Materials acadèmics

Materials acadèmics 74 registres trobats  inicianterior28 - 37següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
28.
1 p, 566.4 KB Practicum de Geografia III [22844] / Duch Cortinas, Jordi ; Blanco-Romero, Asunción ; Campillo i Besses, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1998-99
Llicenciat en Geografia [472]  
29.
1 p, 482.6 KB Practicum de Geografia VIII [22849] / Blanco-Romero, Asunción ; Muñoz Ramírez, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1997-98
Llicenciat en Geografia [472]  
30.
2 p, 1.5 MB Geografia de Catalunya [28156] / Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Geografia [472]  
31.
2 p, 1.2 MB Geografia de Catalunya [28156] / Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Geografia [472]  
32.
2 p, 1.2 MB Geografia dels Països Catalans [21649] / Blanco-Romero, Asunción ; Riba, Antoni Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Geografia [472]  
33.
1 p, 539.2 KB Practicum de Geografia II [22845] / Ortiz, Anna ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Geografia [472]  
34.
10 p, 104.4 KB Geografia i Història i la seva Didàctica [42085] / Oller Freixa, Montserrat ; Puigsech Farràs, Josep ; González-Monfort, Neus ; Andreu Roses, Mercè ; Enjuanes Puyol, Sol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Complementar la formació dels graduats en Geografia, Història, Història de l'Art i altres ciències socials perquè puguin disposar dels coneixements bàsics i imprescindibles que estimulin la capacitat crítica i els facin comprendre el món que els envolta. [...]
1. Understand the set of knowledge acquired in the module-specific teaching of the social sciences to begin the exercise of teaching in secondary education. 2. Complement the training of graduates in geography, history, art history and other social sciences so that they have the basic knowledge necessary to stimulate critical and make them understand the world around them. [...]
1. Comprender el conjunto de conocimientos adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
35.
4 p, 70.0 KB Turisme i Territori [42519] / Cànoves, Gemma ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals Assumir els coneixements teòrics i metodològics a nivell de Màster en relació als estudis del turisme. Entendre el turisme com una activitat que incideix en els territoris i en les societats on s'implanta. [...]
General objectives Assume theoretical and methodological knowledge at the Master degree level in relation to tourism studies. Understand tourism as an activity that affects the territories and societies where is implanted. [...]
Objectivos generales Asumir los conocimientos teóricos y metodológicos a nivel de Máster en relación a los estudios del turismo. Entender el turismo como una actividad que repercute en los territorios y en las sociedades donde se implanta. [...]

2018-19
Màster Universitari en Estudis Territorials i de la Població [1125]
3 documents
36.
7 p, 91.8 KB Geografia del turisme [101607] / Blanco-Romero, Asunción ; Berzi, Matteo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura pretén oferir una breu exposició del que s'entén per Turisme cultural des del punt de vista geogràfic. Això implica, entre altres aspectes, la situació del turisme contemporani i les darreres tendències (i com s'inscriu el turisme cultural en aquestes), les àrees geogràfiques que "aposten" més fort per aquesta opció turística, estratègies de desenvolupament local a través del turisme cultural, la gestió del patrimoni i els recursos culturals, etc. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]  
37.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Pérez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau, 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Luján, Oriol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 74 registres trobats   inicianterior28 - 37següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.