Results overview: Found 844 records in 0.02 seconds.
Research literature, 30 records found
Course materials, 814 records found
Research literature 30 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
41 p, 939.2 KB The Language of Mourning : analyzing Poe's Imagery of Death in a Series of Selected Poems / Camacho Amador, Mónica ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Critics and readers can identify two main motifs: death and victimized ladies, in the foundation of Poe's poetic vision. Still, a whole array of different motifs stems from this basis, constituting the intricate and varied imagery of death in his poetry. [...]
Tanto críticos como lectores pueden identificar dos temas principales en la base de la vision poética del escritor norteamericano Edgar Allan Poe: la muerte y las mujeres victimizadas. Sin embargo, toda una variedad de subtemas se derivan de este precedente para constituir el complejo imaginario poesco de la muerte. [...]
Tant crítics com lectors poden identificar dos temes principals a la base de la visió poètica de l'escriptor nord-americà Edgar Allan Poe: la mort i les dones victimitzades. Tanmateix, tota una varietat de subtemes es deriven d'aquest precedent per constituir el complex imaginari poesco de la mort. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
29 p, 424.0 KB Helga Crane's Pursuit of Happiness : Identity and Racial Duality in Nella Larsen's Quicksand / Ruiz García, Ana ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The aim of this paper is to analyse why Helga Crane cannot reach happiness due to her mixed origins and, therefore, her binary identity. The protagonist of Quicksand is constantly in quest of her selfhood, yet she is unable to find her so-much-longed-for sense of belonging. [...]
L'objectiu d'aquest article és analitzar per què l'Helga Crane no pot assolir la felicitat degut als seus orígens mixtos i, per tant, a la seva identitat binària. La protagonista de Quicksand està constantment a la recerca de la seva personalitat, tot i això, és incapaç de trobar el seu tan anhelat sentit de pertinença. [...]
El objetivo de este artículo es analizar por qué Helga Crane no puede alcanzar la felicidad debido a sus orígenes mixtos y, por tanto, a su identidad binaria. La protagonista de Quicksand está constantemente en busca de su personalidad, sin embargo, es incapaz de encontrar su tan anhelado sentido de pertenencia. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
101 p, 1.1 MB The Power of Words : contrastive Analysis of Conceptual Metaphors in American English and Peninsular Spanish Press / Cazorla Sitges, Sadie ; Fernández-Montraveta, Ana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This paper examines the role conceptual metaphors have in reproducing and justifying certain cognitive models-and, by extension, certain courses of action. After reviewing the sociocultural and neural aspects of conceptual metaphors, this paper will present the empirical study conducted to illustrate the relationship between linguistic metaphors and cognitive patterns that ultimately determine courses of action. [...]
Aquest estudi examina quin és el paper de les metàfores conceptuals a l'hora de reproduir i justificar certs models cognitius-i, per extensió, certes línies d'acció. Després de revisar els aspectes socioculturals i neurals de les metàfores conceptuals, es presentarà l'anàlisi empíric realitzat, il·lustrant la relació entre metàfores lingüístiques i patrons cognitius que ens determinen a l'hora d'actuar. [...]
Este estudio examina el papel de las metáforas conceptuales a la hora de reproducir y justificar ciertos modelos cognitivos-y, por extensión, ciertas líneas de acción. Después de revisar los aspectos socioculturales y neurales de las metáforas conceptuales, se presentará el análisis empírico realizado para ilustrar la relación entre metáforas lingüísticas y patrones cognitivos que determinan nuestras acciones. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
67 p, 818.2 KB "I can't get over my disappointment in not being a boy" : Jo March's deconstruction of "The Cult of True Womanhood" and her quest for self-determination in Louisa May Alcott's Little Women / Camprubí Gutiérrez, Vanessa ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Nineteenth-century America is marked by the so-called "Cult of True Womanhood". Indeed, according to such widespread belief, not only are women obliged to stay at home, carrying out their household chores and taking care of their children's education, but they also owe submission and respect to their husbands, on whom they are financially dependent. [...]
L'Amèrica del segle XIX està marcada pel conegut "Culte a la veritable feminitat". De fet, d'acord amb aquesta creença, les dones no només estan obligades a quedar-se a casa, portant a terme les seves tasques domèstiques i ocupant-se de l'educació dels seus fills, sinó que també deuen mostrar submissió i respecte als seus marits, de qui depenen econòmicament. [...]
La América del siglo XIX esta marcada por el conocido "Culto a la verdadera feminidad". De hecho, de acuerdo con esta creencia, las mujeres no solo están obligadas a quedarse en casa, llevando a cabo sus tareas domésticas y ocupándose de la educación de sus hijos, sino que además deben mostrar sumisión y respeto a sus maridos, de quienes dependen económicamente. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
26 p, 572.6 KB Le langage inclusif : analyse des techniques linguistiques en langue française / Bas Barrio, Mireia ; Gauchola, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball analitza les tècniques lingüístiques en llengua francesa amb l'objectiu d'assolir una comunicació no sexista. El llenguatge inclusiu és un concepte que comprèn el conjunt de transformacions en francès estàndard establertes en el gènere gramatical. [...]
Ce travail analyse les techniques linguistiques en langue française afin d'obtenir une communication non sexiste. Le langage inclusif est un concept qui comprend l'ensemble des fluctuations du français standard établies sur le genre grammatical. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
