Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
25 p, 340.7 KB Hacia una etnografía discursiva feminista con familias migrantes / Rifà Valls, Montse (Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal) ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Girós Calpe, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Lopez Ruiz, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En este artículo reflexionamos en torno a las epistemologías y metodologías feministas en el contexto del proyecto Trans-Emigra, mediante una conversación coral que hemos llevado a cabo las investigadoras. [...]
In this article we reflect on feminist epistemologies and methodologies in the context of the Trans-Emigra project, through a choral conversation carried out by the researchers. The article is structured based on the thematization emerging from this exchange, to face the challenges of practising a feminist discursive ethnography with migrant families. [...]

2021
Discurso & sociedad, Vol. 15 Núm. 3 (2021) , p. 622-646  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
136 p, 2.2 MB Vers una identitat col·lectiva pluricultural (IDCOL) / Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Carrasco, Sílvia (Departamento de Antropología Social y Cultural. Centro de Investigación en Migraciones) ; Pinyol, Gemma (Universitat Pompeu Fabra) ; Riera, Núria ; Mesas, Alicia ; Sánchez Martí, Angelina (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social) ; Narciso Pedro, Laia (Departamento de Antropología Social y Cultural. Migracions (CER). Grupo de investigación EMIGRA) ; Aoulad, Mustapha ; Moya, David ; el Mouali Samadi, Fatiha ; Girós Calpe, Roser (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ; García, Javier ; Poblet, Gabriela ; El Jabary, Cheima ; Llos Casadella, Berta (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca EMIGRA
Aquest document és fruit d'una recerca promoguda l'any 2019 per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya en el marc del programa EAPC motor de recerca. Forma part del projecte pilot dut a terme amb la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya. [...]
Generalitat de Catalunya: Escola d'Administració Pública de Catalunya, febrer 2020  

Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
7 p, 116.1 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Bertran, Marta ; Melich Sangra, Joan Carles ; Giros Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
2.
6 p, 121.4 KB Acollida i inclusió de les persones immigrants [101671] / Giros Calpe, Roser ; Domínguez Antillano, Èrika ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre les causes i dinàmiques dels processos migratoris globals contemporanis. Entendre els processos d'integració i les principals polítiques que es porten a terme en aquest camp des d'una perspectiva multinivell. [...]
Develop a better understanding of global migration flow dynamics from the perspective of regimes of mobility. Understand integration process and integration policies with a multilevel approach. Identify the mediating factors in migrant's reception and inclusion processes. [...]
Comprender las causas y dinámicas de los procesos migratorios globales contemporáneos. Entender los procesos y políticas de integración a partir de una mirada multinivel. Observar los factores que inciden en el desarrollo de la acogida e inclusión de personas migradas Aplicar la perspectiva interseccional y el interculturalismo crítico al analisis de las prácticas de educación social. [...]

2023-24
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
3.
7 p, 120.3 KB Acollida i inclusió de les persones immigrants [101671] / Girós Calpe, Roser ; Domínguez Antillano, Erika ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que es persegueixen són: Comprendre les causes i dinàmiques dels processos migratoris contemporanis. Entendre els factors que incideixen en l'acollida i inclusió de persones i col·lectius en context de migració i post-migració. [...]
The course aims at understanding the complexity of migration processes and their management, identifying some of the most important issues in the reception and inclusion of immigrants in multicultural societies. [...]
Se persiguen los objetivos de: Comprender las causas y dinámicas de los procesos migratorios contemporáneos. Entender los factores que inciden en el desarrollo de los procesos de acogida e inclusión de personas migradas. [...]

2022-23
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
4.
7 p, 115.3 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Melich Sangra, Joan-Carles ; Bertran, Marta ; Girós Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
5.
7 p, 115.7 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertran, Marta ; Girós Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
6.
7 p, 119.6 KB Acollida i inclusió de les persones immigrants [101671] / Girós Calpe, Roser ; Domínguez Antillano, Erika ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius principals que es persegueixen són: - Comprendre les causes i dinàmiques dels processos migratoris contemporanis - Entendre els factors que incideixen en el desenvolupament dels processos d'acollida i inclusió de les persones immigrades. [...]
The course aims at understanding the complexity of migration processes and their management, identifying some of the most important issues in the reception and inclusion of immigrants in multicultural societies. [...]
La asignatura contribuye a conocer las dinámicas propias de los procesos migratorios dentro de nuestro país y en Europa, comprender su complejidad y adquirir una mirada estratégica sobre cómo gestionar la diversidad cultural en la acogida e inclusión de personas migrantes en sociedades multiculturales, con una atención preferente al ámbito educativo. [...]

2021-22
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
7.
6 p, 107.5 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertran, Marta ; Girós Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documentos
8.
6 p, 134.7 KB Acollida i inclusió de les persones immigrants [101671] / Girós Calpe, Roser ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a conèixer les dinàmiques pròpies dels processos migratoris al nostre país i a Europa, comprendre'n la seva complexitat i adquirir una mirada estratègica sobre com gestionar la diversitat cultural en l'acollida i la inclusió de persones immigrades en les societats multiculturals, amb una atenció preferent a l'àmbit educatiu. [...]
La asignatura contribuye a conocer las dinámicas propias de los procesos migratórias dentro de nuestro país y en Europa, comprender su complejidad y adquirir una mirada estratégica sobre como gestionar la diversidad cultural en la acogida e inclusión de personas migrantes en sociedades multiculturales, con una atención preferente al ámbito educativo. [...]

2020-21
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
9.
5 p, 106.1 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertran, Marta ; Girós Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.