Resultats globals: 57 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 44 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Articles 44 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 802.1 KB Combining mindfulness and cognitive training in children with attention deficit hyperactivity disorder : study protocol of a pilot randomized controlled trial (the NeuroMind study) / Badia Aguarón, Tania (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Royuela-Colomer, Estíbaliz (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pera-Guardiola, Vanessa (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil) ; Vergés-Balasch, Pere (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil) ; Cebolla Marti, Ausias (Universitat de València. Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics) ; Luciano, Juan V. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Soler, Joaquim (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Huguet Miguel, Anna (Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil)
Introduction: Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) has a global mean prevalence of 5%. Cognitive Training (CT) and Mindfulness-Based Interventions (MBIs) have shown promising results in managing ADHD symptoms, but they are not its Treatment-As-Usual (TAU). [...]
2024 - 10.3389/fpsyg.2024.1291198
Frontiers in psychology, Vol. 15 (2024) , art. 1291198  
2.
10 p, 298.0 KB Predictive factors of the psychological impact of the COVID-19 pandemic on university students : a study in six Ibero-American countries / Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Navarro, J. B (José Blas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Reche-Camba, Elvira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Lopez-Fernandez, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mendez-Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona) ; Selva, Clara (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sanz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Background/Objective: During Covid-19, high prevalences of anxiety and depression were reported among university students, suggesting that they may be at higher risk than the general population of developing psychological disorders in lockdown situations. [...]
Antecedentes/Objetivo: Durante el Covid-19, se informaron altas prevalencias de ansiedad y depresión entre estudiantes universitarios, lo que sugiere que pueden tener un mayor riesgo que la población general de desarrollar trastornos psicológicos en situaciones de encierro. [...]

2023 - 10.5093/ANYES2023A19
Ansiedad y Estres, Vol. 29 Núm. 3 (2023) , p. 153-162  
3.
13 p, 423.5 KB Effectiveness of an online multicomponent program (FATIGUEWALK) for Chronic Fatigue Syndrome : a randomized controlled trial / Serrat, Mayte (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Navarrete Hidalgo, Jaime (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; Ferrés Puigdevall, Sònia (Escoles Universitàries Gimbernat i Tomàs Cerdà) ; Auer, William (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanmartin Sentañes, Ramon (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Nieto, Rubén (Universitat Oberta de Catalunya) ; Neblett, Randy (PRIDE Research Foundation) ; Borràs, Xavier (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Luciano, Juan V. (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; Feliu-Soler, Albert (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública)
OBJECTIVE: This study aimed to evaluate the effectiveness of an online multicomponent intervention called FATIGUEWALK (FaW) compared to treatment as usual (TAU) in patients with chronic fatigue syndrome/myalgic encephalomyelitis (CFS/ME). [...]
Objetivo: Este estudio tuvo como objetivo evaluar la efectividad de una intervención multicomponente en línea llamada FATIGUEWALK (FaW) en comparación con el tratamiento habitual (TAU, por sus siglas en inglés) en pacientes con síndrome de fatiga crónica/encefalomielitis miálgica (CFS/ME, por sus siglas en inglés). [...]

American Psychological Association, 2023 - 10.1037/hea0001346
Health Psychology, Vol. 43, Num. 4 (2023) , p. 310-322  
4.
19 p, 826.8 KB Efficacy of videoconference group acceptance and commitment therapy (ACT) and behavioral activation therapy for depression (BATD) for chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms : a randomized controlled trial (IMPACT Study) / Sanabria-Mazo, Juan P. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castaño Asins, Juan Ramon (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; McCracken, Lance M (Uppsala Universitet) ; Montero-Marin, Jesus (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Aranda, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
This study examined the efficacy of adding a remote, synchronous, group, videoconference-based form of acceptance and commitment therapy (ACT) or behavioral activation therapy for depression (BATD) to treatment-as-usual (TAU) in 234 patients with chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms. [...]
2023 - doi.org/10.1016/j.jpain.2023.04.008
The Journal of Pain, Vol. 24 Núm. 8 (2023) , p. 1522-1540  
5.