46 p, 452.1 KB The Climate changed being alive : reading "The future home of the living God" through the lens of the anthropocene / Marco Estella, Javier ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to analyze Louise Erdrich's Future Home of the Living God from an ecocritical viewpoint, utilizing the perspective that the knowledge about the problematic emerging from the concept of the Anthropocene gives us, in order to carry out a wider research than that one provided by traditional ecocriticism. [...]
2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
43 p, 606.7 KB The (de)construction of Lewis Carroll's nonsense : a close reading into the cosmos of through the looking-glass / Rodenas Lucha, Laura ; Sanchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the parameters and elements that constitutes Lewis Carroll's cosmos in the book Through the Looking-Glass. Being a story written and directed towards children, Carroll evokes the most transgressive and demolishing part that hides within all of us. [...]
Aquest treball es planteja una acurada revisió dels elements que constitueixen el món de Lewis Carroll a l'obra Through the Looking-Glass. Essent una novel·la escrita i dirigida als infants, Carroll apel·la a la part més transgressora, més demolidora que s'amaga dins de nosaltres. [...]
Este trabajo se plantea una detallada revisión de los elementos que constituyen el mundo de Lewis Carroll en la obra Through the Looking-Glass. Siendo una novela escrita y dirigida a los niños, Carroll apela a la parte más transgresora, más destructiva que se esconde dentro de cada uno de nosotros. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
35 p, 560.2 KB "As Water is in Water" : The Roman Perception of Egypt in Shakespeare's Antony and Cleopatra / Altarriba Benítez, Rita ; Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Shakespeare's Antony and Cleopatra, the characters live in a world of impending dissolution caused by the expansion of the Roman Empire and emphasised by their arrival in Egypt. In my TFG, I intend to demonstrate how water, in all its forms and dynamics, is the central element in all actions and events that take place in the play. [...]
En Antony and Cleopatra de Shakespeare, los personajes viven en un mundo de disolución inminente causada por la expansión del Imperio Romano y enfatizada por su llegada a Egipto. Mi TFG intenta demostrar como el agua, en todas sus formas y dinámicas, es el elemento central de todas las acciones y acontecimientos en la obra. [...]
A l'obra de Shakespeare d'Antony and Cleopatra, els personatges viuen en un món de dissolució imminent provocat per l'expansió de l'Imperi Romà i emfatitzada per la seva arribada a Egipte. El meu TFG intenta demostrar com l'aigua, en totes les seves formes i dinàmiques, és l'element central de totes les accions i esdeveniments dins l'obra. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
45 p, 495.4 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
35 p, 754.8 KB Cross-Cultural Pragmatics : honorifics in British English, Peninsular Spanish and Ukrainian / Koval, Kateryna ; Prats Carreras, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final degree project is based on previous research in the field of pragmatics and crosscultural studies. The aim of this work is to suggest that cultural values have an impact on the number and use of honorifics in a language. [...]
Este trabajo final de grado está basado en las previas investigaciones en el campo de pragmática y los estudios comparativos entre culturas. El objetivo de este trabajo es sugerir que los valores culturales tienen impacto sobre el uso de honoríficos en una lengua. [...]
Aquest treball final de grau està basat en les investigacions prèvies en el camp de pragmàtica i els estudis comparatius entre cultures. L'objectiu és suggerir que els valors culturals tenen impacte sobre l'ús dels honorífics en una llengua. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Research literature : 30 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 814 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 87.6 KB Idioma Modern IV (Italià) [103391] / Vilella, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del curs és aprofundir en el coneixement de la llengua italiana tot seguint les línies establertes al nivell anterior: ampliar la coneixença bàsica de la morfologia, la sintaxi i el lèxic italians de manera que, al final, l'alumne sigui capaç d'articular millor els sons, de construir i reconèixer frases més complexes, llegir textos d'un cert nivell de dificultat, participar en converses bo i emprant el to i el vocabulari adequats, comprendre missatges més llargs i escriure textos breus amb correcció, dins l'àmbit de coneixement d'un curs de llengua de nivell intermedi-avançat (equivalent a B2).
The objective of the course is to deepen the knowledge of the Italian language following the lines established in the previous level: to broaden the basic knowledge of Italian morphology, syntax and lexicon so that, in the end, the student is able to better articulate sounds, to construct and recognize more complex sentences, to read texts of a certain level of difficulty, to participate in conversations and using the appropriate tone and vocabulary, to understand longer messages and to write short texts with correction, within the scope of knowledge of an intermediate-advanced language course (equivalent to B2).
El objetivo del curso es profundizar en el conocimiento de la lengua italiana siguiendo las líneas establecidas en el nivel anterior: ampliar el conocimiento básico de la morfología, la sintaxis y el léxico italianos de modo que, al final, el alumno sea capaz de articular mejor los sonidos, de construir y reconocer frases más complejas, leer textos de un cierto nivel de dificultad, participar en conversaciones y empleando el tono y el vocabulario adecuados, comprender mensajes más largos y escribir textos breves con corrección, dentro del ámbito de conocimiento de un curso de lengua de nivel intermedio-avanzado (equivalente a B2).

