Plan de negocio : Agencia de Comunicación basada en la figura del Community Management
Brime Sánchez, Rebeca
Català Martínez, Patricia
Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de negoci : Agència de Comunicació basada en la figura del Community Manager
Títol variant: Business plan : Communication Agency based on the Community Manager's figure
Data: 2017
Descripció: 196 pag.
Resum: El següent Treball Final de Grau consisteix en un Pla de Negoci per al desenvolupament i posada en marxa d'una agència de comunicació situada a Barcelona. Aquesta empresa es dedicarà a la millora de la comunicació d'empreses i influencers amb la finalitat última d'obtenir un major rendiment a nivell competitiu i econòmic. L'aparició d'internet ha suposat un canvi transcendental en la relació de les empreses amb els seus públics i, per això, aquesta agència de comunicació es basa principalment en la figura del Community Manager. L'objecte d'aquest projecte és determinar la seva viabilitat.
Resum: El siguiente Trabajo Final de Grado consiste en un Plan de Negocio para el desarrollo y puesta en marcha de una agencia de comunicación situada en Barcelona. Esta empresa se va a dedicar a la mejora de la comunicación de empresas e influencers con la finalidad última de obtener un mayor rendimiento a nivel competitivo y económico. La aparición de Internet ha supuesto un cambio trascendental en la relación de las empresas con sus públicos y, por ello, esta agencia de comunicación se basa principalmente en la figura del Community Manager. El objeto de este proyecto es determinar su viabilidad.
Resum: The following Final Grade Work consists of a Business Plan for the development and start-up of a communication agency located in Barcelona. This company is going to dedicate itself to the improvement of the communication of companies and influencers with the final aim of obtaining a greater yield in competitive and economic level. The emergence of the Internet has meant a momentous change in the relationship of companies with their audiences and, therefore, this communication agency is based mainly on the figure of the Community Manager. The purpose of this project is to determine its viability.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Empreses ; Comunicació ; Direcció i administració ; Internet ; Màrqueting ; Xarxes socials en línia ; Mitjans socials ; Mitjans de comunicació de massa ; Influència ; Publicitat ; Planificació ; Màrqueting personal



196 p, 4.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-08-28, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir