Resultats globals: 33 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 7 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 17 registres trobats
Articles 7 registres trobats  
1.
24 p, 1.4 MB Effectiveness of a multicomponent treatment for fibromyalgia based on pain neuroscience education, exercise therapy, psychological support, and nature exposure (NAT-FM) : a pragmatic randomized controlled trial / Serrat, Mayte (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Almirall, Míriam (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Musté, Marta (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sanabria-Mazo, Juan P. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
A recent study (FIBROWALK) has supported the effectiveness of a multicomponent treatment based on pain neuroscience education (PNE), exercise therapy (TE), cognitive behavioral therapy (CBT), and mindfulness in patients with fibromyalgia. [...]
2020 - 10.3390/jcm9103348
Journal of clinical medicine, Vol. 9, núm. 10 (2020) , p. e3348  
2.
15 p, 751.0 KB Efficacy of a Multicomponent Intervention for Fibromyalgia Based on Pain Neuroscience Education, Exercise Therapy, Psychological Support, and Nature Exposure (NAT-FM) : Study Protocol of a Randomized Controlled Trial / Serrat, Mayte (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Sanabria-Mazo, Juan P. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; García-Troiteiro, Elna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fontcuberta, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Mateo-Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Almirall, Míriam (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Feliu-Soler, Albert (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
The study protocol of a prospective and randomized controlled trial for the assessment of the efficacy of nature activity therapy for people with Fibromyalgia (NAT-FM) is described. The primary outcome is the mean change from baseline in the Revised Fibromyalgia Impact Questionnaire (FIQR) score at post-treatment (12 weeks) and at 9 months of follow-up, and secondary outcomes are changes in the positive affect, negative affect, pain, fatigue, self-efficacy, catastrophising, and emotional regulation. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17020634
International journal of environmental research and public health, Vol. 17 (january 2020)  
3.
2 p, 471.0 KB Hipertensió ocular de bata blanca : el que diuen els teus ulls sobre l'ansietat / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Des del Grup d'Investigació en Estrès i Salut, s'ha investigat si el sistema ocular, regulat pels mateixos mecanismes neurals que les artèries, sofreix també el fenomen conegut com a hipertensió de bata blanca en la seva pressió intraocular.
Desde el Grupo de Investigación en Estrés y Salud, se ha investigado si el sistema ocular, regulado por los mismos mecanismos neurales que las arterias, sufre también el fenómeno conocido como hipertensión de bata blanca en su presión intraocular.
The Research Group on Stress and Health, has investigated whether the ocular system, regulated by the same neural mechanisms as the arteries, also suffers the phenomenon known as white coat hypertension in its intraocular pressure.

2018
UAB divulga, Juliol 2018, p. 1-2
3 documents
4.
3 p, 685.7 KB Psicooftalmologia : una nova mirada sobre el glaucoma des de la psicologia de la salut / Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Investigadors de la UAB, mitjançant un estudi de la literatura científica sobre els aspectes emocionals i cognitius, revelen una nova subdisciplina anomenada Psicooftalmología, que ens permet amb els seus coneixements i els seus mètodes millorar la salut i la qualitat de vida de les persones que patixen malalties oftalmològiques. [...]
Investigadores de la UAB, mediante un estudio de la literatura científica sobre los aspectos emocionales y cognitivos, revelan una nueva subdisciplina denominada Psicooftalmología, que nos permite con sus conocimientos y sus métodos mejorar la salud y la calidad de vida de las personas que padecen enfermedades oftalmológicas. [...]
Researchers from the UAB through a study of the scientific literature on emotional and cognitive aspects reveal a new subdiscipline called Psycho-ophthalmology, which allows us to contribute their knowledge and methods to improve the health and quality of life of people suffering from this ophthalmological disease. [...]

2017
UAB divulga, Juny 2017, p. 1-3
3 documents
5.
9 p, 230.7 KB Emotional responses to a negative emotion induction procedure in Borderline Personality Disorder / Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pascual Mateos, Juan Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soler, Joaquim (Soler Ribaudi) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez Solà, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Armario, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Carrasco Trancoso, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Borràs Hernández, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this study was to determine if patients with Borderline Personality Disorder (BPD) present higher emotional response than healthy controls in a laboratory setting. Fifty participants (35 patients with BPD and 15 healthy controls) underwent a negative emotion induction procedure (presentation of standardized unpleasant images). [...]
El presente estudio pretende determinar si existe o no una mayor reactividad emocional en el Trastorno Límite de la Personalidad (TLP) en un contexto de laboratorio. Se realizó una inducción emocional negativa (presentación de imágenes estandarizadas con contenido negativo) a cincuenta participantes (35 pacientes con TLP y 15 controles sanos). [...]

