Dipòsit Digital de Documents de la UAB 176 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
4.1 MB Universidad y Discapacidad Intelectual : valoración del Programa Diploma en Habilidades Laborales para la mejora de la Calidad de Vida / Contesse Carvacho, Paula ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. ; Sanahuja Gavaldà, José María, dir.
La finalització de l'educació postsecundària s'associa amb un accés millor a l'ocupació i és una manera important d'incrementar els índexs de qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual; i tot i que els programa universitaris inclusius han augmentat a tot el món se sap poc sobre com aquests impacten directament en la qualitat de vida dels estudiants amb DI. [...]
La finalización de la educación postsecundaria se asocia con un mejor acceso al empleo y es una forma importante de incrementar los índices de calidad de vida de las personas con discapacidad intelectual; y aun cuando los programa universitarios inclusivos han aumentado en todo el mundo se sabe poco acerca de cómo estos impactan directamente en la calidad de vida de los estudiantes con DI. [...]
Completion of post-secondary education is associated with better access to employment and is an important way to increase quality of life rates for people with intellectual disabilities; And even though inclusive university programs have increased around the world, little is known about how they directly impact the quality of life of students with ID. [...]

2022  
12.
19 p, 7.2 MB Recommendations for safe dental care : A systematic review of clinical practice guidelines in the first year of the covid-19 pandemic / Deana, Naira Figueiredo (Universidad de La Frontera) ; Seiffert, Andrea (Universidad de La Frontera) ; Aravena-Rivas, Y (Universidad de La Frontera) ; Alonso-Coello, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Muñoz-millán, P. (Universidad de La Frontera) ; Espinoza-espinoza, G. (Department of Public Health. Faculty of Medicine. Universidad de La Frontera) ; Pineda, P. (Universidad de La Frontera) ; Zaror, Carlos (Universidad de La Frontera)
In the context of a pandemic, the rapid development of clinical practice guidelines (CPGs) is critical to guide dental staff towards the safe provision of dental care; detailed knowledge of the recommendations will help to achieve the intended results. [...]
2021 - 10.3390/ijerph181910059
International journal of environmental research and public health, Vol. 18 Núm. 19 (October 2021) , p. 10059  
13.
22 p, 2.4 MB The effect of dual vocational education and training on grades and graduation in Catalonia, Spain / Mora, Toni (Universitat Internacional de Catalunya) ; Escardíbul, Josep Oriol (Universitat de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Dual vocational education and training (VET) has recently been introduced in Catalonia, as in the whole of Spain, and it should be the only VET system in the near future. However, Dual VET still coexists with traditional VET. [...]
Routledge, 2022 - 10.1080/00131911.2022.2076656
Educational Review  
14.
16 p, 370.0 KB Los factores de eficacia de la formación en centros de trabajo. Evaluación de la FCT en Barcelona / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'investigació "Eficàcia de la Formació" (EFI)) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La formación en centros de trabajo (FCT) es clave en la formación profesional (FP) para el desarrollo competencial de los estudiantes en un puesto de trabajo real. El objetivo es evaluar la eficacia de la FCT mediante la medición de los factores que influyen en ella. [...]
Workplace Learning (WL) is key in VET to develop students' skills in a real placement. The aim is to evaluate the effectiveness of WL through the measurement of the factors that influence it. A questionnaire composed of 57 items was administered to a representative sample of 1,174 VET students in Barcelona area. [...]

2019  
15.
239 p, 1.3 MB Informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a Aprendre : Avaluació del programa d'inserció laboral "Aprendre a aprendre" / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Paredes, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
Aquest informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral "Aprendre a aprendre" és el resultat de l'encàrrec fet pel Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya al Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2008  
16.
11 p, 17.7 MB Seqüències d'aprenentatge actiu i autoregulat en el context de l'aula invertida : el projecte c-flip / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Cussó i Segura, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Fajardo Martinez, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moschetti, Mauro Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Pagés Mimó, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma
Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies d'aquest producte digital: Els dissenys i redissenys han partit d'uns pilars comuns: a) el disseny de seqüències d'aprenentatge flexibles i amb el suport de les tecnologies digitals, i b) el foment de l'aprenentatge actiu i autoregulat (veure pàgina 1). [...]
2022  
17.
16 p, 650.3 KB Quality appraisal of clinical practice guidelines on provision of dental services during the first months of the COVID-19 pandemic / Deana, Naira Figueiredo (Universidad de La Frontera) ; Zaror, Carlos (Universidad de La Frontera) ; Seiffert, Andrea (Universidad de La Frontera) ; Aravena-Rivas, Y (Universidad de La Frontera) ; Muñoz-Millán, Patricia (Universidad de La Frontera) ; Espinoza-Espinoza, Gerardo (Universidad de La Frontera) ; Pineda, Patricia (Universidad de La Frontera) ; Alonso-Coello, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Objectives: To evaluate the quality of clinical practice guidelines (CPGs) on dental services provision during the first months of the COVID-19 pandemic. Materials and methods: We systematically searched in MEDLINE, EMBASE, LILACS, Epistemonikos, Trip databases, websites of CPG developers, compilers of CPGs, scientific societies and ministries of health to identify documents with recommendations intended to minimize the risk of COVID-19 transmission during dental care. [...]
2021 - 10.1016/j.jebdp.2021.101633
Journal of Evidence-Based Dental Practice, Vol. 21 Núm. 4 (december 2021) , p. 101633  
18.
27 p, 999.0 KB Intention to Transfer and Transfer Following eLearning in Spain / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Ortiz de Zárate, Aitana (Universidad a Distancia de Madrid. Work Sciences Department) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Cascallar, Eduardo (KU Leuven University. Faculty of Psychology and Educational Sciences)
Understanding vocational learning and transfer is vital to European citizens. We need to understand how transfer works, which factors influence it, and how these factors affect employee behaviour. Research in online training specific to Southern Europe is needed to move the field forward. [...]
2022 - 10.1007/s12186-022-09292-w
Vocations and Learning, 2022  
19.
11 p, 443.4 KB Evaluation of the economic impact of classical and African swine fever epidemics using OutCosT, a new spreadsheet-based tool / Casal i Fàbrega, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Tago, Damián (Regional Office for Asia and the Pacific. Food and Agriculture Organization) ; Pineda, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Tabakovski, Blagojcho (Food and Veterinary Agency of the Republic of North Macedonia) ; Santos, Imelda (Bureau of Animal Industry. Department of Agriculture) ; Benigno, Carolyn (Philippine College of Veterinary Epidemiologists) ; Huynh, Tran (Food and Agriculture Organization) ; Ciaravino, Giovanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Beltrán-Alcrudo, Daniel (Regional Office for Europe and Central Asia. Food and Agriculture Organization)
2022 - 10.1111/tbed.14590
Transboundary and Emerging Diseases, (May 2022) , p. 1-11  
20.
6 p, 129.7 KB Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar les competències necessàries per a la intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en l'estudiantat les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del/la professional de la formació inicial i continua. [...]
The course aims to develop in future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...]
La asignatura pretende desarrollar las competencias necesarias para la intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en el estudiantado las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del/la profesional de la formación inicial y continua. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 176 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
7 PINEDA, P.
7 Pineda, P.
1 Pineda, Patricia
5 Pineda, Pilar
1 Pineda, Pineda
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.