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]  
2.
9 p, 202.5 KB Obres de la Literatura Italiana Moderna i Contemporània [103397] / Di Nino, Nicola ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Durant el curs, els estudiants coneixeran el context històric, cultural i social d'Itàlia des del segle XIX fins a l'actualitat. Seran capaços de situar una obra literària en el seu context històric precís i analitzar-la en la seva complexitat i podran posar en relació els grans temes literaris amb els propis de la societat contemporània. [...]
During the course, students will learn about the historical, cultural, and social context of Italy from the 19th century to the present day. They will be able to place a literary work in its precise historical context and analyze it in its complexity, being able to compare great literary themes with those of contemporary society. [...]
Durante el curso, los estudiantes conocerán el contexto histórico, cultural y social de Italia desde el siglo XIX hasta la actualidad. Serán capaces de situar una obra literaria en su contexto histórico preciso y analizarla en su complejidad, pudiendo comparar los grandes temas literarios con los de la sociedad contemporánea. [...]

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
3.
6 p, 174.7 KB Idioma Modern III (Italià) [103392] / Di Nino, Nicola ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del curs és aprofundir en el coneixement de la llengua italiana tot seguint les línies establertes al nivell anterior: ampliar la coneixença bàsica de la morfologia, la sintaxi i el lèxic italians de manera que, al final, l'alumne sigui capaç d'articular millor els sons, de construir i reconèixer frases més complexes, llegir textos d'un cert nivell de dificultat, participar en converses bo i emprant el to i el vocabulari adequats, comprendre missatges més llargs i escriure textos breus amb correcció, dins l'àmbit de coneixement d'un curs de llengua de nivell intermedi (equivalent a B1).
The objective of the course is to deepen the knowledge of the Italian language following the lines established in the previous level: to broaden the basic knowledge of Italian morphology, syntax and lexicon so that, in the end, the student is able to better articulate sounds, to construct and recognize more complex sentences, to read texts of a certain level of difficulty, to participate in conversations and using the appropriate tone and vocabulary, to understand longer messages and to write short texts with correction, within the scope of knowledge of an intermediate level language course (equivalent to B1).
El objetivo del curso es profundizar en el conocimiento de la lengua italiana siguiendo las líneas establecidas en el nivel anterior: ampliar el conocimiento básico de la morfología, la sintaxis y el léxico italianos de modo que, al final, el alumno sea capaz de articular mejor los sonidos, de construir y reconocer frases más complejas, leer textos de un cierto nivel de dificultad, participar en conversaciones y empleando el tono y el vocabulario adecuados, comprender mensajes más largos y escribir textos breves con corrección, dentro del ámbito de conocimiento de un curso de lengua de nivel intermedio (equivalente a B1).