13 p, 2.8 MB Experiences of patients with chronic low back pain plus comorbid depressive symptoms in a videoconference group acceptance and commitment therapy or behavioral activation treatment for depression : a qualitative study / Sanabria-Mazo, Juan P. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Gandara-Urrutia, Natalia (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Sutil, Juan M (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Noboa-Rocamora, Georgina (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fernández-Vázquez, Óscar (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Val-Mariano, Gabriella (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fontana-McNally, Marta (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Cardona-Ros, Gemma (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; McCracken, Lance M (Uppsala Universitet) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
PURPOSE: To explore the experiences of patients with chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms who received a remote synchronous videoconference group form of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) or Behavioral Activation Treatment for Depression (BATD). [...]
2023 - 10.1080/09638288.2023.2298265
Disability and Rehabilitation  
6.
11 p, 650.7 KB Dimensionality and reliability of the online version of the Patient Health Questionnaire-4 (PHQ-4) in a large Colombian sample : Results from the PSY-COVID study / Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Gomez-Acosta, Andres (Universidad de Pamplona. Departamento de Psicología) ; Castro Muñoz, John Alexander (Fundación Universitaria Sanitas. Departamento de Psicología) ; Rojas, Yonatan Ferney (Fundación Universitaria Sanitas. . Departamento de Psicología) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
The Patient Health Questionnaire-4 (PHQ-4) is an ultra-brief screening instrument to measure depressive and anxiety symptoms. This study evaluated the dimensionality and reliability of the online version of the PHQ-4 in a large sample of the general population in Colombia. [...]
Springer New York, 2023 - 10.1007/s12144-023-05180-1
Current Psychology (New Brunswick, N.j.), 28 september 2023, Article 05180-1  
7.
14 p, 443.7 KB Exploring the Relationship Between Self-Compassion and Compassion for Others : The Role of Psychological Distress and Wellbeing / Garcia-Campayo, Javier (Fundación Instituto de Investigación Sanitaria Aragón) ; Barceló-Soler, Alberto (Fundación Instituto de Investigación Sanitaria Aragón) ; Martínez-Rubio, David (Universidad Europea de Valencia) ; Navarrete Hidalgo, Jaime (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Aranda, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Baer, Ruth (University of Oxford) ; Kuyken, Willem (University of Oxford) ; Montero-Marin, Jesus (Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
We addressed construct validity and explored the relationship between self-compassion and compassion for others using the two main current operationalizations of compassion (Neff's and the Sussex-Oxford Compassion Scales, SOCSs). [...]
SAGE Publications Inc., 2023 - 10.1177/10731911231203966
Assessment  
8.
14 p, 1.5 MB The Toronto Mindfulness Scale and the State Mindfulness Scale : psychometric properties of the Spanish versions / Navarrete Hidalgo, Jaime (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Fontana-McNally, Marta (Parc Sanitari Sant Joan De Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Sanabria-Mazo, Juan P.. (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Pinazo, Daniel (Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia) ; Silvestre-López, Antonio-José (Universitat Jaume I. Departament en Estudis anglesos) ; Lau, Mark (University of British Columbia. Department of Psychiatry) ; Tanay, Galia (University of Haifa. Observing Minds Lab) ; Garcia-Campayo, Javier (Universidad de Zaragoza) ; Demarzo, Marcelo (Universidade Federal de São Paulo (Brazil)) ; Soler, Joaquim (CIBER of Mental Health (CIBERSAM)) ; Cebolla Marti, Ausias (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
The Toronto Mindfulness Scale (TMS) and the State Mindfulness Scale (SMS) are two relevant self-report measures of state mindfulness. The purpose of this study was to examine the internal structure and to offer evidence of the reliability and validity of the Spanish versions of the TMS and SMS. [...]
2023 - 10.3389/fpsyg.2023.1212036
Frontiers in psychology, Vol. 14 (july 2023)  
9.
8 p, 451.7 KB Predictive factors of hesitancy to vaccination against SARS-CoV-2 virus in young adults in Spain : Results from the PSY-COVID study / Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanabria-Mazo, Juan Pablo (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Comendador Vázquez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rojas, Juan Sebastián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Anyosa, Fiorella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Selva Olid, Clara (Universitat Oberta de Catalunya) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cardoner, N. (Narcís) (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Deus Yela, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Méndez-Ülrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
Widespread population vaccination against the SARS-CoV-2 virus is a matter of great interest to public health as it is the main pharmacological measure to contain the COVID-19 pandemic. Hesitancy/reluctance to vaccination has become a main barrier to containing the pandemic. [...]