2013 - 10.1016/S1697-2600(13)70002-4
International journal of clinical and health psychology, Vol. 13, núm. 1 (2013) , p. 9-17  
6.
15 p, 54.7 KB Efecto interactivo de la autoeficacia y el valor del incentivo sobre la reactividad fisiológica periférica ante la ejecución de una tarea cognitiva / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente experimento tenía por objeto verificar el supuesto de interacción entre la autoeficacia y el valor del incentivo sobre la reactividad fisiológica periférica (autonómica y somática). [...]
The aim of present experiment was to determine if both sel-efficacy and incentive value exert their effects on autonomic and somatic physiological reactivity in an interactive manner. 32 subjects were assigned to 4 groups resulted by combining two conditions of self-efficacy manipulation (high and low) with two conditions of incentive value manipulation (high and low). [...]

1996
Psicothema, Vol. 8, núm. 3 (1996) , p. 491-505  
7.
18 p, 199.0 KB Competencia percibida y motivación durante la iniciación en la práctica del tenis / Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Maurí, Cristina ; Sanz Ruiz, Antoni
Este trabajo se llevó a cabo con la finalidad de analizar los principales factores motivacionales en la iniciación a la práctica del tenis. Se analizó el papel del control personal (competencia percibida y autovaloración) sobre la motivación para la participación deportiva y sobre la motivación intrínseca por los entrenamientos. [...]
We designed this work in order to investigate the main motivational factors at starting sport practice. We studied the role of personal control (perceived competence and self-appraisal) on both motivation for sport practicing and intrinsic motivation for training. [...]

1998
Revista de psicología del deporte, Vol. 7, Núm. 2 (1998) , p. 41-58  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
260 p, 4.7 MB Efectivitat d'un Protocol Terapèutic d'Activitats a la Natura en Pacients amb Fibromiàlgia (Estudi NAT-FM) / Serrat López, Mayte ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. ; Luciano Devis, Juan Vicente, dir. ; Méndez Ulrich, Jorge Luis, dir. ; Rovira Faixa, Tatiana, dir.
La complexitat de l'abordatge de la fibromiàlgia (FM), la seva alta prevalença i els alts costos personals i sanitaris que comporten són els que motiven i justifiquen la investigació que es descriu en aquesta tesi doctoral, requerint un abordatge tant multicomponent com interdisciplinar. [...]
La complejidad del abordaje de la fibromialgia (FM), su alta prevalencia y los altos costes personales y sanitarios que conllevan son los que motivan y justifican la investigación que se describe en esta tesis doctoral, requiriendo un abordaje tanto multicomponente como interdisciplinar. [...]
The complexity of the approaches to fibromyalgia (FM), its high prevalence, and the high personal and health costs involved are what inspired and justified the research described in this doctoral thesis, and which motivated research integrating a multicomponent and interdisciplinary approach. [...]

