1.
|
7 p, 118.7 KB |
Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828]
/
Gonzalez Martin, Cristina ;
Gassull Bustamante, Cecilia ;
Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ;
Rey Garegnani, Mauricio ;
Ortin Lozano, Ruth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Comprendre les claus de la recerca en educació musical per generar recursos, avançar, innovar i transferir coneixement. Aprofundir sobre la pràctica docent i els recursos en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC, l'educació emocional i la veu. [...] - Understand the keys to research in music education to generate resources, advance, innovate and transfer knowledge. - Learn more about teaching practice and resources in different fundamental areas of music education: didactics, ICT, emotional education and voice. [...] - Comprender las claves de la investigación en educación musical para generar recursos, avanzar, innovar y transferir conocimiento. - Profundizar sobre la práctica docente y los recursos en distintos ámbitos fundamentales de la educación musical: la didáctica, las TIC, la educación emocional y la voz. [...]
2023-24 Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
14 p, 145.6 KB |
Educació musical, visual i aprenentatge [102035]
/
Moron Velasco, Mar ;
Arnau Rodríguez, Arantzazu ;
González Martín, Cristina ;
Vives Xiol, Glòria ;
Molins Macau, Núria ;
Noves Alejandro, Laia ;
Pujol Corominas, Blanca ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...] Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...] Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
6 p, 111.9 KB |
Anàlisi, Audició i Creació [106076]
/
Gonzalez Martin, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Promoure l'escolta activa. Fomentar l'interès, el respecte i la sensibilitat estètica per la diversitat musical i cultural. Fomentar el sentit critic davant l'escolta musical d'obres de diferents èpoques, estils, gèneres, compositors i compositores. [...] To promote active listening. To encourage interest, respect and aesthetic sensitivity for musical and cultural diversity. To encourage critical sense in the face of musical listening to works from different periods, styles, genres and composers. [...] Promover la escucha activa. Fomentar el interés, el respeto y la sensibilidad estética por la diversidad musical y cultural. Fomentar el sentido critico ante la escucha musical de obras de diferentes épocas, estilos, géneros, compositores y compositoras. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
13 p, 143.7 KB |
Educació musical, visual i aprenentatge [102035]
/
Morón, Mar ;
Pla Rius, Maria Inmaculada ;
González-Martín, Cristina ;
Vives Xiol, Glòria ;
Molins Macau, Nuria ;
Noves Alejandro, Laia ;
Pujol Corominas, Blanca ;
Ortin Lozano, Ruth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...] Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...] Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
7 p, 118.2 KB |
Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828]
/
Gassull Bustamante, Cecilia ;
Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ;
Rey Garegnani, Mauricio ;
Ortin Lozano, Ruth ;
González Martín, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...] Deepening on teaching practice in different fundamental areas of musical education: didactics, ICT and voice. Analyze each area in relation to the curriculum and teacher training. Understand and learn strategies, methodologies and didactic resources in the aforementioned areas. [...] Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]
2022-23 Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 107.2 KB |
Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190]
/
Roquer González, Jordi 1974- ;
Ayats Abeyà, Jaume 1960- ;
Martinez Trabal, Santos ;
González Martín, Cristina ;
Rey Garegnani, Mauricio ;
Martínez García, Silvia ;
Casals Ibañez, Albert ;
Segura García, Silvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. 1 -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...] -Apply the research methodologies according to the criteria of research in ethnomusicology. -To know the main technologies applied to research in the field of ethnomusicology. -To understand the interrelations between ethnomusicology and education, as well as the transmission of music. [...] Aplicar las metodologías de investigación según los criterios propios de la investigación en etnomusicología. Conocer las principales tecnologías aplicadas a la investigación en el ámbito de la etnomusicología. [...]
2021-22 Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|