Course materials

Course materials 49 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
4 p, 490.7 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objetivos y contextualización: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objectives and Contextualisation: Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 369.7 KB Treball de Final de Màster [44117] / Balsebre, Armand ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Lorite, Nicolàs ; Vinyals Mirabent, Sara ; Zeller, Ileana Lis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Objetivos: Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
Objectives and Contextualisation: To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
6 p, 111.3 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 104.3 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
4 p, 100.6 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre, Armand ; Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
6 p, 111.9 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
5 p, 107.2 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Lorite, Nicolàs ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. Conèixer les caraterístiques dels diferents formats audiovisuals de comunicació corporativa, els usos i la seva relació amb les audiències. [...]
To provide the theoretical and practical tools that make it possible to improve the processes of writing, use and continuous improvement of writing in the organizations in which we are immersed. Know the characteristics of the different audiovisual formats of corporate communication, their uses and their relationship with audiences. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre, Armand ; Lorite, Nicolàs ; Perona Páez, Juan José ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
9.
5 p, 104.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Morató, Jordi ; Enrique, Ana Mª ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
10.
5 p, 108.2 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film and television. Specificity in advertising activity. Advertising formats. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine y la televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Course materials : 49 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
1 Lorite, N. (coord. )
82 Lorite, Nicolas
82 Lorite, Nicolàs
42 Lorite, Nicolàs,
42 Lorite, Nicolás,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.