2023 - 10.1016/j.jvacx.2023.100301
Vaccine: X, Vol. 14 (april 2023) , p. 100301  
10.
14 p, 349.7 KB Psychological benefits of Forest Bathing during the COVID-19 pandemic: a pilot study in a Mediterranean forest close to urban areas / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Canals, Josep (Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The practice of Shinrin-Yoku or Forest Bathing is an outdoor therapeutic modality with mounting evidence suggesting positive effects on individuals' psychological wellbeing and overall health. However, its benefits have mainly been studied in Asian biomes and more research is needed to evaluate if its benefits are also generalizable to other regions such as European-Mediterranean forests. [...]
2022 - 10.1080/13416979.2021.1996516
Journal of Forest Research, Vol. 27 Num 1 (2022) , p. 71-75  

Articles : 44 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
1 p, 478.0 KB The Ifightdepression Internet-based self-management tool for patients with depression / Cebrià, Annabel ; Aguilar, Eva ; Feliu-Soler, Albert ; Elices, M. ; Allende, Saiko ; Hegerl, Ulrich ; Monreal, Jose A. ; Pérez Solà, Víctor ; Palao, Diego ; Universitat Autònoma de Barcelona. Core Salut Mental
2014
Seminari del CORE: Vulnerabilitat, Resiliència i Biomarcadors en Psicopatologia. Barcelona, 1er : 2014  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
235 p, 29.8 MB Caracterització del perfil immunoinflamatori i efectes del Mindfulness en pacients amb fibromiàlgia / Andrés Rodríguez, Laura ; Feliu-Soler, Albert, dir. ; Luciano, Juan V, dir. ; Borràs, Xavier, dir.
Introducció: La Fibromiàlgia (FM) és una síndrome que cursa amb dolor musculoesquelètic generalitzat i crònic, hiperalgèsia i al·lodínia, rigidesa muscular, fatiga, trastorns del son i presenta un alt percentatge de patologies concomitants, un 84% dels casos a Espanya. [...]
Introducción: La Fibromialgia (FM) es un síndrome que cursa con dolor musculoesquelético generalizado y crónico, hiperalgesia y alodinia, rigidez muscular, fatiga, trastornos del sueño y presenta un alto porcentaje de patologías concomitantes, en un 84% de los casos en España. [...]
Introduction: Fibromyalgia (FM) is a chronic pain syndrome characterized by musculoskeletal pain, coupled with fatigue, stiffness, disordered sleep, perceived cognitive dysfunction, and mood disturbances. [...]

2020  
2.
187 p, 2.6 MB Evaluación de la regulación emocional cognitiva en fibromialgia mediante el instrumento Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) / Reche-Camba, Elvira ; Borràs, Xavier, dir. ; Feliu-Soler, Albert, dir. ; Martínez Luciano, Juan V., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Las emociones son parte de la vida cotidiana. Con el objetivo de alcanzar aquello nos proponemos (incluido mantener el bienestar), las personas utilizamos diferentes estrategias de regulación emocional. [...]
Emotions are part of everyday life. In order to achieve their goals (including maintaining well-being), people use different emotion regulation strategies. Emotion regulation is the process by which people try to modify the expression of an emotion in a specific situation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
150 p, 1.5 MB Caracterización del Trastorno Límite de la Personalidad y efectos del entrenamiento en mindfulness / Feliu-Soler, Albert ; Borràs, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Soler Ribaudi, Joaquim, dir. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Los objetivos principales de la presente tesis fueron estudiar aspectos relacionados con la disregulación emocional y la impulsividad en pacientes con Trastorno Límite de la personalidad (TLP) y evaluar el efecto de una intervención en mindfulness sobre dichas variables. [...]
This thesis was aimed at investigating core aspects of emotional dysregulation and impulsivity in Borderline Personality Disorder (BPD) and also at assessing the effects of mindfulness training on such variables in patients with BPD. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
5 p, 106.7 KB Estils de Vida i Salut [43876] / Chamarro Lusar, Andrés ; Capdevila Ortís, Lluís ; Font Guiteras, Antoni ; Sanchez Carracedo, David ; Álvarez Moleiro, María ; Deus Yela, Juan ; Gómez-Romero, María José ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física.