2020  
2.
45 p, 6.4 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
3.
32 p, 2.0 MB Relació funcional entre la por i efectes cognitius-emocionals en l'escalada esportiva : ús de la por com a eina terapèutica / Bullich Vilarrubias, Raimon ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les emocions juguen un paper molt important en la cognició així com la cognició en les emocions. Aquesta relació bidireccional pot tenir un valor terapèutic molt important. En aquesta investigació, dins del marc del projecte Teràpia d'Activitats a la Natura (NAT), s'ha volgut estudiar la relació funcional entre la por induïda per l'escalada esportiva en roca i diversos efectes cognitius i afectius relacionats amb aquesta emoció (afectivitat positiva,atenció selectiva, fatiga, capacitat personal, control delegat i afectivitat negativa). [...]
Emotions play a very important role in cognition and vice versa. This bidirectional relationship may have a huge therapeutic value. In the context of the Therapy of Activities in Nature (NAT),this research aims to study the functional relationship between the fear induced by rock climbing and different cognitive and affective effects related to this emotion (positive affectivity, selective attention, fatigue, self-esteem, delegated control and negative affectivity). [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
4.
48 p, 2.3 MB Motemo game. Una experiència de ludificació a les aules universitàries. Ludificant l'assignatura "Processos psicològics. Motivació i Emoció" del grau de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona / Martínez Guillamon, Èlia ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest projecte consisteix en el disseny d'una experiència de ludificació dirigida a una assignatura del Grau de Psicologia de la UAB per tal d'augmentar l'assistència a la docència dirigida i la motivació intrínseca dels estudiants, així com també incrementar la seva satisfacció i rendiment en aquesta assignatura. [...]
2017
Grau en Psicologia [954]  
5.
32 p, 1.7 MB Influència de les emoticones de WhatsApp en la interpretació de missatges neutres / Elias Marcet, Aina ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball estudia el rol que tenen les emoticones del WhatsApp quan acompanyen missatges considerats neutres. Pretén determinar si existeixen diferències en la interpretació de missatges -en termes d'arousal, valència i dominància- en funció de les emoticones que els acompanyen; veure si hi ha una relació entre aquesta interpretació i l'ansietat-tret de les persones que els llegeixen; i estudiar si les interpretacions varien segons l'estat afectiu de les persones en diferents moments del dia -accessibles a través d'una aplicació per a telèfons mòbils-, emprant la metodologia del mostreig de l'experiència.
2016
Grau en Psicologia [954]  
6.
31 p, 1.7 MB La força de l'experiència òptima. Pot tenir el flow un costat fosc? Estudi en esports de risc / Marchal Valles, David ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Molta és la gent que practica esports de risc per tal de sentir satisfacció i plaer, i molts són els factors que poden portar a infravalorar el risc i posar en perill la integritat física. El present estudi s'ha centrat en com l'experiència prèvia i l'autoeficàcia influeixen sobre el Flow, i com aquest pot contribuir a posar en perill la integritat dels individus disminuint les conductes de protecció durant la pràctica esportiva. [...]
2016
Grau en Psicologia [954]  
7.
39 p, 2.2 MB Efecte de la resposta afectiva en l'assumpció de riscos sobre la memòria autobiogràfica / Fors Soler, Ariadna ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Estudi en el context natural d'un esport de risc amb l'objectiu de constatar si (1) l'assumpció de riscos determina la resposta afectiva i si (2) les dimensions afectives d'aquesta són predictores que determinen les característiques fenomenològiques. [...]
2016
Grau en Psicologia [954]  
8.
28 p, 13.8 MB El rellotge de les emocions : percepció del temps i percaça de sensacions / Cuello Rodríguez, Cristina ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es va dur a terme un estudi de camp en una via ferrada per tal de verificar si (1) la percaça de sensacions determina la resposta afectiva i (2) si aquesta influeix a la percepció del temps. Un total de 61 subjectes (N=61; 36 homes (59%) i 25 dones (41%), amb un rang d'edat entre 15 i 59 anys) van respondre 3 qüestionaris, dos dels quals es van administrar in situ en dues ubicacions diferents de la via ferrada (d'alta i baixa activació emocional) i un tercer que es va administrar online. [...]
2015
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
175 p, 954.1 KB Control percibido y reactividad de la presión intraocular / Méndez Ulrich, Jorge Luis ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En la presente tesis se realiza una aproximación desde la perspectiva de la Psicofisiología y de la Psicología de la Salud al estudio de la reactividad de la presión intraocular (PIO) al estrés agudo de tipo cognitivo y al estrés psicosocial. [...]
This thesis is an approach from the perspective of Psychophysiology and Health Psychology to the study of the reactivity of intraocular pressure (IOP) to acute cognitive and psychosocial stress, The inclusion of a psychosocial stressor in the field of the IOP reactivity is one of the novelties of this work, given the lack of previous literature employing these type of tasks. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Materials acadèmics 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 117.4 KB Activitat Física i Estil de Vida Saludable [43888] / Capdevila Ortis, Lluís ; Sanz Ruíz, Antoni ; Escorihuela Agulló, Rosa Maria ; Chamarro Lusar, Andres ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és oferir als estudiants un coneixement avançat dels models d'investigació en l'àmbit de l'activitat física i de l'exercici en relació amb la salut. Un altre objectiu és proporcionar coneixement sobre el procés d'estrès / recuperació de l'esforç físic que es relaciona amb la salut dels esportistes i amb una adequada adaptació als entrenaments i les competicions.
The objective of this module is to offer students an advanced knowledge of the research models in the field of physical activity and exercise in relation to health. Another objective is to provide knowledge about the stress / recovery process of the physical effort that is related to the health of the athletes and with an adequate adaptation to the workouts and competitions.
El objetivo de este módulo es ofrecer a los estudiantes un conocimiento avanzado de los modelos de investigación en el ámbito de la actividad física y del ejercicio en relación con la salud. Otro objetivo es proporcionar conocimiento sobre el proceso de estrés/recuperación del esfuerzo físico que se relaciona con la salud de los deportistas y con una adecuada adaptación a los entrenamientos y las competiciones.

