Diseño de un plan estratégico de comunicación digital para la Fundación Ginac de iniciativa social
Granado Gómez, Ana
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Disseny d'un pla de comunicació digital per la Fundació Ginac d'iniciativa social
Títol variant: Design of a strategic digital communication plan for the Ginac Foundation about social initiative
Data: 2017
Descripció: 98 pag.
Resum: El Tercer Sector Social es compon de totes aquelles organitzacions que treballen des de la proximitat per la promoció de la persona i la inclusió dels col·lectius vulnerables. No obstant això, en la majoria dels casos les tasques de gran valor altruista que realitzen queden en l'anonimat donat que els seus plans de comunicació són insuficients i, fins i tot, inexistents. Això ve causat per la falta de temps i pressupost que impera en aquest tipus d'entitats. Per aquest motiu, el present projecte pretén estudiar la comunicació d'una fundació real i aportar una solució emmarcada en un pla de comunicació.
Resum: El Tercer Sector Social se compone de todas aquellas organizaciones que trabajan desde la cercanía para la promoción de la persona y la inclusión de los colectivos vulnerables. No obstante, en la mayoría de ocasiones las labores de gran valor altruista que realizan quedan en el anonimato dado que sus planes de comunicación son insuficientes e, incluso inexistentes. Esto se debe a la falta de tiempo y presupuesto que impera en este tipo de entidades. Por ello, el presente proyecto pretende estudiar la comunicación de una fundación real y aportar una solución enmarcada en un plan de comunicación.
Resum: The Third Social Sector is composed of organizations that work for the promotion of the person and the inclusion of vulnerable groups. However, normally their altruistic jobs remain anonymous because their communications plans are insufficient and even nonexistent. This is due to the lack of time and budget that prevails in this type of entities. Therefore, the present project want to study the communication of real foundation and provide a solution inside of communication plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Imatge corporativa ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació ; Organitzacions no lucratives ; Mitjans digitals



98 p, 21.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-05, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir