Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 22 registros  inicioanterior13 - 22  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
13.
7 p, 114.6 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquim T ; Borràs, Xavier ; Cuxart, Francesc ; Fernández-Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jódar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Juan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Gómez-Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la 1 • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documentos
14.
6 p, 146.3 KB Funcions cognitives superiors: pensament [101714] / Limonero García, Joaquim T ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura aprofundeix sobre el coneixement d'una de les funcions cognitives més importants com és el pensament humà i la influència que aquest pot tenir sobre el llenguatge tant en situacions quotidianes com en situacions especials (estrès, accidents, etc. [...]
Esta asignatura profundiza sobre el conocimiento de una de las funciones cognitivas más importantes como es el pensamiento humano y la influencia que éste puede tener sobre el lenguaje tanto en situaciones cotidianas como en situaciones especiales (estrés, accidentes, etc. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
15.
6 p, 112.9 KB Prevenció i Promoció de la Salut [43422] / Álvarez Moleiro, María ; Capdevila Ortís, Lluís ; Portell Vidal, Mariona ; Cubells Serra, Jenny ; Gutiérrez Rosado, Teresa ; Fernández Sánchez, Anna ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: •Delimitar conceptualment que és la prevenció i la promoció de la salut. Identificar els diferents nivells de cadascuna d'elles. [...]
Una vez finalizado el módulo el/la estudiante debería ser capaz de: Delimitar conceptualmente que es la prevención y la promoción de la salud. Identificar los diferentes niveles de cada una de ellas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documentos
16.
5 p, 108.8 KB Funcions cognitives superiors: pensament [101714] / Limonero García, Joaquim T ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura aprofundeix sobre el coneixement d'una de les funcions cognitives més importants com és el pensament humà i la influència que aquest pot tenir sobre el llenguatge tant en situacions quotidianes com en situacions especials (estrès, accidents, etc. [...]
Esta asignatura profundiza sobre el conocimiento de una de las funciones cognitivas más importantes como es el pensamiento humano y la influencia que éste puede tener sobre el lenguaje tanto en situaciones cotidianas como en situaciones especiales (estrés, accidentes, etc. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
17.
5 p, 104.9 KB Estils de Vida i Salut [43876] / Chamarro Lusar, Andrés ; Capdevila Ortís, Lluís ; Font Guiteras, Antoni ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat ; Sánchez Carracedo, David ; Álvarez Moleiro, María ; Deus Yela, Juan ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física.
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documentos
18.
7 p, 114.4 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquim T ; Borràs, Xavier ; Cuxart, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jódar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Juan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Gómez-Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada, Susana ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documentos
19.
7 p, 93.9 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquim T ; Borràs, Xavier ; Cuxart, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jódar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Juan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Gómez-Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada, Susana ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documentos
20.
6 p, 91.9 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquim T ; Álvarez Moleiro, María ; Gómez-Romero, María José ; Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
21.
5 p, 88.2 KB Psicooncologia i Cures Pal·liatives [43877] / Limonero García, Joaquim T ; Font Guiteras, Antoni ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul consisteix a proporcionar als estudiants un coneixement expert relacionat amb la psicologia oncològica (psicooncologia) i les cures pal·liatives, per poder posteriorment, dissenyar projectes d'intervenció o d'investigació basats en la rigurositat i en l'evidència científica. [...]
El objetivo de este módulo consiste en proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto relacionado con la psicología oncológica y los cuidados paliativos, para poder posteriormente, diseñar proyectos de intervención o de investigación basados en la rigurosidad y en la evidencia científica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documentos
22.
5 p, 86.2 KB Funcions cognitives superiors: pensament [101714] / Limonero García, Joaquim T ; Gómez-Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura aprofundeix sobre el coneixement d'una de les funcions cognitives més importants com és el pensament humà i la influència que aquest pot tenir sobre el llenguatge tant en situacions quotidianes com en situacions especials (estrès, accidents, etc. [...]
Esta asignatura profundiza sobre el conocimiento de una de las funciones cognitivas más importantes como es el pensamiento humano y la influencia que éste puede tener sobre el lenguaje tanto en situaciones cotidianas como en situaciones especiales (estrés, accidentes, etc. [...]

2018-19
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 22 registros   inicioanterior13 - 22  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.