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
2.
5 p, 119.9 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació en aquest camp.
The objective of this module is to provide students with an expert knowledge of current models of stress and coping research that allow them to analyze and evaluate applications in the health field, as well as design research protocols in this field.
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación en este campo.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
3.
7 p, 130.0 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín T. ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Juan ; Chamarro Lusar, Andres ; Devi Bastida, Josep ; Gómez Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
The student should be able to do the following: Do a biopsychosocial analysis of chronicity, ageing and disability. Know the different instruments and methods of psychological evaluation specific to chronicity, disability and ageing. [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la 1 • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
4.
6 p, 116.0 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín T. ; Álvarez Moleiro, Maria ; Mateo Canedo, Corel ; Crespo Puig, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) 1 - Psychological Processes: memory (second year, second semester) - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
4 p, 102.1 KB Activitat Física i Estil de Vida Saludable [43888] / Capdevila Ortis, Lluís ; Sanz Ruíz, Antoni ; Escorihuela, Rosa M ; Chamarro Lusar, Andrés ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és oferir als estudiants un coneixement avançat dels models d'investigació en l'àmbit de l'activitat física i de l'exercici en relació amb la salut. Un altre objectiu és proporcionar coneixement sobre el procés d'estrès / recuperació de l'esforç físic que es relaciona amb la salut dels esportistes i amb una adequada adaptació als entrenaments i les competicions.
El objetivo de este módulo es ofrecer a los estudiantes un conocimiento avanzado de los modelos de investigación en el ámbito de la actividad física y del ejercicio en relación con la salud. Otro objetivo es proporcionar conocimiento sobre el proceso de estrés/recuperación del esfuerzo físico que se relaciona con la salud de los deportistas y con una adecuada adaptación a los entrenamientos y las competiciones.

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
6.
5 p, 104.5 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació en aquest camp.
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación en este campo.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
7.
6 p, 115.9 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín T. ; Álvarez Moleiro, Maria ; Serrat López, Mayte ; Mateo Canedo, Corel ; Feliu Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
4 p, 102.2 KB Activitat Física i Estil de Vida Saludable [43888] / Capdevila Ortis, Lluís ; Sanz Ruíz, Antoni ; Escorihuela, Rosa M ; Chamarro Lusar, Andrés ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és oferir als estudiants un coneixement avançat dels models d'investigació en l'àmbit de l'activitat física i de l'exercici en relació amb la salut. Un altre objectiu és proporcionar coneixement sobre el procés d'estrès / recuperació de l'esforç físic que es relaciona amb la salut dels esportistes i amb una adequada adaptació als entrenaments i les competicions.
El objetivo de este módulo es ofrecer a los estudiantes un conocimiento avanzado de los modelos de investigación en el ámbito de la actividad física y del ejercicio en relación con la salud. Otro objetivo es proporcionar conocimiento sobre el proceso de estrés/recuperación del esfuerzo físico que se relaciona con la salud de los deportistas y con una adecuada adaptación a los entrenamientos y las competiciones.

2019-20
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
9.
4 p, 104.5 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Limonero García, Joaquín T. ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació. [...]
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
10.
5 p, 112.7 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín T. ; Álvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els 1 Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) 1 - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a interpretar el comportamiento humano. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Materials acadèmics : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.