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
4.
6 p, 149.3 KB Cultura Italiana. Història, Geografia, Llengües [103393] / Vilella, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Introducció als aspectes més importants del sistema cultural italià i de la seva història: geografia, llengua i dialectes, gèneres artístics, literaris i musicals. Curs destinat a estudiants dels cursos de llengua italiana.
Introduction to the most important aspects of the Italian cultural system and its history: geography, language and dialects, artistic, literary and musical genres. This course is intended for students of Italian language courses.
Introducción a los aspectos más importantes del sistema cultural italiano y de su historia: geografía, lengua y dialectos, géneros artísticos, literarios y musicales. Curso destinado a estudiantes de los cursos de lengua italiana.

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
5.
7 p, 169.1 KB Cine i Literatura Italians [103394] / Vilella Morato, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Poder resoldre amb un mínim d'eines orientatives la lectura i/o visió personal de les obres tractades i tenir capacitat per afrontar nous camins relacionats amb la matèria, de manera contextualitzada i d'acord amb la imatge panoràmica plantejada pel curs. [...]
This subject aims to provide the student with a grounding in the study of Italian cinema and its relationships with literature. It aims to provide a first set of orientative tools necessary to a basic approach to the reading and/or viewing of the works selected to be analyzed. [...]
Poder resolver mediante unas mínimas herramientas orientativas la lectura y / o visión personal de las obras tratadas y estar capacitado/a para afrontar nuevos caminos relacionados con la materia, de manera contextualizada y de acuerdo con la perspectiva panorámica planteada en el curso. [...]

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
6.
10 p, 211.0 KB Arts i Literatura Italianes [103395] / Di Nino, Nicola (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Art i Literatura Italians pretén ser, d'una banda, una introducció a la metodología de l'estudi de la interrelació entre les arts i la literatura i, de l'altra, una anàlisi d'aquesta interrelació al llarg de la historia en tres àmbits diferents: Literatura i art pictóric en la història literaria italiana medieval: Dante, Petrarca i Boccaccio Literatura i art en el Renaixement italià: el teatre i la perspectiva Fotografia i literatura italiana: del realisme al neorrealisme Novel·la històrica i pintura de gènere: Caravaggio, Artemisia Gentileschi i Anna Banti 1 Novel·la històrica i pintura de gènere: Caravaggio, Artemisia Gentileschi i Anna Banti En acabar el curs l'alumne ha de demostrar 1. [...]
The subject Italian Art and Literature aims to be, on the one hand, an introduction to the methodology of the study of the interrelationship between arts and literature and, on the other, an analysis of this interrelationship throughout history in four different fields: Literature and pictorial art in medieval Italian literary history: Dante, Petrarch and Boccaccio Literature and Art in the Italian Renaissance: theatre and perspective Italian Photography and Literature: From Realism to Neo-Realism Historical novel and genre painting: Caravaggio, Artemisia Gentileschi and Anna Banti 1 Historical novel and genre painting: Caravaggio, Artemisia Gentileschi and Anna Banti Aims and Objectives At the end of the course the student must demonstrate To have reached the contents expressed in the agenda and identify any of its points in the context that corresponds to it. [...]
La asignatura Arte y Literatura Italianos pretende ser, por un lado, una introducción a la metodología del estudio de la interrelación entre las artes y la literatura y, por el otro, un análisis de esta interrelación a lo largo de la historia en cuatro ámbitos diferentes: Literatura y arte pictórico en la historia literaria italiana medieval: Dante, Petrarca y Boccaccio Literatura y arte en el Renacimiento italiano: el teatro y la perspectiva Fotografía y literatura italiana: del realismo al neorrealismo Novela histórica y pintura de género: Caravaggio, Artemisia Gentileschi y Anna Banti 1 Novela histórica y pintura de género: Caravaggio, Artemisia Gentileschi y Anna Banti Objetivos Al finalizar el curso el alumno debe demostrar Haber alcanzado los contenidos expresados en el temario e identificar cualquiera de sus puntos en el contexto que le corresponde. [...]

