desarrollo de CodeShop, una tienda web / García Hernández, José Antonio ; Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la actualidad la venta mediante comercios electrónicos en España se encuentra en auge, ya que se encuentra en la cuarta posición a nivel mundial de ventas a través de este medio, lo que supone que cada español destinará 661. [...]
Currently, the sales throught electrònic trade in Spain it is trending. Spain is in the fourth position worlwide sales, which means that each Spanish use 661,62€ per year (10. 81 billion) [1] figure for 2016 is estimated to reach 12. [...]
En l'actualitat, la venda mitjançant comerç electrònic en Espanya està en auge, ja que es troba en la quarta posició mundial de vendes, cosa que suposa que cada espanyol destinés 661,21 € anuals (10,81 Bilions)[1], xifra que durant el 2016 s'estima que s'aproparà als 12,81 Bilions, motiu pel qual les empreses han de poder adaptar-se a les noves tendències, formes de vendes i dispositius. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
59.
97 p, 762.7 KB La gestió de la comunicació organitzacional en els social media. Estudi de cas: Twitter de la Policia Nacional / Garcia Casellas, Marina ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La gestió de la comunicació organitzacional en els social media i en especial en les xarxes socials comença a erigir-se com una de les qüestions més rellevants de les organitzacions. Mitjançant una revisió documental d'aquesta temàtica indagarem en els factors que determinen una òptima comunicació integral en aquest entorn digital per a què aquesta esdevingui un avantatge per a l'organització. [...]
La gestión de la comunicación organizacional en los social media y en especial en las redes sociales empieza a ser una de las cuestiones más relevantes de las organizaciones. Mediante una revisión documental indagaremos en los factores que determinan una óptima comunicación en el entorno digital para que esta devenga una ventaja para la organización. [...]
The management of organizational communication in social media and especially in social networks is becoming one of the most important issues for the organizations. By means of a documentary review on this subject we will investigate the factors that determine an optimum communication in this digital environment so that it can turn in an advantageous aspect for a organization. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
60.
97 p, 21.3 MB The Impact of Instagram on Fashion Communication / Cinca i López, Maria del Mar ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau té l'objectiu d'estudiar si Instagram canviarà la manera en què la comunicació de moda tracta amb els consumidors, de la mateixa manera que els blogs ho van fer en el seu moment; i si creixerà per sobre del poder dels bloggers; o si ambdues plataformes aconseguiran prosperar en un mateix pla, responent a diferents necessitats.
Este trabajo de fin de grado tiene el objetivo de estudiar si Instagram cambiará la manera en qué la comunicación de moda trata con los consumidores, del mismo modo que los blogs lo hicieron en su momento; y si crecerá por encima del poder de los bloggers; o si ambas plataformas conseguirán prosperar en un mismo plano respondiendo a distintas necesidades.
This research aims to study if Instagram will change the ways fashion communication deals with consumers in the same way that blogging did, and if it will grow over the blogging world or if both platforms will thrive in the same environment catering to different needs.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
61.
75 p, 7.1 MB El llenguatge de les marques a les xarxes socials / Díez Romero, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials online han suposat un canvi de concepció de la comunicació, no només des del punt de vista de l'individu, sinó també per part de les marques. La publicitat tradicional presenta uns factors perceptius i atencionals que han que han estat pilar fonamental de la seva eficàcia comunicativa. [...]
Las redes sociales online han supuesto un cambio de concepción de la comunicación, no sólo desde el punto de vista del individuo, sino también por parte de las marcas. La publicidad tradicional presenta unos factores perceptivos y atencionales que han sido pilar fundamental de su eficacia comunicativa. [...]
Online social networks have lend a change in the conception of the communication, not only from the point of view of the individual, but also on the part of the brands. Traditional advertising presents some perceptive and attentional factors that have been a fundamental pillar of his communicative efficiency. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
62.
182 p, 3.5 MB És la correcció lingüística un tabú polític per al web 2.0? : estudi políticament incorrecte sobre la (suposada) evolució de la (suposada) correcció lingüística dels missatges dels polítics catalans a les xarxes socials. El cas de Twitter / Belfiore, Ileana ; Montserrat, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu principal d'aquest treball és posar en alerta la població sobre la corrupció (aquest cop) lingüística dels polítics, i més en general fer reflexionar els usuaris de la llengua sobre l'ús que se'n fa a les xarxes socials.
2015  

Research literature : 62 records found   beginprevious53 - 62  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.