The aim of this module is to provide students with advanced knowledge about lifestyles and their relationship to health. The stu.
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
2.
4 p, 102.5 KB Treball de Final de Màster II [44725] / Fornieles Deu, Albert ; Sanz Ruíz, Antoni ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La filosofia del TFM és enfrontar l'estudiant amb un problema real d'investigació relacionat amb la psicologia general sanitària, bé sigui unint-se a un equip d'investigació per a contribuir a una línia ja endegada, o bé identificant, amb l'ajuda del/s tutor/s, una necessitat, problema o mancança d'interès sanitari. [...]
The philosophy of the TFM is to confront the student with a real research problem related to general health psychology, either.
La filosofía del TFM es enfrentar al estudiante con un problema real de investigación relacionado con la psicología general sanitaria, bien sea uniéndose a un equipo de investigación para contribuir a una línea ya iniciada, bien identificando, con la ayuda del/los tutor/es, una necesidad, problema o carencia de interés sanitario. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
3.
4 p, 101.7 KB Treball de Final de Màster I [44724] / Fornieles Deu, Albert ; Sanz Ruíz, Antoni ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La filosofia del TFM és enfrontar l'estudiant amb un problema real d'investigació relacionat amb la psicologia general sanitària, bé sigui unint-se a un equip d'investigació per a contribuir a una línia ja endegada, o bé identificant, amb l'ajuda del/s tutor/s, una necessitat, problema o mancança d'interès sanitari. [...]
The MD allows the student to address a real problem from the field ofHealth Psychology, either by joining a research team, or by identifying, with the help of the tutor(s), a need, problem or lack of knowledge. [...]
La filosofía del TFM es enfrentar al estudiante con un problema real de investigación relacionado con la psicología general sanitaria, bien sea uniéndose a un equipo de investigación para contribuir a una línea ya iniciada, bien identificando, con la ayuda del/los tutor/es, una necesidad, problema o carencia de interés sanitario. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
4.
7 p, 117.0 KB Introducció a la Psicologia de la Salut [106400] / Feliu-Soler, Albert ; Fernández Sánchez, Anna ; Anastasiadou, Dimitra Tatiana ; Peralta Perez, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Delimitar conceptualment la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial. Aprendre a identificar els diferents tipus de determinants de la salut. [...]
To know and understand the conceptual delimitations of Health Psychology To understand and apply the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. To learn to identify the different types of health determinants. [...]
Delimitar conceptualmente la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial. Aprender a identificar los diferentes tipos de determinantes de la salud. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
5.
6 p, 115.7 KB Introducció a la Psicologia de la Salut [106400] / Sánchez Carracedo, David ; Fernández Sánchez, Anna ; Peralta Perez, Gemma ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Delimitar conceptualment la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial. Aprendre a identificar els diferents tipus de determinants de la salut. [...]
To know and understand the conceptual delimitations of Health Psychology To understand and apply the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. To learn to identify the different types of health determinants. [...]
Delimitar conceptualmente la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial. Aprender a identificar los diferentes tipos de determinantes de la salud. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
6.
5 p, 106.5 KB Estils de Vida i Salut [43876] / Chamarro Lusar, Andrés ; Capdevila Ortís, Lluís ; Font Guiteras, Antoni ; Sánchez Carracedo, David ; Álvarez Moleiro, María ; Deus Yela, Juan ; Gómez-Romero, María José ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física.
The aim of this module is to provide students with advanced knowledge about lifestyles and their relationship to health. The stu.
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
7.
6 p, 115.9 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquim T ; Álvarez Moleiro, María ; Serrat López, Mayte ; Mateo Canedo, Corel ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
6 p, 110.5 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Borràs, Xavier ; Blasco, Tomás ; Alcaraz Garcia, Saül ; Parrado Romero, Eva ; Castellano-Tejedor, Carmina ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...]
La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
6 p, 108.9 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Parrado Romero, Eva ; Blasco, Tomás ; Borràs, Xavier ; Castellano-Tejedor, Carmina ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...]
La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.