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
7.
11 p, 131.8 KB Idioma modern II (portuguès) [100051] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern II (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral. Aquesta assignatura té una continuïtat evident amb Idioma Modern I (Portuguès).
The subject Modern Language II (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the current Portuguese language in both its written and oral aspects. This subject has an obvious continuity with Modern Language I (Portuguese).
La asignatura Idioma Moderno II (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral. Esta asignatura tiene una continuidad evidente con Idioma Moderno I (Portugués).

2022-23
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Filologia i Cultura Franceses [1498]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
8.
10 p, 126.3 KB Idioma modern I (portuguès) [100042] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern I (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. [...]
The subject of Language Modern I (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the present Portuguese language both in the written and oral aspects, so that by the end of the course the student will have acquired an elementary competence of the language not only regarding its communicative aspects but also in the domain of the relevant morphological, phonetic, lexical and grammatical aspects. [...]
La asignatura Idioma Moderno I (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral, de forma que a finales del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes. [...]

2022-23
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Filologia i Cultura Franceses [1498]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
9.
6 p, 113.3 KB Llengua Francesa Oral i Escrita I [103365] / Estrada Medina, Marta ; Campà, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Llengua Francesa oral i escrita I té com a objectiu aprofundir en la formació en llengua francesa instrumental de l'estudiant a través de la producció de documents de diferent tipologia en llengua francesa avançada i comprensió de documents autèntics de diferent tipologia en llengua francesa actual. [...]
The subject Lengua francesa oral i escrita I is intended to deepen the student's instrumental French language learning through the production of different types of documents in advanced French language and the understanding of authentic documents of different types in French curre t language. [...]
La asignatura Lengua Francesa oral y escrita I tiene como objetivo profundizar en la formación en lengua francesa instrumental a través de la producción de documentos de diferente tipología en lengua francesa avanzada y comprensión de documentos auténticos de diferente tipología en lengua francesa actual. [...]

2022-23
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
10.
8 p, 119.2 KB Història i Cultura dels Estats Units [100191] / Spengler, Nicholas Livingston ; Hand, Felicity ; Román Vanden Berghe, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura "Història i Cultura dels Estats Units d'Amèrica" ofereix una introducció als esdeveniments 1 L'assignatura "Història i Cultura dels Estats Units d'Amèrica" ofereix una introducció als esdeveniments històrics i socials més rellevants de la història d'aquest país des dels seus orígens colonials fins el present, emfasitzant la producció cultural que s'esdevé de la unió entre la història i la societat en aquest país. [...]
"History and Culture of the United States" provides an introduction to the most relevant issues and 1 "History and Culture of the United States" provides an introduction to the most relevant issues and events in the History of the USA from its colonial origins to the present. [...]
La asignatura "Història i Cultura dels Estats Units d'Amèrica" ofrece una introducción a los acontecimientos históricos y sociales más relevantes de la historia de este país desde sus orígenes coloniales hasta el presente, haciendo hincapié en la producción cultural que ha surgido de la unión 1 coloniales hasta el presente, haciendo hincapié en la producción cultural que ha surgido de la unión entre la historia y la sociedad en este país. [...]

2022-23
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents

Course materials : 814 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.